Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Έτσι να πώ κάτι

Πρωϊνό ξύπνημα, αλλά κάπως στραβό. Δεν ξέρω γιατί αλλά σηκώθηκα κάπως στραβά σήμερα. Είναι απο εκείνες τις ημέρες που ξέρεις οτι τίποτα δεν θα πάει καλά, χωρίς να υπάρχει (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) κάποιος ιδιαίτερος λόγος.

Είπα να πιώ τον καφέ μου (με τα 9 παγάκια) παρέα με τους φίλους τους blogger, διάβασα διάφορα κάποια ευχάριστα και κάποια περίεργα. Στο δεύτερο τσιγάρο χτυπάει το γαμίδι το κινητό , βλέπω όνομα και στραβώνω. Πρέπει να εκνευριστώ πρωϊ πρωϊ, αλλά ας το πάρει το ποτάμι. Πρίν απαντήσω ξεδιπλώνω το χαρταετό μου (παίρνω το αδιάφορο υφάκι εν ολίγοις) και απαντάω. Διάλογος φοβερός.

-Σε ξύπνησα? Τι κάνεις?
-Μια χαρά, φραπεδάκι πίνω και σερφάρω για χαλάρωμα. Εσύ? καλά στον ύπνο σου με έβλεπες?
-Σχεδόν (εδώ αρχίζω και ψιλιάζομαι ότι θα αρχίσει τις αρχιδιές πάλι, οι αρχιδιές δεν έχουν σχέση με κάποιο δέντρο όπως πορτοκαλιές - αχλαδιές και τα σχετικά). Σε σκέφτομαι απο χτές το βράδυ, δεν ξέρω το γιατί. Αργότερα σε είδα και στον ύπνο μου..... ξέρεις....
-Όχι δεν ξέρω, απο πού να το ξέρω. Με κυνηγάγανε ή τους κυνηγούσα? Τι ειδες?
-Άσε τι να σου λέω τώρα, πάντως με αναστάτωσε φοβερά και είμαι ξύπνια απο τα χαράματα.
-Οκ, αφού δεν γουστάρεις να το πείς δεν επιμένω (φοβερή ανακάλυψη ο χαρταετός, τον παρακολουθώ πως ανεμίζει στον ουρανό και γουστάρω).
-Θα κάνεις κάτι την τετάρτη? (τα γενεθλιά μου) Σκέφτομαι τι δώρο να σου κάνω (μικρη ολλανδέζα έχουν και άλλοι τα ίδια προβλήματα, όπως βλέπεις.
-Δεν το έχω σκεφτεί ακόμα (ας την κουρδίσω και λίγο). Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είμαι με τη λίτσα, το κορίτσι ανέβαλε το μαθημά της για να έρθει να μου ευχηθεί. Ευτηχώς υπάρχουν κάποια άτομα που εκτιμάνε όσα κάνω για αυτούς.
-Έχεις κανονίσει με την λίτσα και εμένα δεν μου έχεις πεί τίποτα ακόμα?
-Θεώρησα οτι δεν θα γούσταρες να βρεθείς στα γενέθλια ενός εγωιστή, χωρίς τρόπους συμπεριφοράς, με υπέρμετρηη αλαζονεία, φοβερή βλακεία και ανώριμου. Άλλωστε πριν 3 μέρες εσύ μου είπες οτι δεν θέλεις να με ξανακούσεις και πολύ περισσότερο να με δείς.
-Καλά δεν μπορείς να καταλάβεις μια φορά στη ζωή σου τι εννοώ?
-Άστο κορίτσι μου, προσπάθησα, μύρισα τα νύχια μου αλλά τα είχα κόψει και δεν πήρα μυρουδιά του τι ήθελες να πείς.
-Πές μου τι δώρο να σου κάνω?
-Δεν τα γουστάρω τα δώρα, σε τέτοιες περιπτώσεις ξέρεις οτι θέλω τα φιλαράκια μου δίπλα να περάσουμε καλά και μόνο, χωρίς δώρα και βλακείες.
-Εγώ θέλω κάτι να σου πάρω, πές μου
-οκ, τότε θα γίνει τετάρτη ή πέμπτη. Άκου τι θα κάνεις: Θα μπανιαριστείς, θα βάλεις τα αρωματάκια σου, τα πιο sexy εσώρουχα που έχεις, αλλά δεν θα βαφτείς καθόλου. Θα έχεις αγοράσει μια φούξια κορδέλα αρκετά μεγάλη, και απο ρούχα μόνο μια καμπαρντίνα,θα μπείς στα αμαξάκι σου και θα κατηφορήσεις στις δυτικές συνοικίες, θα σου πώ πως έρχεσαι μέχρι το σπίτι μου. Παρκάρεις, δένεσαι με την κορδέλα, σε καρπούς - μέση - και λαιμό κάνοντας ένα ωραίο φιόγκο στο λαιμό, βάζεις την καμπαρτνίνα και χτυπάς κουδούνι. Μόλις σου ανοίξω την πετάς και μένεις με την κορδέλα και τα εσώρουχα.
-Καλά το ίδιο όνειρο βλέπαμε? (ήρεμα bill, βαθιές ανάσες, μην αρχίσεις ακόμα τα μπινελίκια, κουλάρισε λίγο, ασχολήσου με τον χαρταετό)
-Λοιπόν κόψε το δούλεμα, και πές μου τι θές. Να τελειώνουμε γιατί έχουμε και δουλειές.
-Γιατί με παρεξηγείς συνέχεια, τίποτα δεν θέλω.

