Σάββατο, Ιουλίου 15, 2006

Μια καλημέρα σε όλους σας

Να πώ μια καλημέρα σε όλους σας, γιατί νιώθω αρκετά high σήμερα. Αντίθετα με την ψυχολογία μου που μέχρι και χτές το βράδυ δεν ήταν ότι καλύτερο, αποφάσισα να πάω κόντρα σε όλα και ασχέτως ψυχολογίας και γεγονότων, εγώ να νιώθω μέσα στην τρελλή χαρά.

Λίγο περίεργο? Σου κάθεται κάπως ανάποδα? Θα συνηθίσεις δεν είναι τίποτα, έτσι και αλλίως όλα στη ζωή μου τα κάνω ανάποδα, γιατί όχι και αυτό.

Μια βδομαδούλα ακόμα και μετά relax, λίγες διακοπούλες με καλή παρέα για χαλάρωμα θάναι ότι πρέπει.

Ψηλέ, κατανομή ακόμα δεν έχουμε. Δεν πιστεύω να γίνει καμιά στραβή και ενώ όταν έρχεσαι αθήνα να την κάνω εγώ για τα βόρεια? Άντε κάνε κάνα κουμάντο, κανά κρητικό βουντού (απο τα καλά που ξέρεις) για να μην γίνει καμιά στραβή.


29 Comments:

At 12:16 μ.μ., Blogger Nemertes said...

Καλήν ημέρα άρχοντες και αν είναι ορισμός σας... άσχετο...

 
At 2:28 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Βούντου-βούντου-ούγκα-ούγκα-γκίλι-γκίλι-χου-φτου (σιγά,μας εβρεξες!) :-)

Μα μια ζωή ανάποδα δεν πάμε στον καταράκτη? Γιατί ν'αλλάξουμε τώρα?

)λες να γίνει η στραβή? θα'ναι καλό ή κακό?......Μα τι λέω Θέε μου!)

 
At 3:35 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Bonjouγγγγγ γγγγουπάκο.
Πάντα τέτοια, πάντα τέτοια!
Εμαθα πως είσαι πολύ μελετηρός και εργατικός και τα χαρτιά λένε πως οι κόποι σου θα ευωδοθούν και θα αποδώσουν καρπούς (καρπούζια νομίζω, δεν ήταν ξεκάθαρος ο Βαλές).
Άντε με το καλό και κανόνισε λίγο το προγραμμά σου μην αναγκαστώ να κάνω εγω βουντου !!!!!!! Και αυτό δεν το θέλει κανείς! (Μπουυουουουο)

 
At 4:32 μ.μ., Blogger roupis said...

@nemertes: κάθε τι άσχετο κολλάει εδώ, μη μου αγχώνεσαι. Ρίχνε άσχετα, ρίχνε

@afrikanos: μια βροχή θα μας σώσει, όποτε συνέχισε μέχρι την μπόρα.

@μικρή ολλανδέζα: καλοθελητές βλέπω στο πανηγύρι πάλι. Αλλά ξέρω ποιός είναι και θα κάνω τα δικά μου μαγικά για να........(αα, δεν μπορώ να σου πώ τι θα γίνει, θα το δείς) χιχιχιχιχι

 
At 4:36 μ.μ., Blogger roupis said...

ΑΣΧΕΤΟ
δεν ξέρω γιατί αλλά μούρθε να γράψω εδώ ένα joke, που λένε και οι αμερικάνοι (πως το μιλάω ο π.....)

Προσπαθεί ο μπαμπάς να ταϊσει το μικρό
-φάε αγόρι μου το αυγό σου, να γίνεις μεγάλος σαν τον μπαμπά σου
-δεν θέλωωωω
-φάε αγόρι μου το αυγό, να γίνεις έξυπνος και όμορφος σαν το μπαμπά σου
- δενν θέλλωωωω
-φάε αγόρι μου το αυγό σου, να μεγαλώσει το πουλάκι σου
(απαντά η γυναίκα του απο δίπλα)
-τάκη φάε εσύ το αυγό, θα κάνω μπιφτέκια για το παιδι

 
At 5:23 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
Πόοοοοοοσο επίκαιρος πια!!!!

 
At 5:33 μ.μ., Blogger roupis said...

Είδες ε????

Αργώ να το πώ, αλλά όταν το πώ πως καταφέρνω πάντα κέντρο να χτυπάω!!!!!

Την έχω απο μικρός αυτή τη μαλακία και με τα χρόνια την έχω καλλιεργήσει.

Έχει πολύ γέλιο η υπόθεση, κάτσε να δείς και τη συνέχεια

Αλλά όπως είπα και πρίν,

ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΣΧΕΤΟ
ΕΙΔΑ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ

 
At 5:33 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Τωρα πρόσεξα ΚΑΙ το όνομα
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!!

 
At 5:40 μ.μ., Blogger roupis said...

Μη βάζεις στοίχημα ότι δεν μπορώ να φανταστώ, θα το χάσεις.

Αλλά περιμένω να μου πείς σε τι χτύπησα κέντρο, εδώ ή σε mail.

Ρώτα πάντως για την φαντασία μου, θα σου πούνε πολλά.

 
At 5:53 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ας πούμε πως αυτή τη σκηνη την έχω!!!
Πως λένε οι ηθοποιοί "το'χεις το'χεις"
ε! κάπως έτσι!

Κεντρο δεν λές τίποτα, ακριβώς στη σέντρα!

 
At 5:57 μ.μ., Blogger roupis said...

Ναι αλλά δεν μου είπες το κεντρικό σημείο.

Είναι το αυγό, είναι το όνομα, κάτι άλλο ή όλα μαζί?

