Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006

Για την "Μικρή Ολλανδέζα" και όχι μόνο

Φυσικά το post αυτό είναι αφιερωμένο κατα ένα μεγάλο ποσοστό στην "μικρή ολλανδέζα" και δεύτερον σε όλους όσους έχουν αφήσει τα μηνύματα τους και δεν πρόλαβα να απαντήσω, απλά δεν έχω χρόνο για να το κάνω.

Μου έχει λείψει η παρεούλα σας και το καθημερινό σουλατσάρισμα στα "σπίτια σας", αλλά δυστυχώς δεν γίνεται διαφορετικά. Η περίοδος είναι εξαιρετικά φορτωμένη και δύσκολη και δεν έχω χρόνο ούτε για ύπνο. Ο λόγος είναι κάποιες εξετάσεις ιατρικής και όχι φυσικά σαν φοιτητής αλλά πτυχιούχος, εδώ και χρόνια. Οπότε καταλαβαίνετε τι φρίκη έχω φάει αυτές τις μέρες.

"Μικρή μου ολλανδέζα", μην εκνευρίζεσαι, ρίξε μια ματιά στην ιστοριούλα που έχω ξεκινήσει στο link: roupis stories, αν δεν το έχεις κάνει ακόμα. Θέλω πολύ να τελειώσω την ιστοριούλα αλλά και να γράψω οτι νεό μου έχει συμβεί (και είναι αρκετά και ενδιαφέροντα, πάντα με γέλιο), αλλά δεν έχω χρόνο πραγματικά.

Δίνω υπόσχεση, όταν έχω λίγο χρόνο να τον αφιερώνω σε σας. Έτσι να μην παραπονιέται και η "μικρή ολλανδέζα". Και για να σου δώσω και μια συμβουλή που βολεύει πραγματικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιον RSS Reader, οπότε ότι νεό υπάρχει απο τα blogs που επισκέπτεσαι συχνά να το βλέπεις άμεσα. Έτσι δεν χρειάζεται να ανοίγεις κάθε blog ξεχωριστά για να δείς εάν υπάρχει νέο post.

Σας φιλώ όλούς στις μασχάλες (που έλεγε και μια ψυχή).

1 Comments:

At 1:00 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

οποία τιμή!!!
Μην κουράζεσαι πολύ αν δεν πληρώνεσαι αντιστοιχα και να αφήσεις τις μασχάλες μου ήσυχες!!!
:ΡΡΡ

Βαριέμαι τους readers... είμαι του παραδοσιακού refresh!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home