Για να μην κουράζω, τα επόμενα 5 λεπτά προσπαθεί να με πείσει οτι δεν θέλει τίποτα!!!!!
-Τι θα κάνεις τώρα? (με ρωτάει)
-Θα ανε΄βω κέντρο να αγοράζω κάτι για το μωρό (Υπολογιστής) να πιώ κανα καφεδάκι και σπίτι για διάβασμα.
-Αααα σοβαρά??? και γώ κέντρο θάμαι. να πάμε για καφέ μαζί
-Αν βολέυει γιατί όχι.
-Δεν μου φέρνιες επι ευκαιρίας και τις ερωτήσεις που έχεις τελειώσει για να κάτσω να τις διαβάσω? (εδώ είμαστε, θα πέσει δούλεμα τώρα)
-Θα τις πάρεις όταν έρθεις με την κορδέλα σπίτι και αφού περιεργαστώ το δώρο μου, παίξω μαζί του και τελικά μου αρέσει και το κρατήσω, γιατί πολλά δώρα τα πετάμε. Τότε θα πάρεις τις ερωτήσεις.
-Έλα ρε βασίλη, πλάκα έχεις. Σιγά μην το κάνω αυτό. Έχεις κάτι ιδέες όμως, για πε΄ς μου για τις ερωτήσεις θα μου τις δώσεις?
-τις κάνουμε μαζί με την κολλητή σου όπως ξέρεις, οπότε πάρτες απο εκεί, να μην νιώθεις και υποχρεωμένη. Λοιπόν σε αφήνω γιατί πρέπει να ετοιμαστώ να φύγω.

Έχει γίνει πλέον τόσο προβλέψιμη που είναι απίστευτο. Είναι ικανή να κάνει τα πάντα για να τελειώσει τη δουλειά που θέλει. Γιατί δεν ζητάει στα ίσια οτι θέλει και δημιουργεί ολόκληρο σενάριο, χωρίς λόγο και αιτία.

Πολύ κουραστικό και βαρετό. Τη βαρέθηκα τη βλακεία των ανθρώπων και τα όλα τα δήθεν. Αφρικάνε την κάνω για κανα ερημικό νησί στον ειρηνικό, είσαι μέσα?

18 Comments:

At 1:17 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Α, ρε roupis....Μα τι κάθεσαι και ασχολείσαι με την κατσαρίδα?

Η προφητεία βγήκε αληθινή! Και στο πιάτο να της το δώσεις θα ρωτήσει τι είναι! Της λες ευγενικά "κάτσε να σε μαμήσω για να πάρεις τις ερωτήσεις" κι αυτή κοιτάει τον ... χαρταετό σου να δει που φτάνει!!!

Ελπίζω το νησί να έχει καμιά ιθαγενή τουλάχιστον, γιατί να το "γυρίσουμε" τώρα στα γεράματα, δεν λέει!!!

