Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Φαντάζομαι οι περισσότεροι θα έχετε δεί το τελευταίο matrix. Θα σταθώ στην σκηνή όπου βρίσκονται σε ένα τεράστιο διάδρομο, αριστερά και δεξιά μόνο πόρτες χωρίς εμφανή αρχή και τέλους του διαδρόμου.

Τον τελευταίο καιρό κάπως έτσι νιώθω, περπατώντας σε κάποιον τέτοιο διάδρομο. Έχω ξεχάσει απο που ξεκίνησα και σε ποιά κατεύθυνση βρίσκεται η έξοδος. Μόνο πόρτες διάφορες, τις οποίες ανοίγω, βλέπω το περιεχόμενο τους και φεύγω. Δεν συμμετέχω, δεν προσπαθώ, απλά κοιτάω και φεύγω.

Κόσμος, απόψεις, ιδέες, πρακτικές, νέα άτομα που θέλουν να έρθουν, παλιοί γνωστοί που θέλουν να φύγουν, ανακατατάξεις, νέες ζωές να έρχονται, καινούριες οικογένειες και πολλά πολλά ακόμα βρίσκω πίσω απο τις πόρτες αυτές. Αλλά δεν θέλω να συμμετέχω, απλά να παρατηρώ, χωρίς ενεργή συμμετοχή. Μόνο σε μία θα είμαι ενεργό και σημαντικό μέλος και θα το κάνω με όλη μου την χαρά.

Είναι η πόρτα που βλέπω την προσπάθεια του κολλητού για να δημιουργήσει οικογένεια. Θα έχει την στήριξη μου, τη βοήθεια μου (ελπίζω να μη χρειαστεί ποτέ), και θα είμαι δίπλα του αλλάζοντας τις βέρες.

Στις υπόλοιπες βλέπω απίστευτα πράγματα, ίσως και αυτά που συναντώ πίσω απο κάθε πόρτα να με αποτρέπουν στο να γίνω ενεργό μέλος της ιστορίας τους.

Κολλητοί που αποφασίσανε να τραβήξουνε το δρόμο τους, δική τους η απόφαση δική τους και η επιλογή.

Σχέσεις που τελειώνουν και οι άμεσα εμπλεκόμενοι κάνουν σαν να ήρθε το τέλος του κόσμου, ήταν όμως κοινό μυστικό ότι η σχέση αυτή υπήρχε γιατί δεν είχαν κάτι καλύτερο (και οι 2 πλευρές)

Άντρας να την πέφτει στην ξαδέρφη της γυναίκας του και η ξαδέρφη να ζητάει απο μένα (τον άσχετο) βοήθεια για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στο σόϊ.

Γυναίκα 30+ (αρκετό όμως +), έχει ξεχάσει το σπόρ (βλέπε σεξ) και παρόλα αυτά να το παίζει ότι είναι το πρώτο θεόμουνο της πρωτεύουσας, πάντα σε σχέση με τα πόσα άτομα την θέλουν. Παρόλα αυτά ζητάει να γίνω ο μπετατζής με το κομπρεσέρ (ευχαριστώ δεν θα πάρω).

Γυναίκες αμέτοχες στο ερωτικό κομμάτι της σχέση τους και παρόλα αυτά να γίνονται κτητικές και ζηλιάρες.

Άντρες χωρίς παιδεία, χωρίς μόρφωση να προσπαθούν απεγνωσμένα να το παίξουν, γιατί έτυχε να διαβάσουν κάποιο άρθρο στην κυριακάτικη εφημερίδα που την αγοράσανε για το dvd.

Κόσμος περίεργος, "αλεξιπτωτιστές" σε σχεσεις, σε επαγγέλματα, σε κοινωνικές ομάδες που νομίζουν ότι πιάσανε τον παπά απο τ'αρχίδια, γιατί είχανε έναν γνωστό και τους έκανε "αλεξιπτωτιστές".

