Δευτέρα, Ιουλίου 17, 2006

Απολογισμός της Νύχτας

Σήμερα θα κάνω τον απολογισμό μιας αρκετά ωραίας βραδυάς. Τελικά πολύ περίεργα πράγματα γίνονται στη ζωή (έτσι μούρθε και τόπα).

Λοιπόν σήμερα είχαμε ένα blind date, μα εντελώς όμως και κυριολεκτικά. Το μόνο που ήξερα για την εν λόγο είναι ο τρόπος που εκφραζότανε στα διάφορα mail. Λιγοστά και αυτά, άρα δεν μπορούσα να έχω κάποια συγκεκριμένη άποψη.

Θετικό σημείο, τρόπος σκέψης αρκετά "λογικός" για την δική μου βλακεία . Και τίποτα περισσότερο. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να δώ κάτι εντυπωσιακό, δεν αναφέρομαι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στο περιεχόμενο.

Για άλλη μια φορά τα γεγονότα με διαψεύσανε (χάρηκα ιδιαίτερα αυτή τη φορά). Δεν θα ρίξω ούτε σαλτσούλα, ούτε πολλά λόγια. Θα περιγράψω ότι μου έκανε εντύπωση (θετική ή αρνητική).

ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ( πάντα για τα δικά μου δεδομένα)

Συνεπέστατη στο ραντεβού (σπάνιο πράγμα), για να ακριβολογώ με περίμενε αν και ήμουνα στην ώρα μου. Ξεκίνησε η βραδυά με τις καλύτερες προοπτικές.

Εντυπωσιακή στην εμφάνιση. Ωραίο κορίτσι, τι να σημαίνει τώρα αυτό θα ρωτάτε. Αντε να σας πώ.
Καταρχήν προσεγμένη εμφάνιση και ντύσιμο. Φορεματάκι άψογο, στο κλιμα της εποχής και να τονίζει όσο χρειάζεται την κορμοστασιά. Δηλ ώμους, πλάτη, μπούστο. Τα υπόλοιπα καλημένα για να δουλέψει και λίγο η φαντασία (μην τα θέλουμε και όλα στο πιάτο).

Ωραίο μαλλί, υπέροχα χαρακτηριστικά προσώπου, ελαφρή βάψιμο που ίσως να πέρναγε και απαρατήρητο, αλλά τόνιζε ότι χρειαζότανε χωρίς υπερβολές.

Σωματάκι λαμπάδα, ύψος όσο χρειάζεται για να μιλάμε σαν άνθρωποι και να μην αναγκάζομαι να σκύβω. Αλλά το κυριότερο είναι ότι είναι απλή, χωρίς τουπέ και τα σχετικά εκνευριστικά, χωρίς να προσπαθεί να πλασάρει κανά παραμυθάκι.

Αέρα και στυλάκι υπέροχο, πρόθυμη για πλάκα, πειράγματα και γέλιο. Φοβερό άτομο για παρέα. Να μιλήσεις σοβαρά είτε να να κάνεις χαβαλέ. Μέσα σε όλα.

Με λίγα λόγια, με εντυπωσίασε. Δεν θα κρύψω κάτι, αλλά τουλάχιστον σήμερα δεν είδα κάτι που να με στραβώνει ή να κάνω κάποια προσπάθεια να ανεχτώ. ( To good to be true)

Δεν προσπαθώ να θεοποιήσω κάτι, ουδείς τέλειος. Απλά καταγράφω ότι είδα.

Νάσαι καλά για την ωραία βραδυά που μου χάρησες Ε.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

Ένα και μοναδικό, αλλά απο την δική μου πλευρά. Δεν την εντυπωσίασε το φινάλε (όπως είπε τουλάχιστον), αλλά μπορούμε να το δουλέψουμε.

Γενικά πέρασα αρκετά ωραία, ήρεμα, με το χαβαλέ μας και την κουβεντουλα μας και όλα αυτά με μια ωραία γυναίκα δίπλα μου.

Μου φτάνει.