........................ ή μήπως λέει.....?

 
At 2:49 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

να το δώ κι αυτό κι ας πεθάνω!!!!

Ρε αγάπη καλά σου λέει ο άφροMan, τι κάθεσε και ασχολείσαι με ζωϋφια... βρες κανα κοριτσάκι της προκοπής και παρατα το το άβυζο.
Δως της τις ερωτήσεις και πες της οτι το κάνεις επειδή την λυπάσαι αλλά πέρα απ'αυτο βαριέσαι να σε πρίζει με τηλεφωνήματα του κώλου και με μαλακισμένους τρόπους για να τις πάρει. Σιγά μην της έκανες την χάρη να την φικι-φικι κιόλας!!!

Μην είσαι κοροϊδο ρε! Παίξτης το όπως στο παίζει κι εκείνη!

 
At 6:49 μ.μ., Blogger roupis said...

Το ολο post δεν έχει θέμα το τι πρέπει να κάνω ή όχι, αλλά τη βλακεία που έχουν μερικοί.

Άλλωστε αφρικάνε ξέρεις καλά οτι δεν κολλάω σε τίποτα με τη μαλάκιση εγκεφάλου που έχω, αλλά για να μην έχω κα΄νει κίνηση, σημαίνει οτι δεν αξίζει ούτε να ασχοληθώ, με τον τρόπο που το αγγίζετε.

Και επίσης ξέρεις καλύτερα απο τον καθένα οτι ποτέ δεν θα βοηθήσω κάποιον με σκοπό κάποιο αντάλλαγμα.

Όσο μικρή μου ολλανδέζα το να βρώ μια κοπελίτσα δεν είναι καθόλου πρόβλημα, το να βρώ μια λογική κοπελίτσα εκεί πραγματικά χολένω.

Εν καιρό θα καταλάβεις και σύ, όπως και άλλοι πριν απο σένα....

Η θεωρία είναι πάντα εύκολη, η πράξη όχι πάντα όμως.

 
At 7:36 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Batoύλι μου, σοβάρεψες το κομεντάρισμα!....ύποπτο αυτό!
:-ΡΡΡ

θα΄χουν σφίξει οι ζέστες πολύ ,ε?
:-)))

Κι εγώ την βλακεί της σχολίαζα, όχι την ανιδιοτέλειά σου! σιγά μην περίμενα μετά από τόσα χρόνια να το καταλάβο από ένα ποστάκι!

jel si lud,bre? sta da ti kazem sad!....kurac na biciklu...
:-PPPPP

 
At 11:56 μ.μ., Blogger roupis said...

Ίσως να φάνηκε κάπως το comment αλλά δεν είχα κάτι τέτοιο υπόψη. Άλλωστε για να σοβαρέψει κάτι με μένα πρέπει να σφύξει πολύ η μαγινέζα σε σημείο να μην τρώγεται.

Ίσως να φταίει η δύσκολη μέρα, ίσως κάτι άλλο δεν ξέρω, αλλά δεν έπρεπε να βγεί έτσι το σχόλιο.

Όλα καλα, μη μου αγχώνεσαι, είσαι και στα ψηλά και θα σε κάψει ο ήλιος!!!!

 
At 12:14 π.μ., Blogger Afrikanos said...

μπααα!
σήμερα μέκαψε η ... βροχή!

Θα τα διαβάσεις στο ποστάκι σε κανά μισάωρο...

Φιλιά,ρε!

 
At 3:07 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Σου γράφω κι εγώ ένα γρήγορο για να δικαιολογίσω ότι τυχόν σε σοβάρεψε
:))
Συμβουλές ξερολιστικες δεν δίνω και δεν ήταν τέτοιο το comment
Στο ίδιο καζάνιον βράζουμε όλοι και τα λέω στη νύφη να τ'ακούει η πεθερά!!

Φίλοι?

 
At 4:12 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Ζεις ρε?

μπαίνω....ξαναμπαίνω...αν΄βω τσιγάρο...το σβήνω....αλλά εσύ πουθενά!

 
At 4:48 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

μήπως έχει πάει για.... babacha???

:PPP

 
At 5:07 μ.μ., Blogger roupis said...

