Παρασκευή, Αυγούστου 04, 2006

Ενημέρωση

Λοιπόν πρέπεινα σας ενημερώσω που χώνεστε όταν μπαίνετε και διαβάζετε το blog. Να ξέρετε που πάτε και τι σας περιμένει.

Καταρχήν είμαι δήθεν, αλλά πολύ δήθεν. Το παίζω γενικώς και ότι βλέπετε - ακούτε - διαβάζετε δεν είναι τίποτα αληθινό. Όλα ψεύτικα, όλα κα΄που αποσκοπούν, κυρίως στο να σας παραπλανήσω με μια ψεύτικη με άψογο περυτίλιγμα εικόνα. ¨οταν φάτε την εικόνα αυτή τότε θα κάνω παιχνίδι, γιατί κάπου αποσκοπώ δεν τα κάνω όλα αυτά τυχαία.

Αν και θα μπορούσα να τα κάνω έτσι και χωρίς λόγο, απλά για να ικανοποιήσω τον εγωκεντρισμό μου, να ανεβάσω την αυτοπεποίθηση μου, και να το παίζω γκόμενος φοβερός, πανέξυπνος, εγώ είμαι ο μόνος και ο πρώτος και όλοι εσείς είστε απλά ανθρωπάκια. Φυσικά να ξέρετε ότι όλα αυτά πάνε πακέτο με την πλήρη εκμετάλευση σας απο μένα, στο οικονομικό - κοινωνικό - αισθηματικό - πνευματικό και ατομικό επίπεδο.

Έπαθα μια κρίση ειλικρείνιας τώρα και τα γράφω γρήγορα πρίν μου περάσει, οπότε αρπάξτε την ευκαιρία για να καταλάβετε την αλήθεια.

Να θυμάστε πάντα (ασχέτως τι θα πώ αργότερα):

Είμαι στην καλύτερη περίπτωση παθολογικός ψεύτης, φοράω πάντα ψεύτικο προσωπείο, εκμεταλεύμαι ανθρώπους και καταστάσεις, για αυτό προσοχή σε όσους συναναστρέφονται
μαζί μου.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ

11 Comments:

At 11:40 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Τελεια!
Τελικά ταιριάζουμε απίστευτα!!!

Θες να γίνουμε φίλοι???


:))))

 
At 11:56 π.μ., Blogger Afrikanos said...

Γαμωτο!

την τελευταια φορα που σε ειδα πρεπει να ξεχασα τα λυγμενα μου στο σπιτι σου....Και σου'πα, μην τα παρεις μαζεμενα! Με μετρο ... αντε 1,3 μετρα!

Ναι ρε 'συ, τελικα εχεις δικιο! ποσο μαλακας ειμαι που δεν το΄χα δει τα τελευταια 7 χρονια που σε θεωρω κολλητο/αδερφο μου! Με μαγεψες, με τυλιξες σε μια κολλα χαρτι για να μου φας τα χωραφια και την περιουσια μου! Μου απεσπασες τεραστια χρηματικα ποσα, μ'αναγκασες να σε βαλω στους κυκλους μου της αφαν-σκατε κοινωνιας μου, μ'εκανες να σ'εμπιστευτω και με καρφωνες πισωπλατα και μ'έκανες να πιστεψω οτι με θεωρεις εξυπνο και ιδιαιτερο ανθρωπο ενω με κοροϊδευες κι ελεγες σ'όλους τι χαζος που ειμαι....



Ρε!...Δεν πατ να πνιγητε ολοι μαζι ομαδικως, να σωσουμε και τον κοσμο απο την βλακεια που τον δερνει! Λιγους καλλους εχω στον εγκεφαλο και με λιγα πραγματα γινομαι Τουρκος-θεριο: μην μου πειραξετε την οικογενεια και τους ανθρωπους που αγαπω!....Την γαμησατε...

 
At 12:00 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Τα ληγμένα που με πρόλαβε και ο ούγκα πού τα άφησες;

 
At 3:40 μ.μ., Blogger roupis said...

