Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

THE BURNING CRUSADE

Ο τίτλος είναι το expansion pack του παιχνιδιού World of worcraft (WOW). Καταρχήν να εξηγήσω για όσους δεν έχουν διαβάσει και δεν ξέρουν τι σημαίνει το παιχνίδι αυτό. Είναι το κορυφαίο παιχνίδι (όχι δικιά μου άποψη μόνο) των τελευταίων χρόνων. Παίζετε μόνο online και ανήκει στην κατηγορία των RPG (Role Playing Games). Κατασκευάστρια εταιρία BLIZZARD.

Τι είναι το παράξενο με το παιχνίδι αυτό? Να σας πώ αμέσως. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, ακούω και διαβάζω διάφορα περίεργα για το παιχνίδι αυτό. Είναι η πόρωση η τέλεια. Στην αμερική έχουν δημιουργεί ακόμα και κλινικές για απεξάρτηση απο το παιχνίδι. Στατιστικώς 7-10 που ασχολούντται με το παιχνίδι έχουν κάποια μορφή εξάρτησης έως και σε σημείο να μην τρώνε - κοιμούνται -δουλεύουν - απλά αναπνέυν για το παιχνίδι.

Όλα αυτά μου φάνηκαν κομματάκι υπερβολικά. Σαν παλιός gamer που σέβεται τον εαυτό του αποφάσισα και εγώ να το παρω και να το δοκιμάσω. ¨εχοντας και πολλούς φίλους απο διάφορες χώρες να με προτρέπουν να το δοκιμάσω. Ξεκινώντας με το παιχνίδι κατάλαβα ότι είναι κορυφαίο, απίστευτα γραφικά, εντυπωσιακό game play, μελετημένο σε πολλές λεπτομέρειες και με δυνατότητα να γίνει ακόμα καλύτερο.

Το κόλλημα αν δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις αναμφισβήτητο. Πολλές ώρες ξόδεψα και εγώ μπροστά στην οθόνη. Και έρχεται η ανακοίνωση της εταιρίας για το expansion pack - BURNING CRUSADE, ένας αναβρασμός δημιουργείται ανάμεσα στους οπαδούς του παιχνιδιού για να καταφέρουν να αποκτήσουν κάποιο απο τα λίγα κομμάτια που θα κυκλοφορήσουν. Διάβαζα στο ιντερνέτ ότι σε μεγάλες πόλεις (Λονδίνο, άμστερνταμ, Παρίσι κ.α.) θα υπάρχουν άνθρωποι της εταιρίας για να υπογράψουν τα αντίγραφα του παιχνιδιού. Οι φίλοι απο μακριά ρωτούσαν εάν έχω κάνει κράτηση και απαντούσα αρνητικά. Σκεφτόμουνα ότι δεν είναι δυνατόν με τόσα μαγαζιά να μην μπορέσω να βρώ έστω 1 κομμάτι, υπολογίζοντας ότι ξέρω την αγορά όπως το ονομά μου. Και σσαν τελευταία λύση είναι και η Online αγορά. Ρώτησα όμως σε κάποια μαγαζιά και όλοι μου λέγανε ότι θα πρέπει να κάνω κράτηση αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να το βρώ.

Ακούγοντας όλα αυτά, φυσικά η αντίδραση δεν θα μπορούσε να ήταν άλλη απο το να περιμένω να δώ εάν μπορώ να το βρώ στην αγορά χωρίς κράτηση. 16 Ιανουαρίου η επίσημη κυκλοφορία στην ευρώπη.

Ξεκινάω λοιπόν πρωϊ πρωϊ (εεε μην τρελλαθούμε κιόλας, κατά τις 12:30) με στόχο την στουρνάρη για αρχή. Απλά έμεινα άφωνος με ότι συνάντησα, δεν το περίμενα.

Το παιχνίδι εξαφανισμένο, δεν υπάρχει πουθενά (όχι και πουθενά...). Μεγάλα καταστήματ όπως παπασωτηρίου και κάποια άλλα είχαν ανοίξει στις 11:30 το βράδυ, για να πουλήσουν το παιχνίδι (όπως και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες), κόσμος να ρωτάει και να το ψάχνει. Άτομα μικρα & μεγάλα σε ηλικία, εργαζόμενοι με κουστούμια, μέχρι και κάποιον γύρω στα 55 άκουσα να το ζητάει και μην φανταστήτε ότι γινότανε κανάς χαμός, κανονική κίνηση όπως πάντα. Οπότε σκέφτομαι τι θα γινότανε χτές το βράδυ για να εξαφανιστούν τόσα κομμάτια, περί τα 250 ανα μαγαζί και μόνο στην στουρνάρνη αυτά.

