Δευτέρα, Ιουλίου 31, 2006

Καλοκαιράκι

Μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού και μόνο καλοκαίρι δεν κατάλαβα. Δεν πήγα ούτε σε beach party, όπως μερικοί μερικοί, ούτε σε beach απλή πήγα.

Δεν έχω μυρίσει ακόμα θάλασσα, δεν πήγα διακοπές (& δεν το βλέπω να πηγαίνω), ούτε δίπλα απο πισίνα πέρασα. Το μόνο μέρος με πολύ νερό που είδα είναι η μπανιέρα μου. Κρίμα που είμαι και καρκινάκι, πως γίνεται τώρα αυτό? Καρκινάκι χωρίς νερό!!!!! Θα πεθάνω στην ξεραίλα μου φαίνεται.

Ποιός θα μου φέρει λίγη αμουδιά να ρίξω μπροστά απο την μπανιέρα, λίγα βότσαλα και αρλμυρό νερό να τα ρίξω μέσα στην μπανιέρα??????????

Προχτές με πήρε ο ανιψιός μου, 11 χρονών και με ρωτάει γιατί δεν πάω διακοπές αφού τελείωσα με τις εξετάσεις. Ακούστε διάλογο:

-Γιατί θείε δεν πάς διακοπές? Δεν θέλεις να κάνεις μπάνια? Εγώ έχω κάνει 43 μέχρι τώρα.
-Δεν μπορώ να πάω, πρέπει να φυλάω το σπίτι.
-Γιατί να το φυλάς?
-Μπορεί να έρθουν να μας το πάρουνε
-Όλο το σπίτι να πάρουνε ή κάποια πράγματα?
-Όλο το σπίτι φυσικά
-Τι λές ρε θείε, πως θα το πάρουνε το σπίτι, αυτό δεν γίνεται. Όλο αστεία είσαι........ πλάκα έχεις έτσι που τα λές.

Πλάκα έχω, αλλά πρέπει να σκεφτώ έναν λόγο για να κάθομαι & να λιώνω στο κέντρο της αθήνας, οπότε φυλάω το σπίτι να μην μας το πάρουνε. Όχι τίποτα άλλο αλλά αν το πάρουνε, δεν έχει που να στηριχτεί και ο επάνω όροφος, οπότε θα πέσει. Αν πέσει αυτός θα παρασύρει και τους υπόλοιπους, οπότε όλα στηρίζονται σε μένα.

Αν φύγω κατέρευσε η πολυκατοικία. (όχι δεν παίρνω χάπια ...... ακόμα, αυτό είναι εκ γεννετής)

Όσοι βρίσκεστε σε παραλίες ή τίποτα beach partys, απολαύστετο. Όταν δεν έχεις κάτι τότε καταλαβαίνεις την αξία του.

Όσοι πάλι βρεθείτε σε κατάσταση κάπου δίπλα σε νερό να πίνετε κάτι, μια παράκλειση. Εάν είναι καφεδάκι ένα παγωμένο για μένα με λίγο γάλα, εάν είναι ποτάκι, μία κρύα μπυρούλα (προτιμώ αυτές με το λεμόνι), μη με ξεχάσετε.

Αααα, όσο για την μπύρα pls να είναι ολόκληρη, όχι μισή..........

Καλά να περνάτε όπου και να είστε, ακόμη και σε beach party

14 Comments:

At 6:42 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

καλα ρε!

δεν σου ξαναλεω που θα πηγαινω!

για να μην σε πληγωσω ρε!!!

 
At 7:18 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Εγώ αγαπητέ έχω 8-9 χρόνια να κάνω διακοπές καλοκαίρι. Πάντα δούλευα. Τα τελευταία τρία χρόνια με την εταιρεία, δεν μου φτάνουν για διακοπές. Έτσι είναι οι επενδύσεις. Παλιά έλεγα... "έχουμε δουλειά". Τώρα λέω "δεν έχουμε λεφτά". Την αλήθεια δηλαδή. Το περίεργο είναι πως ανακαλύπτεις πως δεν είσαι ο μόνος...

 
At 2:39 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

τώρα που το λές κι εγω γιαυτόν τον λόγο κάθομαι. Ασε που έχω δύο ορόφους απο πάνω να στηρίζω....
Δύσκολη δουλειά και υπεύθυνη!!!

