Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

ΠΑΡΕ ΠΕΝΤΕ

Αν και είχα την ελπίδα να την σκαπουλάρω, τελικά δεν τα κατάφερα. Πήρα την πάσα απο την βλάχα για να γράψω και εγώ 5 πράγματα για μένα και τα παραθέτω:

1. Είμαι φοβερά ιδιότροπος, παράξενος, εγωιστής, ιδιόρυθμος....... και δεν βγάζεις άκρη μαζί μου ποτέ. Πρέπει πάντα να γίνεται με τον τρόπο μου το κάθε τι ή αλλιώς να μην γίνεται καθόλου. Όπως λένε και τα αμερικανάκια : take my way or the high way

2. Αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου είναι οι Η/Υ, προσπαθώ να τους εντάξω σε κάθε δραστηριότητα (αλλά σε κυριολεκτικά σε κάθε) της ζωής μου, με όποιο κόστος (που είναι σε μόνιμη βάση). Αθεράπευτα ρομαντικός gamer σε βαθμό που φαντάζομαι τον εαυτό μου και όσοι με ξέρουν ακόμα (αν φτάσω ποτέ) και στα 70 και πάνω χρόνια της ζωής μου να είμαι online και να παίζω

3. Όσο θυμάμαι για μένα, το πρωινό ξύπνημα πρέπει να ακολουθείται απο συγκεκριμένα πράγματα, όπως: καφέ, άραγμα για να απολαύσω τον καφέ με 2 τσιγάρα και μόλις ανάψω το τρίτο τρέξιμο για χέσιμο. Μετά είμαι έτοιμος να κάνω το οτιδήποτε, αλλά αν αλλάξει αυτή η σειρά είμαι ..... τελειωμένος. Ποτέ δεν κατάλαβα κάποιους ανθρώπους που σηκώνονται πλένονται ντύνονται και σε 10-15 λεπτά έχουν φύγει. Εγώ χρειάζομαι τουλάχιστον 40 λεπτά για καφέ, 2-3 τσιγάρα και χέσιμο.

4. Με εκνευρίζουν αφάνταστα 2 πράγματα, σε βαθμό που είμαι ικανός μέχρι φόνο να κάνω. Το πρώτο όταν φτάνεις ή έρχεσαι απο κάπου σε βλέπει κάποιος και σε ρωτάει "ήρθες?", τι απίστευτη βλακεία αυτό το πράγμα, φοβερά εκνευριστικό. Το δεύτερο, ακόμα χειρότερο, έχει να κάνει με τις γυναίκες. Ιδιαίτερα ανάμεσα σε ζευγάρια συμβαίνει αυτό. Όλη μέρα μπορεί να είμαστε μαζί χωρίς να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο, μαζί και μόνοι αλλά όμως όταν έρθει το βράδυ και πάμε στο κρεββάτι για ύπνο, ότι ώρα και νάναι, τότε θυμάται και αρχίζει τις συζητήσεις. Ρε χριστιανή μου, τόσες ώρες έχει η μέρα, γιατί δεν λές ότι θές να το συζητήσουμε με την ησυχία μας? Γιατί περιμένεις το μαύρο σκοτάδι να τα πείς όλα? Και γιατί πρέπει να φταίω εγώ που νυστάζω?

5. Έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τον φραπέ. Έχει γίνει ένα με μένα. Τον χρησιμοποιώ για πολλαπλούς λόγους, το πρωϊ για να ξυπνήσω, το βράδυ για να κοιμηθώ, για να με ξεκουράσει π.χ. το απόγευμα, για να με ηρεμήσει όταν τάχω πάρει, μετά το φαϊ για χώνεψη, μετά το μεθύσι για να συνέλθω, για να περάσει η ώρα όταν δεν έχω τι να κάνω και σε πολλές πολλές ακόμα .......εφαρμογές.

Αυτά τα ολίγα, και ρίχνω την πάσα μου στους:
Αφρικάνο
Μικρή ολλανδέζα
Χάδι
Πορτοκάλι
Τον αρχιτέκτονα

12 Comments:

At 5:49 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ή το αλλο.Σε παιρνουν σπιτι τηλεφωνο και σε ρωτανε.Σπιτι εισαι?

 
At 11:06 μ.μ., Blogger roupis said...

Καλο και αυτό, το ξέχασα

 
At 2:20 μ.μ., Blogger The Architect said...

to allo pou to pas...
se pairnoun sto kinito kai rwtane :
ela ti kaneis?pou eisai????

giati re 8a er8eis na me vreis?

 
At 3:18 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ που όταν φτάνω κάπου, λέω χαμογελώντας πλατιά "ήρθα", είμαι πολύ σπαστικιά???

 
At 2:31 π.μ., Blogger Batraxos said...

Καλησπέρες. Απ'ότι βλεπω εισαι κι εσυ gamer ετσι?
Μπορεις να μου στειλεις ενα e-mail στο batraxosgr@yahoo.gr για ενα συγκεκριμενο θεμα που θελω να συζητησουμε? thanks!

Batraxos.

 
At 10:28 π.μ., Blogger roupis said...

the architect -> για να λέμε και το σωστό, όταν ρωτάνε εσένα θα πήγαιναν και στην άκρη της γης για να σε δούνε

papaerflowers -> δεν ξέρω εάν είναι σπαστικό για την παρέα σου, αλλά μου φέρνεις κάτι σε κλεοπάτρα. Και αυτή ανακοίνωνε την κάθε της άφηξη (χαχαχαχα)

batraxos -> gamer πάντα, e-mail εστάλη, over

 
At 7:09 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

«...Ρε χριστιανή μου, τόσες ώρες έχει η μέρα, γιατί δεν λές ότι θές να το συζητήσουμε με την ησυχία μας? Γιατί περιμένεις το μαύρο σκοτάδι να τα πείς όλα? Και γιατί πρέπει να φταίω εγώ που νυστάζω?...»

αχαχαχαχαχαχαχα
παθός και μαθός, παθός και μαθός

 
At 12:11 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Ζαβαρακατρανέμια!:-)

 
At 4:47 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

σε προλαβα!!!
Εχω ήδη πλασάρει την πάσα και έχει μπει γκολ!
Καιρό έχουμε να τα πούμε... δεν κανονίζετε τ'αγόρια να σας δούμε κι εμείς λιγάκι?

 
At 10:00 μ.μ., Blogger So_Far said...

Μια χαρά σε βρίσκω και συμφωνούμε στο πρωϊνό ξύπνημα. Απορώ κι εγώ με αυτούς που φεύγουν από το σπίτι τους άρον-άρον.. Όσο για το τηλέφωνο που σε παίρνουν και ρωτάνε αν είσαι σπίτι, δεν είναι 100 % ηλιθιότητα.. υπάρχει και η εκτροπή στο κινητό.. οπότε μπορείς να είσαι οπουδήποτε!

 
At 11:17 μ.μ., Blogger ptwsh said...

Geia soy kai xara soy roupako!

Αν και έχω διαβάσει προ πολλού το κείμενο αυτό, τώρα θα στο σχολιάσω λέγοντάς σου...

Χαλαρά .. φραπεδιά!
Χαλαρά .. μη του μιλάτε του παιδιού!

 
At 12:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΠΟΣΤΑΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home