Και καλά δεν ξέρεις που έχω πάει, δουλεύω για σένα ρε κουφαλιάρη.

Και αντί να στείλεις καμιά κρητικοπούλα (ή και τουρίστρια δε με χαλάει) να μου κάνει κανα "μασάζ", που λιώνω πάνω στα χαρτιά και τον Η/Υ, σφυρίζεις αδιάφορα!!!!!!

Βάλτη να στο βαπόρι και το βράδυ ναναι εδώ.

Αντε το βραδάκυ θα γράψουμε καμιά βλακεία να περάσει η ώρα

 
At 8:32 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Έγώ θα την πω την ασχετοσύνη. Στα 38 και... φοιτητής; Για σένα τον έβγαλε τον νόμο η υπουρ(χ)έσα;

Λοιπόν αγαπητέ την έχω την λύση στα νεύρα σου. Τώρα (εδώ και 10 χρόνια δηλαδή) με την αναγνώριση κλήσης, μπορείς (ναι μπορείς) ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!

Λύση, απλή, σίγουρη, εύκολη και κυρίως... οικονομική (για τα νεύρα).

 
At 9:18 μ.μ., Blogger roupis said...

άστο μεγάλε κάηκες, καλύτερα να διαβάζεις ολόκληρα τα post και μετά να λές την ασχετοσύνη σου (όπως αναφέρεις).

Αν το είχες διαβάσει, θα καταλάβενες την διαφορά ανάμεσα στον φοιτητή και τον πτυχιούχο, αλλά αφού δεν το κατάλαβες να στο πώ εγώ.

Είμαι λοιπόν γιατρός με βούλα (πτυχίο) κάμποσα χρονάκια, αλλα σε αυτό το διάστημα προσπαθώ να αναγνωρίσω το πτυχίο μου στην ελλάδα, είναι η μόνη χώρα που πρέπει να γίνει. Σε όποια άλλη χώρα μπαίνω άμεσα σε νοσοκομείο και δουλεύω αλλά και για να σε προλάβω δεν το κάνω γιατί με έχει κουράσει το εξωτερικό.

Ήμουνα αρκετά χρόνια σε μια κωλοχώρα που έζησα ούτε λίγο πολύ 4 πολέμους, τους τελευταίους που γίνανε στα βαλκάνια, αυτός και ο λόγος έμεινα χρόνια έξω, με ανυποταξίες και τα σχετικά γιατί απλά ήθελα να τελειώσω ότι άρχησα.

Λοιπόν πριν κρίνεις τον οποιοδήποτε η τον βάζεις στη μάζα καλό θάναι να σκέφτεσαι πρώτα.

Εκ του ασφαλούς όλοι μπορούν να κρίνουν τους άλλους.

Όσο για την δεύτερη λύση, μάλλον δεν σου έχουν πεί οτι πολλοί δεν αφήνουν τον αριθμό τους να φαίνεται, αλλά μάλλον σε αυτή την δεκαετία δεν στα είπανε καλά, μα καθόλου καλά. Όποιος σου είπε οτι πληρώνεις στον οτε 1,68 + φπα ανα μήνα και βλέπεις κάθε νούμερο που σε καλεί, τότε δεν στα είπανε καλά.

Κάτι πρέπει να αναθεωρήσεις γενικά στις απόψεις σου μου φαίνεται.

Και στο φινάλε, γράφω ότι γουστάρω και όπως μου αρέσει, αν δεν γουστάρεις μην μπαίνεις, αλλά όχι να μας το παίζεις πληροφορημένος για όλα, να κρίνεις ανθρώπους και να μην ξέρεις ότι μπορείς να κρύψεις τον αριθμό σου απο όποια αναγνώριση κλήσης.

 
At 11:08 π.μ., Blogger Nemertes said...

Παρεξήγησις της παρεξηγήσεως, ω παρεξήγησις. Οεο.

Λοιπόν πάμε από την αρχή.

