Σάββατο, Ιανουαρίου 06, 2007

Sepolia City

Τώρα θα ρωτήσετε που κολλάει ο τίτλος αυτός? Και τι λόγο έχει να βρίσκεται εδώ? Θα σας εξηγήσω ευθύς αμέσως. Καταρχήν να σημειώσω εδώ ότι είμαι γέννημα θρέμμα σεπολιώτης, αν και στην άκρη της συνοικίας, εδώ μεγάλωσα, εδώ και το σχολείο, τα πρώτα κυνηγητά (για διάφορους λόγους), οι πρώτοι "έρωτες" και άλλα πολλά πρώτα έγιναν όπως είναι φυσικό στα σοκάκια της συνοικίας αυτής.

Το πόστ φυσικά δεν έχει σχέση με μένα και το που και πως μεγάλωσα. Τους τελευταίους μήνες έχω γνωρίσει κάποιες θηλυκές υπάρξεις, για πολλούς και διαφόρους λόγους και κάποιες απλά έτυχε.

Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι 7 στον αριθμό απο αυτές, είχανε κάποιο "δέσιμο" με τα σεπόλια. Κατά τη διάρκεια της γνωριμίας, εκεί που μπαίνουν τα πως τι και γιατί που πότε και αν, μου είπανε ότι στην περιοχή αυτή υπάρχει ο πρώην. Κανένας νύν ή έστω θεωρικά μελλοντικός, μόνο πρώην.

Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο, όχι ότι υπάρχουν 7 πρώην στα σεπόλια, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά το εντυπωσιακό είναι να γνωρίσω τις 7 που έχουνε τους πρώην στα σεπόλια. Στατιστικώς με τον πληθυσμό της αθήνας είναι κάτι ανάλογο σα να έπιασα το τζόκερ (πάλι ανάποδα το έκανα, καλύτερα να κέρδιζα το τζόκερ......., ή ..... για να σκεφτώ......., λές νάναι καλύτερα οι γνωριμίες?????? θα δείξει, ίσως και νάναι).

Εδώ μπαίνει και ένα ακόμα σημείο, όπως λέει και ο λαός "όποιος κάηκε στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι". Σε απλά ελληνικά και με την προϋπόθεση ότι τίθεται τέτοιο θέμα (!!!!!!!) πάλι ξεκινάω τελευταίος απο την poll potision. Έχει καταντήσει γραφικό το θέμα, αλλά πλέον το έχω συνηθίσει. Τεςπα.

Τα σεπόλια δηλαδή είναι η αφετηρία για τις μεγάλες "εντυπώσεις" της ζωής ή το σημείο όπου στρίβουμε (κατά το γυναικείο πληθυσμό) στη γωνία γιατί έχει μόνο πρώην και κανέναν νύν? Μάλλον μόνο σε σειρές (βλέπε "εραστής δυτικών προαστίων") υπάρχει αίσιο τέλος, στην πραγματκότητα το τέλος τραβάει απο την άλλη πλευρά.

Φυσικά το κομβικό σημείο είναι το πως και το γιατί γίνανε πρώην, φταίγανε και οι 7 σεπολιώτες, ήταν συμβιβαστική η κατάληξη ή κάτι άλλο? Μόνο για μία ξέρω μες στις άκρες, αλλά μικρό το δείγμα για να το σχολιάσω. Αλλά και τι να ρωτήσεις? καταρχήν δεν μου αρέσει να κάνω τέτοιες ερωτήσεις και κατα δεύτερον πάντα το νόμισμα έχει δύο πλευρές, φάυλος κύκλος εδώ δεν βγάζεις άκρη.

Εντυπωσιακό πάντως, εάν τύχει και γνωρίσω και όγδοη τότε δεν θα αντέξω και θα ρωτήσω έτσι για το γαμώτο.

Οπότε κοριτσόπουλα ο roupis σας συμβουλεύει: μακριά απο τα σεπόλια γιατί όπως βλέπετε όλοι γίνονται πρώην, είναι ασύμφορο. Αυτό πάντα απο τη γωνία που κοιτάμε εμείς προς τ σεπόλια, γιατί αν μπούμε στην άλλη πλευρά των σεπολιωτών και κοιτάμε των κόσμο, η οπτική γωνία είναι άκρως αντίθετη.

Πρέπει όμως να αναγνωρίσω στα παλικάρια μας ότι οι επιλογές τους ήτανε εξαιρετικές. Και οι 7 είναι υπέροχες, 2 απο αυτές κρατάνε την κορυφή με ελάχιστη διαφορά απο τις υπόλοιπες (προσωπική πάντα άποψη). Και εάν έρπεπε να διαλέξω μια απο τις δύο θα διάλεγα ....... αααα πολλά θέλετε και όλα έτοιμα στο πιάτο, δεν λέει. Πάντως έχουμε γούστο για τα ωραία πράγματα, μας το αναγνωρίζω.

