Σάββατο, Ιουλίου 15, 2006

Απολογισμός της ημέρας

Της νύχτας ίσως γίνει αύριο, αλλά για τώρα μόνο της ημέρας μπορώ να σας πώ. Δεν έγινε και κάτι συνταρακτικό αλλά μια ανακεφαλαίωση ποτέ δεν βλάπτει. Να ξέρουμε και τι κάναμε.

Το κύριο συστατικό ήτανε το διάβασμα. Απο το πρωϊ μέχρι πριν λίγο. Εδώ θα βάλω την περίεργη έκφραση "έκλασε το κεφάλι μου αποτο διάβασμα".

Κολλάει σε πολλές καταστάσεις η φράση, αρκεί να αλλάξουμε το αίτιο. Έκφραση και αυτή, θα την αναλύσω σε κάποιο άλλο post. (σοβαρέψου ρεεε, γέρασες). Ποιός, τί??? Είπες κανείς κάτι? και ποιός να πεί αφού είμαι μόνος!!! Βασιλάκη αρχίζεις και το χάνεις, έτσι κάπως ξεκινάνε όλα.

Εκτός λοιπόν απο το διάβασμα, είχαμε πολύ μα πάρα πού γράψιμο και υποσχέσεις. Κάποιος μου υποσχέθηκε σπανακόπιττα (περιμένω, για φαϊ και γ.... ποτέ δεν ξεχνάω οτι μου υπόσχονται).

Μην παραξενεύεσται, έχω λάβει και τέτοια υπόσχεση, όχι σήμερα φυσικά. Αλλά μου έχει τύχει και αυτό. Το έχω συμπεριλάβει στα απαντά μου.

Το γράψιμο ήτανε ευχάριστο και καλό διάλειμμα. E-mails - blog και άλλα, οπότε αν πάει κάτι στραβά με ιατρική ή το νέο μαγαζάκι που ετοιμάζει ο αφρικάνος, έχω κάνει την προπόνηση για ιδιαιτέρα. Να ξυρίσω πόδι, να βαφτώ, μίνι φουστιτσα και είμαι σένιος (sorry σένια ήθελα να πώ)

Και έχω και μια πείνα σήμερα........ (ντιν νταν ντιν ντογκ), καμπάνες χτυπάνε, για ποιόν άραγε?

Κώτσο μέπιασε πάλι, τα χάπια μου. Ας την κάνω διακριτικά γιατί έχω όρεξη να γράψω πολλά, αλλά δεν λέγονατι όλα.

Ας γράψω κανά mail καλύτερα.

See you boys and girls

(κάτι μέχει πιάσει με το αγγλικό τελευταίως).

7 Comments:

At 1:29 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ρε κάθαρμα?
Ντινγκ ντανγκ ντονγκ????
Μου κρεμασες κουδούνια?
Άντε πηγαινε να κοιμηθείς γιατί εγώ μόνο φαϊ σου υποσχέθηκα και όχι γ....
Εκτος αν εννοεις καμιά άλλη...
ΩΧ!
ΜΕ ΑΠΑΤΑΣ?!?!?!?!?!?!?!?
ΘΑ ΦΑΡΜΑΚΩΘΩ!!!!

 
At 10:12 π.μ., Blogger roupis said...

Μα φυσικά και μόνο φαϊ υποσχέθηκες, όσο για το γ(λυκό) έλεγα να το φέρω εγώ, αλλά βλέπω τα πήρες άσχημα.

Κουδούνες, φαρμάκια, απάτες, ίντριγκες.... και όλα αυτά γιατί θέλησα να σε απαλλάξω να σκεφτείς και το γ(λυκό).

Οπότε κάνε και ένα γλυκό για επιδόρπιο, αφού δεν σου αρέσει να στο φέρνουν έτοιμο.

 
At 3:02 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Μην μου τσαμπουκαλεύεσε εμένα γιατι Α
(σηκωμένο φρύδι και χέρι στη μέση)
:ΡΡ

Θα φέρω και γ(λυκό) έτσι για να δεις τι καλός άνθρωπος είμαι!!!

Τελικά που καταλήξαμε ? Θα φαρμακωθω ή όχι..... αυτό δεν το κατάλαβα...

 
At 3:54 μ.μ., Blogger roupis said...

Όχι κορίτσι μου, γιατί να φαρμακωθείς?

Εγώ σου λέω θα σου φέρω και γλυκάκι να να γλυκαθείς και σύ έχεις κολλήσει στα φαρμάκια??

Τόσο αδιέξοδο πλέον για το άν θα στρίψεις δεξιά ή θα ακολουθήσεις την γνωστή ευθεία?

 
At 6:15 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ουφ ευτυχως την γλύτωσα!!!

(αδιέξοδο? ποιο αδιέξοδο? ποιος μίλησε για αδιέξοδο να μου τον φέρεται μπροστά μου?!?!?)

Θα αλλάξω το Ολλανδεζα και θα το κάνω η τρελή του Σαγιω

 
At 7:20 μ.μ., Blogger roupis said...

Δεν ακούγεται άσχημο για nick name, αλλά βάλε και το μικρή μπροστά.

Ακούγεται
πιο...καλλιτεχνικό, να το πώ
πιο...μυστηριώδες, να το πώ
πιο...κάπως τεςπα, θα το πώ.

Για άκου:

Η ΜΙΚΡΗ ΤΡΕΛΛΗ ΤΟΥ ΣΑΓΙΩ

 
At 7:33 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

σε αντίθεση με το Η Μεγάλη Λογική του δεν-ξερω-ποιανου μου ταιριάζει πολύ καλύτερα το δικό σου :)

Θα παρακάμψω τα καλλιτεχνικο-μυστηριώδη και θα συνεχίσω τον χορό μου!

:ΡΡΡ

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home