Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006

Έχω χάσει επεισόδια......

Η χτεσινή μέρα είχε στο μενού της αρκετές τηλεφωνικές συνομιλίες με γυναικείο πληθυσμό και αρκετό διάβασμα. Θα σταθώ στο πρώτο, γιατί στο τέλος της ημέρας μου έκανε εντύπωση το ρεζουμέ.

Σε κάθε τηλεφώνημα λοιπόν, μετα τα του διαβάσματος λέγαμε και τις άλλες υποχρώσεις που έχει ο καθένας μας να κάνει. Μέσα σε αυτές, εγώ έλεγα ότι θα πρέπει να σιδερώσω, να καθαρίσω κουζίνα και μπάνιο και φυσικά να σκεφτώ το τι θα μαγειρέψω για αύριο, έτσι ώστε σήμερα να πάω απο το πρωϊ στο super και να αγοράσω ότι μου χρειάζεται.

Καλά για όσες μένουν ακόμη με τους γονείς, λογικό είναι (ας πούμε) να μην ασχολούνται με τέτοια θέματα, αφού η μαμά φροντίζει για όλα. Αλλά οι υπόλοιπες? Που ζούνε μόνες τους?

Καταρχήν άκουσα οτι καμία μα καμί δεν μαγειρέυει, πολύ σπάνια και μόνο σε περίπτωση που περιμένουνε κάποιον άντρα για να τον εντυπωσιάσουνε και καλά. Κατά τα άλλα σε καθημερινή βάση παίρνουνε έτοιμα φαγητά σε κουτί, μεσημέρι βράδυ.

Όσο για τις υπόλοιπες δουλειές, πάντα φωνάζουνε κάποια άλλη (μετά πληρωμής) για να κάνει όλα τα υπόλοιπα, ακόμα και το σιδέρωμα. Και στο τέλος της κάθε συζήτησης άκουγα την ίδια ατάκα:

"Χαράς την γυναίκα που θα σε πάρει, πλένεις - σκουπίζεις - μαγειρεύεις - σιδερώνεις - αν είχες και σκύλο θα τον πήγαινες και βόλτα"

Εγώ έχω μείνει στην εποχή που κάτι τέτοιες ατάκες τις λέγανε προς τις γυναίκες και όχι ανάποδα.

Μάλλον έχω χάσει κάποια επεισόδια, κάτι έχει πάει στραβά σε αυτόν τον πλανήτη και δεν έχω πάρει μυρουδιά. Σε λίγο θα μου κάνουνε και προξενιό (όπως πάει η δουλειά). Θα βάλω για προίκα τα πτυχία μου, να στολιστώ να βαφτώ και να περιμένω?

Ρε τι λέμε!!!!! Κάτι έχει πάει στραβά και πρέπει να το ανακαλύψω, εκτός και αν έχω μείνει πολύ μα πάρα πολύ πίσω.

12 Comments:

At 10:49 π.μ., Blogger Afrikanos said...

κάτσε τώρα που θ'ανέβω επάνω, θα τα μοιραστούμε : θα βάλουμε κι οι δυο από ένα φακιόλι, ποδίτσα, θα πάρουμε την φορφοτήρα για να τινάξουμε τα χαλιά, να ξεσκονίσουμε, να βάλουμε μπουγάδα, θα μαγειρέψω και θα σιδερώσεις και στο τέλος της ημέρας θα κάνουμε το μπανάκι μας, θα βάλουμε τα μπικουτί μας, θα βάψουμε τα νύχια μας και θα περιμένουμε τους καλούς μας...................................................................

(ΜΑ ΑΣ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

:-)

 
At 12:05 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Εχμμμ το έχω πει και παλαιόθεν. Όταν μας έπλασε ο Θεός.. πρέπει να είχε προφανώς.. έμπνευση! Άσχετο. Τέλος πάντων. Όταν μας έπλασε ο θεός λοιπόν, δεν είπε εσύ γυναίκα θα πλένεις πιάτα, εγώ θα πλένω το αυτοκίνητο.. ή μήπως παράκουσα; ;)

 
At 12:51 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

μπηκα γρήγορα γρήγορα να πω χρόνια πολλά για προψές. Δεν σε ξέχασα, ήμουν μακρυα...
Ευχομαι τα καλύτερα έστω και καθυστερημένα. Λεφτα, αγάπη, πολύ *και καλό* σεξ, υγεία και οοοοοοοτι άλλο σου κατέβει στο κέφαλι να το αποκτήσεις.
Μααααααααααακια

 
At 3:35 μ.μ., Blogger roupis said...

afrikanos: ελα σε περιμένω και μετά τοα νύχια σου έχω έκπληξη!!!!

nemertes: δεν ανέφερα κάτι τέτοιο, αλλά σου φαίνεται εσένα σωστό, να πληρώνει γυναίκα άλλη γυναίκα να της κάνει τις δουλειές του σπιτιού, γιατί απλά βαριέται ή δεν ασχολήθηκε ποτέ της? Στο ίδιο της το σπίτι? Όταν έχει χρόνο και δεν δουλέυει?

Συγνώμη αλλά εμένα δεν μου φαίνεται φυσιολογικό.

μικρή ολλανδέζα: σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου.
Ελπίζω να περνατε καλά & να είναι καλύτερα απο οτι φανταζόσουνα.
Περιμένουμε νέα και φωτογραφίες φυσικά.