Sepolia city για πολλούς και διαφόρους λόγους και ο κυριότερος για να γνωρίζω εγώ τις γυναίκες που θα έχουνε πρώην στα σεπόλια.

27 Comments:

At 4:10 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Χμ.....άρα είσαι κάποιας ο πρώην....στα Σεπόλια;

Χρόνια πολλά....αν και αργοπορημένα...κι εύχομαι ό,τι επιθυμείς καλά να το πάθεις! :ο)

 
At 4:20 μ.μ., Blogger roupis said...

Ανταποδίδω, τις καλύτερες ευχές μου για το 2007.

Όσο για το αν είμαι ο πρώην κάποιας, δυστυχώς η ευτυχώς δεν είμαι πρώην καμίας και είμαι μόνος (γρίφος για καλούς λύτες)

 
At 5:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ωχ....το στυλ της απάντησης μου θυμίζει την πρώωωωωωωωωτη πρώτη απάντησή σου σε μένα....

Σιγά σιγά....αποσύρομαι....

 
At 7:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χμμμ
πάντως εξαιτίας του πρώην και της πιθανότητας να τον συναντήσω, έχω θυσιάσει προ πολλού την πολυτέλεια να παρκάρω στο πάρκινγκ κάτω από το σούπερ μάρκετ και να χρησιμοποιώ ταξί.
Πολλές οι απορίες που μου δημιουργούνται. Όμως θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και δεν θα ρωτήσω.
Ο δικός μου πρώην δεν είναι απλά Σεπολιώτης, είναι ο άνθρωπος που συναντάς κάθε πρωί πηγαίνοντας στο βίντεο κλαμπ ή στο φούρνο, μιλάμε είναι ανατριχιαστικό...
Αν εκείνος ήταν αντιπροσωπευτικό δείγμα των σεπολιωτών, τότε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΣΕΠΟΛΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ....

 
At 7:54 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

και να χρησιμοποιώ μετρό εννοούσα.
Τώρα πια παίρνω ταξί, γι αυτό και μου ξέφυγε.Σχώρα με.

 
At 8:24 μ.μ., Blogger The Architect said...

ante kali xronia. kai kali...
pantws me exeis perdepsei...ti ginetai mazi sou...sta prosopika sou....etsi kotsompolio na kanw....

 
At 9:57 μ.μ., Blogger roupis said...

Ωπ μαζεύτηκε κόσμος, τι έγινε παίδες? τελειώσανε οι γιορτές και αρχίσαμε το surfing πάλι? Για πάμε:

natalia -> δεν ξέρω τι σε στράβωσε στην απάντηση, εγώ σου έβαλα και γρίφο να λύσεις

argyrenia -> γιατί τόσο άτοπο σχολιάκι? με εκλπήσεις, ξέρεις κάποιον να μην πάει στο φούρνο και το βίντεο κλάμπ? Ή εννοείς ότι εσύ θέλεις κάποιον που τις δουλειές αυτές να του τις κάνει άλλος?

Ακόμα βλέπω ότι ένα "τυχαίο δείγμα" είναι αρκετό για να δείνεις συμβουλές, κάτι έχει αλλάξει σε σένα ή μου φαίνεται?

the arhitect -> καλώς το παλληκάρι, ανταποδίδω τις ευχές.

Πόσες φορές θα στο πώ? αν δεν βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα και με ρωτάς θα στα ξεκαθαρίζω όλα (λέμε τώρα, μη το δέσεις και σύ κόμπο)

 
At 10:18 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εννοείς.....θέλεις να σε λύσω...;

Δεν ξέρω...νόμιζα πως με μάλωνες για κάτι..

 
At 11:52 μ.μ., Blogger roupis said...

Δεν υπάρχει κάποιος λόγος για μαλώματα, εδώ είμαστε για να περνάμε καλά νομίζω

Καμιά ιδέα για το γρίφο??????

 
At 4:10 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι ιδέα θα μπορούσα να έχω για τον γρίφο;
Δεν μου δόθηκε καν στα ..χέρια να τον ψάξω λίγο!

 
At 9:37 μ.μ., Blogger roupis said...

Μα για αυτο το λόγο ακριβώς είναι γρίφος, κάτι αόριστο, μη χειροπιαστό

Κάτι σαν μια ιδέα, εδώ σε θέλω στα δύσκολα!!!!!!!!!!