Ακόμα και άτομο που έχει στεναχωρηθεί δεόντως γιατί δεν μπόρεσε να βρεθεί στην δημοπρασία του οίκου Κρίστη!!!! (Θεέ ρίξε μια ματιά εδώ κάτω). Είχε και στο χωριό του (κυριολεκτικά) απο το οποίο ήρθε πριν 15 χρόνια φαμπερζέ. Εκεί που ακόμα άσφαλτο δεν έχει (και δεν έχω κατι με τον τόπο, μην παρεξηγηθώ)

Άτομα που μόλις βρεθούν σε κάποια παρέα, πρέπει να δειχθούν (με ταν Α ή Β τρόπο). Πρέπει να γίνουν το επίκεντρο, γιατί μόνο αυτοί έχουν κάτι να πούνε σοβαρό και μετρημένο. Και προς θεού μην τολμήσεις να αμφισβητήσεις τις απόψεις τους, πως θα μπορούσες άλλωστε? εσύ ένας κοινός θνητός???? Ευχαριστώ αλλά ούτε απο εδώ θα πάρω.

Οπότε το πήρα απόφαση, απέχω σκόπιμα. Εσείς στον τέλειο κόσμο σας και εγώ μόνος μου ( ή με 2-3 άλλους) στον δικό μας τον βλαμμένο κόσμο. Απο τον δικό σας,

Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω


16 Comments:

At 11:37 π.μ., Blogger ptwsh said...

Εγώ μια φορά έχω αναρωτηθεί και απάντηση δε πήρα:

Εμείς ζούμε σε παράλληλο σύμπαν (βλ. matrix) ή οι άλλοι;

Τα γραπτά σου είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας μας roupi. Deal with it. Επομένως, να επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τις παρέες μας και η κουβέντα που θα μοιραστούμε να ξέρουμε ότι θα έχει ανταπόκριση.

 
At 1:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάτι μου λέει ότι κλαίγεσαι άδικα, ότι σου έχουν συμβεί πράγματα ωραία με ανθρώπους και γυναίκες αλλά τα έχεις πετάξει γιατί προτιμάς να κλαίγεσαι ή δειλιάζεις. Υπάρχουν ωραίοι άνθρωποι εκεί έξω και σίγουρα έχουν πέσει στο δρόμο σου αλλά κολλάς... σωστά?

 
At 1:36 μ.μ., Blogger roupis said...

ptwsh ->Τι τα ψάχνεις? Άκρη δεν βγάζουμε, απλά που και που τα λέμε έτσι για να μας φεύγει ο καημός.

anonymous -> καλώς τηνα, και ας άργησες. Σε δημοκρατική χώρα ζούμε και ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του(της).

Για να λές οτι κλαίγομαι και είμαι δειλός, με ξέρεις αρκετά καλά. Αφού όμως με ξέρεις τόσο καλά, ώστε να με χαρακτηρίζεις που κολλάει το anonymous?

Ελευθερία γνώμης και αντιφάσεις.....

 
At 2:32 μ.μ., Blogger ptwsh said...

Άκρη βρίσκεις με την οικογένειά σου και τους φίλους μετρημένους στα δάχτυλα..

 
At 3:38 μ.μ., Blogger MåvяiÐåliå said...

Από τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό!
Έτσι είναι.
Διάδρομος χωρίς αρχή και τέλος με ένα κάρο πόρτες αλλά κάρα με πατάτες...(κακιά; ίσως)
Όχι ευχαριστώ πολύ ούτε εγώ θα πάρω.

 
At 4:45 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Περιεκτικότατος στην περίληψή σου.
Λοιπόν, μαζί θα γεράσουμε.

Θα βρω το πιο γκλάμορους καπή να γραφτούμε, γιατί κι εγώ... δεν θα πάρω, όπως κι εσύ.

 
At 7:29 μ.μ., Blogger The Architect said...

den 8a sxoliasw auta pou les...nomizw oti apo esena ta exw akousei polles fores me alli diatiposi gia alla isws 8emata.to point einai oti omws ola odigoun se afti tin katasliksi...perneis tis apofaseis sou kai sinexizeis ton dromo sou.eite monos eite me filous ali8inous an pote zitiseis ligi voi8eia (spanio gia esena).
to mono pou exw na pw einai oti i porta pou exeis dialeksei ksereis poia einai.mono pou logo xiliwn duo logwn argeis ligo na tin plisiaseis kai apla anoigeis kai alles apo periergia....

ps poios pantreuetai????o vag?

