Κυριακή, Ιουλίου 02, 2006

'Εχει "θέμα" σήμερα....

Να μην το ξεχάσω, να κατέβω το πρωί να αγοράσω το "θέμα". Εκτός το γαμάτο βιβλίο που έχει δίνει και ένα μπλουζάκι με τις ατάκες του θέμου.....

Φοβερό, αφρικάνε κάνε κουμάντο να έχουμε τα ίδια μπλουζάκια και τέλος του μηνός ξέρεις που θα τα λανσάρουμε......... ναι ναι αγόρι μου, ακριβώς εκεί. Τι να κάνω, κάποτε έλεγε η μάνα μου να πάω φαντάρος να πίξει το μυαλό μου αλλά μάλλον έκανε λάθος.

Μετά το φανταριλίκη αυξήθηκε η βλακεία μου, οπότε πάμε για τα μπλουζάκια αύριο να τα έχουμε για τις 24 του μηνός. Ανέβα τετάρτη, τούρτα δεν θάχω αλλά κρύες μπύρες θάχω και όχι μόνο........

12 Comments:

At 1:38 π.μ., Blogger Afrikanos said...

τα υπόλοιπα θα στα κομεντάρω αύριο με καθαρό μυαλό...

Τι να γράφει το μπλουζάκι? για να το ψαξω!

 
At 1:40 π.μ., Blogger roupis said...

θα σου στείλω sms το πρωί

 
At 2:37 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

δηλαδή κανονίζετε παρτάκι γενεθλίων χωρίς εμένα τσ τσ τσ...
Εντροπή και αίσχος αγόρια!
Φτου.

 
At 10:37 π.μ., Blogger roupis said...

Αν έχεις κουράγιο να γελάς συνέχεια, να πίνεις αρκετές μπύρες και να ακούς απίστευτες βλακείες και "τραγικές ιστορίες", έλα στην παρέα μας.

Μόνο κάτι θα πρέπει να κάνουμε για το finale, να είσαι εντός κλίματος.

Ξέρεις, το finale είναι όλα τα λεφτά στην υπόθεση

 
At 11:47 π.μ., Blogger Afrikanos said...

Μικρή μου....τα θέλει κι εσένα ο "απαυτός" σου (που λες κι εσυ!):ΡΡΡ

Μην προκαλείς την τύχη σου!
Και ξέρεις,ουδεμία ευθύνη φέρουμε εμείς για το αν πεθάνεις από τα γέλια...μόνο που ποιος θα το εξηγήσει αυτό στον ΤΕΛΕΙΟ άντρα!!!

:ΡΡΡ

 
At 3:13 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Ρουπη το φινάλε δεν με νοιάζει. Στα εκτός κλίματος την 'κάνω' χιχιχιχι

Μα τέτοιο γέλιο πια!! Με σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία :ΡΡ

Αφρικάνε ο τέλειος άνδρας λατρεύει να διασκεδάζω. Λέει πως όταν είμαι χαρούμενη του φτιάχνω την μέρα. Αλλά αν πεθάνω κιόλας απ'τα γέλια, ε! νομίζω θα πέσουμε και οι τρείς ηρωϊκά στην μάχη!

Και τώρα που το σκέφτηκα: αν συνεχίσεις να με λες μικρή σε λίγο θα το πιστέψω :))) Δεν ειν'κακό!

 
At 4:45 μ.μ., Blogger roupis said...

Αρκετοί ήταν σίγουρα για πολλά στη ζωή τους, μέχρι τη στιγμή που μας γνώρισαν.

Με εμάς ένα και μοναδικό πράγμα είναι σίγουρο, ότι δεν είμαστε σοβαροί. Όλα τα υπόλοιπα παίζονται και ελέγχονται, οπότε πρόσεχε που και με ποιούς κάνεις finale.

Αφρικάνε εξήγησε στην ολλανδέζα μας, γιατί έχω και κάποιες ερβτήσεις να βγάλω.

Αλλιώς θα το κάνω εγώ το βραδάκυ

 
At 5:02 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

μπρρρρρ!!! (φόβος και τρόμος με πιάνει)

:ΡΡΡ

 
At 5:06 μ.μ., Blogger roupis said...

Δεν έγραψα κάτι για να φοβηθείς!!!!!

Κάτι άλλο σκεφτόσουνα μάλλον και το έγραψες, τεςπα

 
At 5:57 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Μονιμα κάτι άλλο σκέφτομαι ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Βλαμμένο παιδί μου, βλαμμένο.

Άντε τέλιωσες με τις ερωτήσεις να μου εξηγήσεις?

 
At 9:39 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Μικρή....δες σε λίγο ένα ποστάκι μου (μόνο για σήμερα!) στο βλογάκι μου!

Μην το πάρεις και πολύ στα σοβαρά...απλά για να δεις την τρέλα που μας δέρνει...ή μάλλον μέρος της!
:-ΡΡΡ

 
At 7:02 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όποιος είχε την τύχη να σε γνωρίσει και πριν τον στρατό αλλά και να είναι στον στρατό μαζί σου μπορεί να επιβεβαιώσει την ορθότητα των απόψεων σου!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home