 
At 7:41 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Αααααααα αν έχεις χρόνο εντάξει. Αλλά και πάλι να σου πω, αν έχεις την πολυτέλεια να το κάνεις... να το κάνεις...

 
At 1:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έλα ρε roupis,σα να μην έχεις κάνει φοιτητής.Για πες μου,ποιά σπίτια ηταν πιο καθαρά και περιποιημένα;Των αγοριών ή των κοριτσιών;Πλην ίσως λίγων περιπτώσεων.Πηγαίναμε για καφέ σε κοπέλες και φεύγοντας μας δίναν και καμιά σακούλα σκουπίδια να πετάξουμε.Αν δεν είχαν προλάβει να τα πετάξουν απο πτο μπαλκόνι!Κατι που κάνει και μια γειτόνισα μου τώρα και όταν την πετύχω δε ξέρω με ποιό τρόπο να τη βάλω να τα φάει.Με την σακούλα ή χωρίς;

 
At 1:11 π.μ., Blogger Afrikanos said...

Galaxiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa
για πες αλεύριιιιιιιι??????
Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ σε γυρεύειιιιιιιιιι!!!!!

κι αν αναρωτιέσαι ποιος είμαι.....
o next best president after you!

bato, ε bato!!!

 
At 11:58 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Κάνε υπομονή...
Υπάρχουν ακόμα.....ανατολίτισσες....που τον άντρα τον θέλουν πασά τους.
Λίγο ψάξιμο και λίιιιιιιιιιιιιιιιιγο υπομονή ακόμα θέλει....

(Αν δεις κι ασπρίζουν τα μαλλάκια σου....κάνε μια υποχώρηση......) :ο)

 
At 12:40 π.μ., Blogger roupis said...

Natalia: Δεν ψάχνω καμιά ανατολίτισσα, καμία σχέση, ούτε θάλω προσωπικά να είμαι πασάς.

Απορώ το πώς σου βγήκε αυτό, τέςπα. Αν κατάλαβα καλά θεωρήτε όλες οτι είναι προτιμότερο να μην κάνει η γυναίκα τίποτα μέσα στο σπίτι, όταν μένει μόνη της, δεν δουλεύει, έχει άπειρο χρόνο και πρέπει να πληρώνει κάποια άλλη να της κάνει τις δουλειές της.
Και απλά να κάθεται, για να κάθεται. Να μην μαγειρεύει να φάει ούτε για τον εαυτό της, να παίρνει μονίμως κάτι σε πακέτο κ.τ.λ.

Άρα με τη λογική σας όποιος τα κάνει είναι κορόϊδο.

Η νομίζετε ότι πληρώνοντας κάποιον θα σου κάνει τη δουλεία που θα έκανες μόνος(η) σου και θα προσέξει το σπίτι σαν να είναι δικό του.

Συγνώμη κορίτσια αλλά διαφωνώ κάθετα με την αποψή σας.

Και το post αναφέρει κορίτσια που δεν κάνουν απολύτως τίποτα όλη μέρα, κάθε μέρα. Έχουν απεριόριστο ελεύθερο χρόνο & δεν ξέρουν πως να τον γεμίσουν.

Δεν είναι θέμα φεμινισμού, ή ανατιλίτικης νοοτροπίας (όπως αναφέρεις), αλλά κυρίως προσωπικής υπόστασης.

 
At 8:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δόξα και τιμή στοθς απανταχού διατελέσαντες προέδρους.Αλλα και ταμίες!Τα έχει όλα ο μπαχτσές σ'αυτό το blog!!!!

 
At 10:15 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Μου φαίνεται παρεξήγησες.... Δεν ξέρω αν έχει νόημα να εξηγηθώ ή όχι...
Φαντάζομαι τι συμπέρασμα θα έβγαζες αν δεν είχα βάλει και τη χαμογελαστή φατσούλα.

Τα όσα γράφεις στο ποστ σου δεν απέχουν από την πραγματικότητα. Μάλιστα συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

Και είναι η πλειοψηφία.

Υπάρχουν όμως και οι "ανατολίτισσες" χαρακτηρισμός που δίνει αυτή η γενικά που περιγράφεις σε κοπέλες, που ΚΑΙ δουλεύουν, ΚΑΙ οικογένεια συντηρούν και που λογικά το να μην μαγειρέψουν ή να προσλάβουν μια γυναίκα να τις βοηθήσει στις δουλειές του σπιτιού θα ήταν πέρα για πέρα φυσιολογικό και αναμενόμενο.

Παρόλα αυτά, παλεύουν χωρίς βοήθεια, τα καταφέρνουν και όταν γυρίζει ο άντρας στο σπίτι χαιρετούν "Καλώς τον πασά μου".

Το σχόλιό μου, δεν αναφέρθηκε στο τι ψάχνεις εσύ, και ούτε ειπώθηκε ειρωνικά.

Έδωσες μία πτυχή, έδωσα την άλλη με χιούμορ.

Λυπάμαι αν το πήρες στραβά.

 
At 11:06 μ.μ., Blogger roupis said...

@natalia: Ισως να παρεξήγησα αλλά δεν παρεξηγήθηκα

Δεν χρειαζόταν να κάνεις επεξήγηση, άλλωστε δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να συμφωνούμε όλοι σε όλα.

Και αυτό που μου αρέσει στη blogoσφαιρα είναι οι διαφορετικές απόψεις.

Οπότε ελέυθερα γράψε ότι θεωρείς σωστό απο την πλευρά σου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home