 
At 10:40 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Ε, καλά τώρα.....είσαι υπερβολικός!
Πως θα λύσω έναν γρίφο που δεν γνωρίζω, δεν ακούω και μόνο...διαβάζω όταν γράφει....;;;;

Μιλάμε για ....ανθρώπινο γρίφο, ναι;

 
At 11:03 μ.μ., Blogger roupis said...

Φυσικά για ανθρώπινο γρίφο μιλάμε

Βλέπω θέλεις και βοηθητικές παραμέτρους...

Καμία αντίρρηση

 
At 1:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα ίχνη που έχω βρει ανάμεσα στις λέξεις δεν φτάνουν να λύσουν έναν τέτοιο γρίφο όπως εσύ καλέ μου Ρούπη!

Αν θα είχες ίσως την καλοσύνη...φυσικά και θα ήταν χαρά μου να μου δώσεις κάποια βοήθεια.
Αυτό φυσικά προϋποθέτει πως θές να λυθείς....

 
At 12:23 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό μπορεί να σημαίνει επίσης πως τα Σεπόλια έχουν ωραίους άνδρες αλλά μόνο για λίγο....

 
At 3:47 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

καλέ που πέφτουν τα Σεπόλια?
εκεί που ήρθα Σεπόλια είναι?
χμμμμμ
θα προσέχω απο 'δω και πέρα....

 
At 7:27 μ.μ., Blogger roupis said...

natalia -> προχώρα με το γρίφο και ότι βοήθεια θές εδώ είμαι

convised -> καλά, πώς μπορεί κάποιος να είναι σήμερα ωραίος και αύριο σκυλόφατσα? περίεργα μας τα λές, για κάνε μια μετάφραση για τους λιγότερο έξυπνους

μικρή ολλανδέζα -> καλώς το κορίτσι απο τις κάτω χώρες. Φυσικά και σεπόλια είναι εδώ που ήρθες, εγώ εκεί που πήγα τι ήταν?

 
At 4:38 μ.μ., Blogger ptwsh said...

Τι σου κάνει το μετρό,ε;

Τι να πεις ... αντε και η επόμενη στάση .. στον Άγιο Αντώνιο!

Γεια σου Ρούπη!

 
At 4:49 μ.μ., Blogger roupis said...

Καλώς τηνα την πέρδικα.

Δηλ μας λές ότι όλα οφείλονται στο μετρό? Και όχι στα άτομα?

Καλή φάση, ο άγιος αντώνιος που κολλάει?

 
At 10:11 π.μ., Blogger ptwsh said...

Επόμενη στάση...

 
At 8:57 π.μ., Blogger Tanila said...

Κι εγώ τα έχω ακουστά τα Σεπόλια. Αλλά δε μπορώ να δώσω όμορους δήμους.

 
At 8:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

mipos xeris pou ine to kebap tou agop sta sepolia

 
At 9:48 μ.μ., Blogger antonis said...

RESPECT sta SEPOLIA ok?eimaste mia xara paidia k an de sas ARESEI MHN patisete pote eimaste mia xara paidia opws oloi...RESPECT...

 
At 8:54 μ.μ., Blogger ANNA said...

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ!!!ΕΓΩ ΜΕΓΑΛΟΣΑ ΣΕΠΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΝΩ ΣΕ ΣΛΛΗ ΠΕΡΕΙΟΧΗ...ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΞΑΝΑ ΕΡΧΩΜΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ...

 
At 9:02 μ.μ., Blogger ANNA said...

ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΕΠΟΛΙΑ...ΟΚ!ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ...ΜΗΝ ΠΑΤΙΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΕΠΟΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ...

 
At 9:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

apanthsh pros anna kai antoni:αν ειστε τοοοσο σιγουροι οτι ειστε γαμω τα παιδια γ ανοι3τε λιγο τα χαριτωμενα ματακια σασ.και αν ειστε ικανοποιημενοι με τουσ καγγουρεσ που βλεπετε τ να πω.....περαστικα!!!!!!!

 
At 7:51 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

APANTISH PROS TON ANWNIMO TA SEPOLIA GAMANE KAI THA GAMANE MALLON DEN GYRISES OLA TA SEPOLIA PARA MONO KONTA STON STATHMO TRAVA TRITONA KAI SE ALLA MEROI STA SEPOLIA KAI META MILA....OPOIOS DEN XERI THN TIFLA TOY GIA TA SEPOLIA KALITERA NA MHN MILAEI GIATI EINAI AKIROI STO THEMA SEPOLIA...APLA YPARXOYN KAPOIA ATHLIA STIL TA OPOIA EINAI SE OLES TIS PERIOXES AYTO DEN PAEI NA PEI OTI TA SEPOLIA EINAI ATHLIA....OK?
H anna eimai

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home