Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ

Θέλω να στείλω τις ευχές μου και τα χρόνια μου πολλά στον Αφρικάνο, για τα γενέθλια του σήμερα.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ

ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΙΣ

ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Να σου αριθμήσω και μερικές ευχές που θέλω μέχρι τέλος του χρόνου να πραγματοποιηθούν:

1. Πλήρη επιτυχία στις εξετάσεις του Ιουλίου
2. Δεύτερη επιτυχία στις εξετάσεις του Οκτωμβρίου
3. Το πιο ερωτικό σου καλοκαίρι να είναι το φετινό
4. Ότι γνωρίσεις το καλοκαίρι να είναι μόνιμο και πολλά υποσχόμενο
5. Διαγραφή λέξεων απο την ζωή σου, όπως: αγχος, stress, αποτυχία, περίμενε, ΒΛΑΚΕΙΑ...
6. Κατά το τέλος του χρόνου να κάνεις σχέδια επαγγελματικά πλέον
7. Οι γονείς σου & η Αθηνά να είναι πάντα μέσα στην τρελλή χαρά (& σε προσωπικό επίπεδο & για σένα φυσικά).
8. Ρίξε και ένα τζοκεράκι να σου κάτσει

Αυτά να γίνουν όλα στους επόμενους μήνες.

Ααα και να μην το ξεχάσω, βρές φυσιολογικούς ανθρώπους για φίλους και όχι άτομα σαν και μένα.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ

ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ

Και επι ευκαιρίας να καλωσορίσω την νέα μου φίλη Ε. Καλώς ήρθες στην παρέα μας
Γράφεις ή όχι σχολιάκια δεν έχει σημασία
Αφού ξέρω ότι μπαίνεις και διαβάζεις τακτικά τα δρώμενα στο blog του τρελλού.

Καλώς ήρθες, λοιπόν.

14 Comments:

At 2:34 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

χαπυ μπερθντέι του γιου!

(ε ρε κεράσματα που χρωστάτε οι dotore!)

 
At 3:11 μ.μ., Blogger roupis said...

Διάλεξε χρόνο & τόπο και τα άλλα άστα σε μας.

Εκτός και αν λέμε κάτι μόνο για να το πούμε.

 
At 5:27 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΦΡΙΚΑΝΑΡΕ!!!!
Οτι ποθείς κούκλε μου.Ολα όσε είπε ο συνάδελφος roupis ισχύουν κι απο μένα!!!!

 
At 5:28 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ποτέ αγαπητε!
νομίζω 21? ε? καλά δεν είναι?
τόπο διαλέχτε εσείς.... και τρόπο :))

 
At 6:08 μ.μ., Blogger roupis said...

Οκ, κανένα πρόβλημα.

Ας περιμένουμε όμως και την απάντηση του Αφρικάνου. Σε περίπτωση που κάνει νερά τον εκβιάζω και λέει το ναι.

χιχχιιχιχιχιχιχι

 
At 6:18 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Αγαπητε μου roupis!
Με συγκινείς! (σνιφ-κλαψ)
Οι ευχές σου αυτές -πάντα ψαγμένες!- συμβαδίζουν απόλυτα με τα θέλω τα δικά μου -πλην μίας: ΔΕΝ θέλω "φθσιολογικούς" ανθρώπους για φίλους, είμαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ με τους τρελλούς που έχω! :-)

Επειδή ο ΟΤΕ αποφάσισε να μου κάνει κι αυτός ένα δωράκι σήμερα, "έριξε" τον κόμβο του στα Χανιά και δεν έχω ADSL αλλά την παλιά,καλή κι αγαπημένη PSTN...:-(

Ήθελα να τοστάρω αλλά θα δούμε πότε θα γίνει αυτό, γι'αυτό λοιπόν απαντάω εδώ:
@Galaxias-> Σ'ευχαριστώ πολύ αγορίνο μου! Πέρνα κι από την γειτονιά μας βρε να τα λέμε! Έχω κι εγώ "σπιτάκι"! (έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα? :-) )

@Μικρή μου-> Και τον τόπο ξέρω...και τον τρόπο! Αλλά, από λάθος δικό μου, είναι άλλη η ημερομηνία (22). Ελπίζω να μην σε στενοχώρησα!

Σας ευχαριστώ!

 
At 7:30 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ναι οκ.... περιμένουμε (τικ τακ τικ τακ)
Νερά? τι νερά? γιατι να κάνει νερά???

Αφρικάαααανεεεε?!!?!?!?!?!?

 
At 7:42 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

το καραβι αυτο, ΜΙκρη μου, δεν κανει νερα!
Ουτε μπαζει νερα!

Γι' αυτό να εισαι σιγουρη! :-)

 
At 9:14 μ.μ., Blogger roupis said...

τς τς τς τς.........

Διαβάζω βαρυσήμαντες δηλώσεις ή μου φαίνεται?

Νερά, καράβια, μπανιέρες, ντουζιέρες...

Πολύ νερό ρε παιδιά!!!!!

 
At 3:18 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νερά πολλά και μπανιέρες και ποιός θα σκύψει να μαζέψει το σαπούνι!!!!

 
At 3:44 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

έχω μπλέξει με 3 (προστέθηκες και εσύ γαλαξία) ασεμνους και αναρμοστους μπλογκεροιατροαγορονε(υ)ροπαθεις!!!!

Μήπως να πιάσω το σαπούνι και να την κάνω?
Αλλα όχι....δεν σκύβω... γριά γυναίκα...
:ΡΡΡΡ

 
At 5:51 π.μ., Blogger Afrikanos said...

22 χρονωνε και γρια?
απαπαπαπαπα

ντροπης πραγματα!!!!!

 
At 9:32 π.μ., Blogger roupis said...

Σαπούνια, μπανιέρες, σκυψίματα....

Cool λίγο ρε σεις, υπάρχουν και κάποιοι που προσπαθούν να διαβάσουν.

Αν λέτε κάτι τέτοια, που μυαλό για διάβασμα!!!!!

 
At 2:16 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

καλά ντε μην φωνάζεις. Απο 'δω και πέρα θα σου γράφω απολυτίκια και συνταγες της Βεφας!!!

Αν δεν σ'αρεσει κι αυτό σκύβω να πάρω το σαπούνι και στο πετάω στα μούτρα!!!
(ωχ! η μέση μου!)

:ΡΡΡ

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home