Πρώτον, δεν είμαι μεγάλος, είμαι μεγάλη (φίρμα που λέει και ο μέγας Φλωρινιώτης)

Δεύτερον, είναι λογικό να μην ξέρω τι κάνεις, παρόλο που διαβάζω ολόκληρο το ποστ. Bio δεν βλέπω, Science λέει το profile, ο μάντης Κάλχας δεν είμαι... και βέβαια... αν εγώ σου μιλήσω για το στρινγκάκι που έβαλα χτες, το μυαλό σου θα πάει σε σέξι εσώρουχα και ουχί στην μεταβλητή του κώδικά μου.

Τρίτον, συμπάσχω. Για το ελληνικό κράτος είμαι απόφοιτος λυκείου, παρόλο το bachelor πληροφορικής που κοσμεί τον τοίχο μου. Όχι εγώ δεν προσπαθώ για αναγνώριση. Ποτέ τους και μην σώσουν. Μου κάνει ένα κάτι πάντως...

Τέταρτο. Το "βλέπω όνομα και στραβώνω" ήταν δική σου έκφραση (είδες που διαβάζω ολόκληρο το ποστ;) οπότε θεώρησα ότι ήξερες ποιος είναι, οπότε και έδωσα ως απάντηση αυτό που θα έκανα -και έχω κάνει πολλάκις- εγώ.

Πέμπτο και τελευταίο για να μην χαλάμε τις καρδιές μας. Είμαι χωσέ τύπος. Το "όλα όσα θα θέλαμε να πούμε, όπως θα θέλαμε να τα πούμε" που κοσμεί το blog μου είναι τρόπος έκφρασης. Δεν θα σε κολακέψω, δεν θα στην πω, δεν θα σε ειρωνευτώ. Τα περί "δικό μου είναι το blog και αν δεν σας αρέσει να πάτε σε άλλη παραλία" τα έχω πει και εγώ παλαιόθεν και τα υποστηρίζω πάραυτα.

Αν παρόλα αυτά, θεωρείς οτιδήποτε προσβλητικό κλπ κλπ, απλά σβήσε το ποστ μου. Δεν παρεξηγούμαι. ;)

Να σε προσέχεις. (No matter what).

 
At 11:25 π.μ., Blogger roupis said...

Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, και το κλείνω εδώ το θέμα. Ίσως χωρίς λόγο να στράβωσα εγώ, ίσως κάτι άλλο, ίσως να φταίει η πίεση της εποχής που περνάω.

Τέςπα, το αφήνω εδώ και δεν το συνεχίζω.

Και αν σου πώ οτι ήξερα "ποιός είναι" ίσως πείς κάτι άλλο και δεν νοπμίζω να βγάλει πουθενά. Οπότε απο την πλευρά μου το κλείνω και το αφήνω εδώ, χωρίς παρεξηγήσεις και τα λοιπά.

Ελπίζω να κάνεις το ίδιο.

 
At 11:46 π.μ., Blogger Nemertes said...

No offense και από την πλευρά μου. Ας καπνίσουμε την πίπα της ειρήνης.

Ό,τι και να μου έλεγες δεν θα ήξερα τι να απαντήσω. Δεν ξέρω την πλήρη κατάσταση, οπότε το μόνο που μπορώ να πω είναι να σκάσεις χαμόγελο (αυτό το σαρδόνιο, ναι) και να προχωρήσεις μπροστά. Αν θες να μπεις στο πνεύμα μου, πέτα και ένα "Αι σιχτίρ". Έτσι να της βρίσκεται. ;)

 
At 3:53 μ.μ., Blogger me said...

"παράτα το το άβυζο" είπε η μικρή (που μάλλον είναι "μεγάλη") Ολλανδέζα.

Που το πάει άραγε;

 
At 1:43 π.μ., Blogger Afrikanos said...

δες ποστάκια που σου έχω!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

 
At 6:59 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου roupis...Γιατί κάθεσαι και τσατίζε;Αφού το είπες και μόνος σου.Ο χαρταετός είναι ενα πολυ όμορφο σπορ και μάλιστα τωρα το καλοκαιράκι μπορεί να φτάσει και αρκετά ψηλά!!!Και που είσαι,αν έχεις όρεξη,καμιά μέρα τους πετάμε μαζί!Έχω κι εγώ έναν μεγάλο κι απο τότε που άρχισα να τον αμολάω την έχω καταβρεί!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΠΑΡΑ ΑΕΡΟΣΤΑΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Εχω λάθος;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home