Τρίτη, Ιουλίου 18, 2006

5 και σήμερα

Όχι δεν μετράω ανάποδα για τη "ρόζα". Αυτό δεν το έκανα όταν ήμουν φαντάρος, αλλά το κάνω τώρα. Και έχει σχέση με τις εξετάσεις.

Πέντε μέρες μας μείνανε. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Μπορώ να πώ οτι το αξίζω με τόσο διάβασμα, αλλά η αλήθεια είναι οτι κουράστικα. Δυστυχώς ακόμα και αυτό το κάνω ανάποδα σε σχέση με το φυσιολογικό κόσμο.

Όλοι ξεκινάνε χαλαρά το διάβασμα και με την παροδο του χρόνου εντίνουν τις προσπάθειες τους, αλλά εγώ....? ΑΝΑΠΟΔΑ.

Ξεκινάω με φούλ ρυθμό, τον οποίο διατηρώ μέχρι λίγο πρίν τις εξετάσεις, αλλά 4-5 μέρες πρίν αρχίζω να τα φτύνω σιγά σιγά και μειώνω την ένταση. Έτσι φτάνω την προηγούμενη να μην διαβάζω καθόλου, αλλά να ξεκουράζομαι και να χαλαρώνω.

Δεν ξέρω ποιό είναι το καλύτερο αλλά έτσι μου βγαίνει και έτσι το κάνω. Οπότε μας μένουν 5 μερούλες ακόμα. Μάλλον 4 γιατί την τελευταία με βλέπω να πίνω φραπεδιά σε καμιά πλατεία και να μαζεύω ήλιο, έτσι για χαλάρωση.

Μια καλημέρα σε όλους σας, να περνάτε πάντα καλά σε ότι και αν κάνετε.

13 Comments:

At 11:03 π.μ., Blogger Nemertes said...

Ψήνω καφέ μετά τις εξετάσεις. Όχι εγώ η καφετιέρα. Ελπίζω να μην είναι της παρηγοριάς. Info στον ούγκα ούγκα...

 
At 11:29 π.μ., Blogger Afrikanos said...

Ούγκα-ούγκα λαμβάνει, over!
Καφές κανονιζεται, over!
Φερνω σπόρους ειδικους, over!
Και ποτε της παρηγοριας, ΟΤΙ κι αν γινει! Bato, κρατα γερα, την Πολη θα την παρουμε με τον τσαμπουκα!!!
Over and out!
:-)))

 
At 11:45 π.μ., Blogger roupis said...

@nemertis: μέσα για το καφεδάκι, να το κάνουμε όμως κάτι σε παγωμένο.

Με ζεστό νιώθω σαν άρρωστος, εκτός και αν είναι ελληνικός με προοτπική να μου πείς το φλυτζάνι. Τότε πίνουμε στα γρήγορα τον ελληνικό και κάνουμε και μια special φραπεδιά.

@afrikanos: τάφτυσα μεγάλε, διάβασε ερωτήσεις, τσέκαρε για λάθη στις υπάρχουσες, ψάξε απαντήσεις στις αναπάντητες, ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ.

Το σπίτι θυμήζει περισσότερο κάτι παλιά βιβλιοπωλεία που είναι όλα χύμα, χαρτια - σημειώσεις - βιβλία ...., άστα να πάνε.

 
At 12:01 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Νέα λεξούλα εκ του Νημερτολεξιλογίου. Καφετιέρα=Καφετέρια. Πρέπει να το βάλω σε περίοπτη θέση και στο blog μου αυτό. Θα με περνάνε και για αγράμματη! :p

Φραπές σκέτος με γάλα και 100 παγάκια...

 
At 12:27 μ.μ., Blogger roupis said...

Καφετιέρα καφετέρια καφέέτσι καφέαλλιώς.....
αν αρχίζει με το καφέ συμβιβάζομαι, το πώς θα τελέιώνει η λέξη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία

 
At 2:43 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

επειδή ξυπνησα αργά....(άσχετο)

Σας κατσικώνομαι με το έτσι θέλω και πίνω κι εγώ καφε μαζί σας απρέ λ'εξαμινασιόν.
θα πω φλιτζάνι στον πλειοδότη.....

ρούπη μαζεψε παιδί μου τίποτα! Θα σε φάνε τα σκουλίκια!!!

 
At 3:45 μ.μ., Blogger roupis said...

Αααα δεν το έπιασες το νόημα, κάθε βράδυ τα μαζέυω αλλά κάθε πρωϊ τα ξανανοίγω.

Μέχρι στιγμής πάντως απο χαρτί δεν έχω δεί σκουλίκια, απο αποφάγια συμφωνώ.

Μην ανησυχείς πάντως γγιατί τακτικά σκουπίζω σγουγγαρίζω πλένω σιδερώνω και όλα τα σχετικά. (κανά καλό προξενιό? Είμαι special νοικοκυρούλα)

Καλά ξυπνητούρια, θα σούχω καβάτζα φλυτζάνι, θα σε περιμένει

 
At 3:53 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Θα σε βρω εγώ το καλύτερο κορίτσι μπρε!
Εμείς στην (μ)πόλη τα κοιτάμε αυτά στον αντρα, πασά μου.

Να σε φτιάξω κάνα ντολλλμαδάκι να σε γλυκάνω, σερμπεκτλή μου?

Ολιμερίς το χτίζανε το βράδυ γκρεμιζόταν, κάπως?

 
At 4:00 μ.μ., Blogger roupis said...

Αντε γειά σου κοκώνα μου, να με βρείς βρε, να με βρείς ένα ωραίο άντρα,

όχι να με βρείς κανα σερμπέτι όμως,

να με φύγουνε και μένανε τα σεκλέτια

 
At 4:12 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

αποχωρώ!!!
άκου ωραίο άντρα.... και 'γω που σε νόμιζα για σοβαρό παιδί.
Πισωγλέντη! Τιούτε! Ντιγκιντάνγκα!!!!

 
At 4:27 μ.μ., Blogger roupis said...

Τσ τς τς τς, αμάν με τις ορμόνες σας πια.

Ούτε ένα αστείο δεν μπορούμε να κάνουμε

Αποχωρώ και εγώ, πάω αποχωρητήριο και επανέρχομαι ανανεομένος

 
At 4:36 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Καλό βόλι....
χάλια οι ορμόνες μου όντως!

 
At 9:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ τώρα τι να πω;Κάτι για πισωγλέντηδες ακούω και φυσικά δε μπορώ να πάρω θέση!!Εχω όμως να πω σε όλους όσους ασχολούνται μ'αυτές τις κ...εξετάσεις καλό κουράγιο και να είναι η τελευταία φορά που ζουν αυτό το μαρτύριο...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home