Τελικά το βρήκα και το πήρα, αλλά δεν περίμενα τέτοιο αναβρασμό στην ελληνική αγορά για το παιχνίδι. Θεωρούσα ( και το νομίζω ακόμα) ότι είναι λιγοστοί οι gamers στην ελλάδα και εάν κάποιος μετά τα 25-28 αναφέρει ότι είναι gamer (σαν χόμπυ) τον κοιτάνε λές και ήρθε απο άλλο πλανήτη. Ενώ γενικά στην ευρώπη η αντιμετώπιση είναι εντελώς διαφορετική. Gamer σημαίνει ότι είναι μορφωμένος και ψαγμένος γενικά με τους υπολογιστές ή την εκάστοτη κονσόλα, ξέρει τα πάντα γύρω απο το εργαλείο με το οποίο παίζει, να το λύνει και να το δένει χωρίς πολλά πολλά. Είναι κάτι αντίστοιχο με τους οδηγούς αγώνων ταχύτητας. Είναι δυνατόν κάποιος οδηγός να μην ξέρει τα λύνει τα μηχανικά προβλήματα του αυτοκινήτου του ή της μοτοσυκλέτας του? Έτσι είναι και οι gamers, αλλά όταν το λές σε κοιτάζουν με μισό μάτι και οι περισσότεροι λένε: ολόκληρος άντρας και παίζει ακόμα παιχνίδια!!!!!!!! Τεςπα, δεν θα επεκταθώ στο θέμα των gamers γιατί θα πώ και θα γράψω πολλά που σε πολλούς δεν θα αρέσουν.

Μου έκανε πάντως τρομερή έκπληξη (ευχάριστη πάντα) το ότι υπάρχουν τόσοι, όσο για το παιχνίδι σαν παιχνίδι απλά no comments.

14 Comments:

At 6:58 μ.μ., Blogger tripokarydos said...

από το να παίζουν "power games" μεταξύ τους οι άνθρωποι ...προτιμώ role playing σε τέτοια games...είχα περάσει εξαιρετικά με τα elf & gothic role playing games !!

 
At 10:46 π.μ., Blogger ptwsh said...

Ο φίλος μου πήγε και στο πλαίσιο περιστερίου. Μου έστειλε mms με τον κόσμο που είχε στηθεί.

Πανικός με αυτό το παιχνίδι. ΜΟυ είπε ο φίλος μου ότι έχει δημιουργηθεί και σύλλογος γυναικών όπου οι σύντροφοί τους έχουν πάθει τρελή πόρωση με το παιχνίδι.

 
At 11:01 π.μ., Blogger roupis said...

tripokarydos -> συμφωνώ απολύτως, αλλά όπως το γράφεις βλέπω ότι έχεις σταματήσει το gaming, γιατί? γιατί?

ptwsh -> έχεις τη φώτο να την ανεβάσουμε στο blog? Δεν πιστεύω να είσαι γραμμένη στον συγκεκριμένο σύλλογο

 
At 11:08 π.μ., Blogger ptwsh said...

Την έχω τη φωτό είναι όμως από κινητό βγαλμένη.

Φυσικά και δεν είμαι γραμμένη. Δεν έχω πρόβλημα που παίζει αυτό που του αρέσει. Φτάνει να μη επηρεάζει τη σχέση μας κάτι που δε γίνεται .. οπότε no problemos amigo :)

 
At 11:12 π.μ., Blogger roupis said...

Για ρώτα τον και στείλε μου στοιχεία, όπως το nick name που έχει στο παιχνίδι, και σε ποιό server είναι

Μπας και τον πετύχω εκεί μέσα

 
At 11:27 π.μ., Blogger ptwsh said...

... εγώ θα τον ρωτήσω ... τώρα αν θέλει.. θα επικοινωνήσει μαζί σου :)))

Αν θες τη φωτό..

 
At 11:30 π.μ., Blogger roupis said...

φυσικά και την θέλω, στείλε στο μαιλ να την ανεβάσω στο blog

 
At 3:32 μ.μ., Blogger vlacha said...

Διαπιστώνω τελικά, ότι είμαι κλασική γυναίκα: δεν θα μπορέσω να καταλάβω ποτέ το κόλλημα των αντρών με αυτά τα παιχνίδια που για να τα παίξεις χρειάζεται να διαβάσεις βιβλία οδηγιών και να χρησιμοποιείς όλα τα πλήκτρα του πληκτρολογίου! Pacman & Tetris for ever!!!

 
At 4:21 μ.μ., Blogger ptwsh said...

Μπα vlacha μη το λες. Και εγώ ως λάτρης του Booble bubble πορώνομαι με RPG. Το παν είναι να μη κλείσεις σπίτια όμως. Σαν το καζίνο ή το πιοτό ένα "πράμα"...

 
At 9:11 μ.μ., Blogger roupis said...

vlacha -> δεν το καταλαβαίνεις αλλά το δέχεσαι 'η δεν το καταλαβαίνεις και δεν το δέχεσαι?

ptwsh -> συμφωνώ απολύτως μαζί σου

 
At 10:12 π.μ., Blogger vlacha said...

Φυσικά το δέχομαι! Καταλαβαίνω την πόρωση, αφού κι εγώ κολλάω με παιχνίδια, απλώς τα συγκεκριμένα δεν μου αρέσουν! Και συμφωνώ με την ptwsh που λέει ότι αν δεν επηρεάζει την σχέση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!!!
:)

 
At 11:29 π.μ., Blogger ptwsh said...

Ωραί vlach αφού τα βρήκαμε πάμε στη Στουρνάρη να αγοράσουμε το expansion? Λέμε τώρα ...

 
At 12:37 μ.μ., Blogger vlacha said...

Και δεν πάμε...; Λες να κολλήσω κι εγώ;

 
At 4:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...please where can I buy a unicorn?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home