Γιατί αν πέτυχα και το αυγό, θα αφήσω την ιατρική και θα γίνω χαρτορίχτρα και καφετζού.

 
At 6:00 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

εισαι απιστευτος ρε μαλακα!!!!

παρατα την ιατρικη ,θα ανοιξουμε μαγαζακι γωνια,σου λεω!!!!

:-))))

 
At 6:03 μ.μ., Blogger roupis said...

Αφού συνεχίζω να εκπλήσω και σένα ακόμα αφρικάνε, είμαι σε καλό δρόμο.

Πολύ τη γουστάρω αυτή τη βλακεία που έχω.

Αλλά θα μου πείτε αν πέτυχα και το αυγό?????

Είναι σημαντικό για μένα!!!!!

 
At 6:09 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Λετσ σεϊ οτι πέτυχες τα πάντα εκτος απ'το παιδί!
Κρατάμε όλο το σκηνικό και αντικαθιστούμε το παιδί με τον Βαγγέλη.
Και μόλις βρήκες την πρώτη πελάτισσα!!!

 
At 6:13 μ.μ., Blogger roupis said...

Τέτοιο λάθος μεγάλο?

Να μπερδέψω ολόκληρο αυγό με το βαγγέλη?

Βλέπεις τώρα δεν μπορώ να σου πάρω και πολλά φράγκα γιατί έκανα και λαθάκι.

Την α΄λλη φορά θα είμαι πιο προσεκτικός και 100% επιτυχής.

 
At 6:16 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

:ΡΡΡΡ

εγώ πάντως σε διαφημίζω ήδη
Ρουπης...κληρονομικό χάρισμα....

 
At 6:21 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

εισαι η κληρονομια μας βρε!

αντε, κανω τωρα τα κοψιματα κι αυριο βαφουμε ταβανι!

:-)))

 
At 6:33 μ.μ., Blogger roupis said...

Όλα καλά και ωραία, να το ανοίξουμε το μαγαζάκι, αλλά με έναν όρο.

Εκείνη την αρχιδιά που φοράνε στο κεφάλι κάτι κακάσχημες καφετζούδες, δεν το βάζω στο κεφάλι.

Μιλημένα ξηγημένα.

 
At 6:47 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

ναι αγορινο μου,οτι θες εσυ!

εκει θα τα χαλασουμε?
:-)

 
At 6:53 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Θα το φοραω εγω, που μου κανει και ωραια επιδερμιδα!!!!!!

:-)ΡΡΡ

 
At 7:04 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

η αρχ@@@@ια λέγεται τουρμπάνι και ΔΕΝ είναι απαραίτητο αξεσουάρ μιας επιτυχούς (τέτοιας) επιχείρησης οποτε μην ασχολήστε καν....
Θα το φορέσω εγώ για να μην βρωμάει και το μαλλί απ΄τους καφέδες που θα ψήνω....

Πες μου πες μου... το μέλλον μου το ριζικό μου!!!?!?!?!?

 
At 7:17 μ.μ., Blogger roupis said...

Εντάξει, είπαμε για "χάρισμα" αλλά μην το σκίσουμε κιόλας.

Ούτε φώτο, ούτε όνομα, ούτε ασήμωσες και περιμένεις και όλο το μέλλον σου?

Πάντα τα απίστευτα ζητάτε....

"Ένα σύννεφο κρύβει τα πάντα γύρω μου....., δεν βλέπω καλά......, βοήθησε να διαλυθεί το σύννεφο αυτό.... (άντε κούκλα μου, τι περιμένεις?), δεν φεύγει με τίποτα....(τι λέει?? θα δούμε κανα ευρουδάκι?)

 
At 7:43 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Φωτό και όνομα πάρε απ'τους συνεργάτες σου....έχουμε κάνει τις απαραίτητες συστάσεις στην reception (χαϊλίδικο το μαγαζί σας).
Όσο για το σύννεφο βρε αγάπη να στο διαλύσω, δεν έχω αντιρρηση....ευρώ δεν έχω!
Ανταλλαγές δέχεστε?
Κανω κάτι εξαιρετικά γεμιστούλια καθώς και υποδειγματική σπανακόπιτα!Ε?

 
At 7:47 μ.μ., Blogger roupis said...

Για να δείς πόσο καλός είμαι η σπανακόπιτα φτάνει και περισεύει.

Μέσα στην ανταλλαγή....

(μαλάκας είμαι να πώ όχι για μια ωραία σπανακόπιτα?)

Να ξέρεις όμως ότι τρώω πολύ, μην πας να τη βγάλεις με 1-2 κομματάκια!!!!

 
At 8:52 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ανοιγω φύλλο και σου 'ρχομαι με όλο το ταψι!!!!

 
At 10:36 μ.μ., Blogger roupis said...

Έτσι, έτσι σε θέλω, αποφασιστική (με τις πίττες πάντα και τα ταψιά χαχαχα)

Είναι η ώρα του παιδιού, όπως κατάλαβες, αλλά η πίττα πίττα.

Μην τα ισοπεδώσουμε όλα

 
At 12:14 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

με τις πίτες ειμαι πολύ!
στα αλλα τα χαλαω.....

 
At 12:25 π.μ., Blogger roupis said...

Τα καταφέρνεις στα δύσκολα και κολώνεις στα εύκολα??

Δύσκολο να το πιστέψω για σένα, αλλά για να λές εσύ κάτι θα ξέρεις.

Φροντιστηριάκι λοιπόν και όλα θα λυθούν, μη μου αγχώνεσαι

 
At 12:48 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

οι πίτες? δύσκολα?
μπαααα....

Οσο για το φροντιστήριο μάλλον -τι μάλλον, σίγουρα- it's more than welcome....

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home