@μικρή ολλανδέζα:
Δεν ήξερα ότι και σύ είσαι "φίδι κολοβό", αα τότε πρέπει να τακιμιάσουμε, και τότε να δείς τι θα τους κάνουμε όλους.

@αφρικάνε: μην εκνευρίζεσαι, εσύ τουλάχιστον το ξέρεις καλά ότι η ειλικρίνια είναι μεγάλο μειονέκτημα και ότι δεν έχουμε ζήσει δεν το ξέρουμε ή δεν το καταλαβαίνουμε είναι στραβό.

@nemertes:δυστηχώς θα σε απογοητεύσω, δεν άφησα ούτε ένα.
Περιμένω νέα σοδειά όμως, κάτι απίστευτα οπότε θα σου δώσω, αλλά θα τα δείς όλα.

 
At 6:19 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Αγαπητε ρούπη σας προσκαλώ επισήμως σε κρασοκατάνηξη ωστε να οργανώσουμε σχέδιον σατανικόν για την εξόντωσην και εκμετάλευσην του κόσμου ΟΛΟΥ.

Και της Αφρικής μέσα :))) χιχιχιχιιχι

Και δεν είμαι φίδι κολοβό... καριόλα θα 'λεγα περισσότερο :)))
α! και αδρανής!

Φοβερό δίδυμο έ?

 
At 11:11 π.μ., Blogger roupis said...

Δέχομαι την πρόσκληση, θα οργανώσουμε σχέδιο φοβερό.

Τρέμε κόσμο, θα σας εξαφανίσουμε χωρίς να καταλάβετε τι παιχτηκε.

Γουστάρω.......

 
At 12:18 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

EEEEEΠΠΠΠΠΠ!!!!!!

ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑΑΑΑΑ????

ΤΙΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΕΣ ΜΟΥ ΘΕΕΕΕΟΛΩΩΩΩΩ!!!!!


Μικρη μου-> θα σε συγυρισω για τα καλα εσενα μου φαινεται!!:-)ΡΡΡΡΡ

 
At 7:47 π.μ., Blogger So_Far said...

Monsieur roupis, συγχαρητήρια για την επιτυχία στις εξετάσεις σας και καλό καλοκαίρι. Νομίζω ότι χρειάζεστε επειγόντως διακοπές γιατί διάβασα κάτι κουλά στο τελευταίο σας σημείωμα - τα οποία ούτε εγώ που ψήθηκα στην έρημο των εμιράτων δεν θα έγραφα - . Δεν ανησυχώ, όμως , διότι είστε μέσα στους γιατρούς όλο και κάποιος χριστιανός θα βρεθεί να συνταγογραφήσει κάτι για την περίπτωσή σας. Να περνάτε καλά ...

 
At 12:11 μ.μ., Blogger roupis said...

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και φεύγω για λίγες μέρες.

Όσο για την βοήθεια απο τους γιατρούς, δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει, η κατάσταση πλέον είναι μη αναστρέψιμη.

Η βλάβη είναι συγγενής (δηλ. εκ γεννετής) και η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά.

 
At 11:08 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Οι κανονικοί (λογικοί) άνθρωποι θα έπρεπε λοιπόν με την περίσσια λογική τους να την κάνουν όσο πιο γρήγορα μπορούν με τέτοιες αποκαλύψεις, ναι;

Ουφ...ωραία...είμαι ακόμα εδώ.
Είχα αρχίσει να αμφιβάλλω!!!!

 
At 10:53 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Very nice site! projecting furniture with hidden compartments xxx blowjob acne body natural Ford 330a mower parts coffee makers http://www.discount-laptop-0.info/used-gateway-model-450-laptops.html Cigar fragrance Seekonk internet marketing Macintosh spyware and adware removal alien wear laptop acne food emporio armani eyewear sunglasses mauve 9159 s travel agents medical holidays

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home