 
At 8:11 μ.μ., Blogger zouri1 said...

πολυ σωστος.

 
At 8:31 μ.μ., Blogger mavrokirkinezo said...

"Αλεξιπτωτιστές" στις σχέσεις... Πολύ εύστοχη διατύπωση. Όλο το post εξαιρετικό!!
Ούτε κι εγώ, "θα πάρω". Για την ακρίβεια, δεν θα "ξανά-πάρω".

@ argyrenia: καλέ κοριτσάκι... θα κρατήσετε και για μένα, μια θεσούλα στο ΚΑΠΗ;

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

 
At 9:48 μ.μ., Blogger roupis said...

Για ένα καφέ βγήκα ο έρμος και πλάκωσε κόσμος στο μαγαζί.

ptwsh -> Μέχρι εκεί λές ότι πάει το πράγμα? Δεν θα διαφωνήσω

mavridalia -> και μια νέα φωνή στο μαγαζάκι μας, καλως ήρθες. Ούτε και σύ θα πάρεις? Ρε μπάς και είμαστε περισσότεροι?

argyrenia -> όχι ομορφιά απο τώρα σκέψεις εσύ για καπή, αυτό θα το βρώ εγώ και όταν κάποτε το χρειαστείς θα σου στείλω mms

thearchitect -> πούσαι ρε μούτρο? χαμένος & εξαφανισμένος. Αφού το ξέρεις οτι με κυνηγάει.
"Κουτσοί στραβοί όλοι στον άγιο πέτρο"
Για τα υπόλοιπα θα τα πούμε σε τετ-α-τετ, όχι blogικός

zouri1 -> αγού έχω και την σύμφωνη γνώμη του υπουργού, είμαι σε καλό δρόμο, άρε ζούρι άρχοντα

mavrokirkinezo -> φυσικά "αλεξιπτωτιστές", είναι διεθνής λέξη και υπάρχει με το αυτό νόημα σε όλες σχεδόν τις γλώσες.
Αλλά και σύ δεν θα (ξανα)πάρεις? Τελικά όντως είμαστε αρκετοί, δεν το περίμενα

 
At 3:07 μ.μ., Blogger The Architect said...

na ipo8esw oti 8a ta poume opws tis xristougenniatikes giortes pou perimena tilefono sou na vr8oume mia kai isoun sta voreia????

 
At 2:19 μ.μ., Blogger tripokarydos said...

ελπιζω να μου επιτρέψεις να βάλω soundtrack στο ποστ σου
"More" (Sisters of Mercy)
Καλή εβδομάδα..

 
At 3:21 μ.μ., Blogger Kwlogria said...

Απόλυτα σωστός!

 
At 4:29 μ.μ., Blogger roupis said...

the architect -> δεν μπορώ να πω κάτι, έχεις απόλυτο δίκαιο για τότε. Αλλά κάπως αλλιώς θα το κάνουμε, όχι με τον ίδιο τρόπο

tripokarydos -> οτι σε βολεύει και όπως θέλεις. βάλε βγάλε, κανένα πρόβλημα

kwlogria -> μακάρι να ήμουνα σωστός, αλλά δεν είμαι

 
At 9:24 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αδικη η επίθεση, το anomymous κολλάει στο ότι ένα αντρικό ονομα δεν λεει τιποτα στη παρέα.
Και σχολιασα γιατι βρήκα ομοιοτητες με τη δικη μου ζωη, και ξερω οτι ειμαι δειλος, ο architect τα είπε καλυτερα απο μενα "pairnoyme tis apofaseis mas kai synexizoume to dromo mas". Φιλια στη παρεα

 
At 11:43 π.μ., Blogger vlacha said...

Με βρίσκεις και μένα απόλυτα σύμφωνη με το "δεν θα πάρω". Ο κόσμος έχει γεμίσει ψώνια και ανθρώπους που νομίζουν ότι η γη γυρίζει γύρω από αυτούς! Αϊ σιχτίρ πια!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home