10 Comments:

At 11:40 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μάλλον λάθος εντύπωση πάνω στη βιασύνη?? πότε το είπα?
Το φινάλε ήταν γλυκό, απρόσμενο και πολλά υποσχόμενο (ίσως απλά σύντομο) που έκλεισε μια εξαιρετικά όμορφη βραδυά.
(η συν/χεια σε email)

E.

 
At 12:04 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Άντε και στα δικά σας! Τέτοια να ακούω, τέτοια!

 
At 2:38 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Πολυ χαίρομαι αγαπητε για τις εξελίξεις!
Αντε γιατί είχα μια σχετική αγωνία!!!

Φτου σου μην σε ματιάσω και είς ανώτερα και να σας τα φέρει ολα δεξιά και τώρα δεν χρειάζετε να φέρω σπανακόπιτα ε? Εχεις γυναικα!!!
:ΡΡΡΡΡ

 
At 2:45 μ.μ., Blogger roupis said...

@nemertes:μια γνωριμία με ένα αξιόλογο άτομο κάναμε, δεν παραγγείλαμε βέρες.

@μικρή ολλανδέζα:Thanks για τις ευχες αλλα μην τα ισοπεδώνουμε και όλα!!!!

Έτσι κάνετε στο χωριό σας? Υποσχεσται κάτι και μετά βρίσκεται μια "δικαιολογία" και στρίβετε στην γωνία?

Θα περιμένω να ανακαλέσεις πριν σε κατατάξω στις γυναίκες με τα λόγια αλλά χωρίς έργα.

 
At 2:59 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Αφού το θέτεις έτσι .....
Εγω πάντως για καλό το έκανα βρε! Μην κολλήσεις με την πίττα μου και δεν έχεις χρόνο για ποιο ενδιαφέροντα πράγματα :ΡΡΡΡ
Κατατάξεις και τα λοιπά με αφήνουν παγερά αδιάφορη.
Ειμαι μια κατηγορία μόνη μου!!!!!

 
At 3:01 μ.μ., Blogger roupis said...

Θα βρώ χρόνο για οτι χρειάζεται, μη μου αγχώνεσαι

Αλλά η πίττα, πίττα. Δεν σου είπανε ότι σε παιδια και γέρους αν υποσχεθείς κάτι πρεπει να το κάνεις?

Αλλιώς βάζουν τα κλαματα και μουτρώνουν.

Μη ρωτήσεις τώρα αν είμαι παιδί η γέρος, φυσικά παιδι (χαχαχαχα)

 
At 3:13 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Φυσικά, φυσικά...
Δεν είχα καμία αμφιβολία....

Η πίττα, πίττα λοιπόν και για τα υπολοιπά ο θεός μαζί σου!!!!

:ΡΡΡ

 
At 8:31 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Να σε δω να γελάς... μου φτάνει αυτό! ;)

 
At 8:39 μ.μ., Blogger roupis said...

Καλή μου nemertes, το γέλιο, η βλακεία, τα πειράγματα και η τρέλλα βρίσκονται σχδόν μόνιμα μαζί μου.

Αν κάποια στιγμή χαθεί έστω και 1 απο αυτά σημαίνει κάτι σοβαρό.

Πρίν λίγο καιρό είχαμε μια διαφωνία και ίσως με το δίκιο σου να με θεωρείς "κάπως", αλλά αν δεν γελάω, δεν πειράζω κόσμο, δεν είμαι μέσα σε μια μόνιμη (παιδική) τρέλλα, δεν μπορώ να ζήσω.

 
At 9:00 μ.μ., Blogger Nemertes said...

roupi μου. Δεν βάζω ταμπέλες σε ανθρώπους. Όχι τουλάχιστον πριν να είμαι σε θέση να καθορίσω την τιμή. ;) Είμαστε άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, και είναι λογικό να δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Το θέμα είναι να λύνονται. Αλλά ακόμη και αν δεν λύνονται, το θέμα είναι να είσαι ευτυχισμένος. You deserve it!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home