Bitch party είπες?????

 
At 3:00 μ.μ., Blogger roupis said...

Bitch party ή beach party........

Ίσως το λάθος να είναι γραμματικό, ίσως και επί της ουσίας. Τι να σου πώ...

Το ψάχνω ακόμα, μήπως υπάρχει κάποιος να μας "βοηθήσει"?

 
At 4:00 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

εμένα μην μ'ανακατέψεις στις έρευνες γιατί αν διελευκανθεί το ορθογραφικό και είναι το... λάθος....θα πέσουν κεφάλια!!!!

Ουράνια τόξα και αηδίες.... μα είναι ποτά αυτά???

 
At 4:27 μ.μ., Blogger roupis said...

Πέστα κορίτσι μου, πέστα....

Γιατί όταν τα λέω εγώ, με λένε περίεργο & γεροπαράξενο

Είχανε και προχτές στο χωριό τους ουράνια τόξα & αρχιδιές.

Είσαι να πιούμε μια παραλία με λίγα βότσαλα????

 
At 4:29 μ.μ., Blogger roupis said...

Και ελπίζω να εκτιμηθεί οτι πέρασα στο ντούκου το ότι θα πέσουν κεφάλια.....
(πληθυντικός).

(με γαργαλάει να το πώ, αλλά κρατάω επίπεδο & πάω να παίξω το παιχνίδι μου)

 
At 4:45 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

αν δηλώνεις υπευθύνως άγνοια και καμία συμμετοχή στο "έγκλημα" δεν έχει φόβο το κεφαλάκι σου.....

Πίνουμε και βότσαλα???? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Δεν περνάμε κατευθείαν στις μπύρες εμείς που είμαστε πιο straight....πότες???

 
At 6:04 μ.μ., Blogger roupis said...

Πρέπει κάπως να σταματήσει ο πλανήτης να νομίζει οτι για ότι συμβαίνει
φταίει ο βασιλάκης.

Ρε καημός και αυτός, κλάνει ο γαϊδαρος στο κιλκίς.....ο βασίλης στην αθήνα φταίει.

Θέλω και γω απο αυτά που πίνετε....θέλω τώρα,
αλλιώς θα κλαίω

 
At 12:31 π.μ., Blogger Afrikanos said...

να συντονιστουμε ρε παιδια!

καντε κυκλο! - καλα ειναι κι ετσι!

στου κουφου την πορτα μην βαρας, εχει κουδουνι!

ο καλος ο καπετανιος πριν πινασει δεν πειναουσε!

Για ολα φταιει ο Βασιλης!

Τρια πουλακια καθονταν και παιζανε μπιριμπα!

Απο την πολη ερχομαι και στην κορφη μουσμουλο!

Οσα δεν πιανει η αλεπου πηδαει και τα φτανει!

Που πας με 7 ΠΟΝΤΟΥΣ τακουνι!

Ουγκ!

 
At 12:35 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

xaxaxaxaxa

αγόρια? παραδίδομαι!

Βασίλη? Εσύ φταις!
χαχαχαχαχα

 
At 12:40 π.μ., Blogger roupis said...

έτσι με την μία παραδίνεσαι?

Κρίμα και είπα ότι θα κάναμε χαβαλέ, αλλά μας άφησες με τις σαπουνάδες.....

Να τα παρατάει μια γυναίκα τόσο εύκολα & γρήγορα!!!!!!

Κάποιος δάκτυλος μου μυρίζεται εδώ, ξέρει κανείς ΚΑΤΙ?????????????????

 
At 2:15 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

επέστρεψα να σας ξεβγάλω.....

Σιγά μην τα παράταγα τόοοοοσο εύκολα!
ΧΑ ! Νομίζεις!!!!!

Και βέβαια ποιός φταίει για αυτό????
ΕΣΥ!!!!

(και ο δάκτυλος λίγο ;))

 
At 12:57 π.μ., Blogger Afrikanos said...

ξενος δακτυλος?

αμερικανικος δακτυλος?

εβραϊκος δακτυλος?

τινος (τ)ο δακτυλο(ς)?

ΧΑ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home