Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Απίστευτος Διάλογος

Έγινε χτές το πρωϊ, ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα. Ο άντρας εγώ, η γυναίκα..... διαβάστε τη συνέχεια:

-Διεύθυνση Υγείας της νομαρχίας ..........
-Καλημέρα σας
-Πώς μπορώ να σας βοηθήσω?
-Θα ήθελα σας παρακαλώ να με ενημερώσετε για την αναμονή της Γενικής Ιατρικής
-Μπορείτε να καλέσετε ..... μετά τις 12 το μεσημέρι? (ώρα 11:10)
-Δεν έχει έρθει ακόμα ο υπεύθυνος υπάλληλος?
-Όχι όχι κύριε, εγώ είμαι η υπεύθυνη, δεν υπάρχει άλλος
-Τότε γιατί δεν μπορείτε να μου απαντήσετε?
-Πληροφορίες δίνουμε μετά τις 12 και μέχρι τις 2
-Και μέχρι τις 12 τι κάνετε?
-Νομίζω κύριε ότι το ύφος σας δεν ταιριάζει σε μορφωμένο άνθρωπο
(εκεί τα πήρα και άσχημα)
-Δηλ θεωρείτε ότι θα πρέπει να ακούω την κάθε μαλακία που μου πλασάρει ο εκάστοτε ανίδεος?
-Σας παρακαλώ πολύ, να μιλάτε καλύτερα
-Για πές μου, τι κάνεις μέχρι τις 12?
-Δεν είμαι υποχρεωμένη να σου πώ.
-Μέχρι τώρα θα μπορούσες να έχεις πεί τουλάχιστον για 4-5 ειδικότητες και αναλώνεσαι με το ότι δεν μπορείς
-Πληροφορίες αποκλειστικά και μόνο μετά τις 12
-Ωραία και χτές που πήρα κατά τις 12:30 γιατί δεν απαντούσες? Αφού το θέτεις έτσι γιατί χτές δεν ήσουνα στο πόστο σου?
-Δεν είμαι υποχρεωμένη να σου απαντήσω?
-Είσαι και πολύ μάλιστα, βρίσκεσαι εκεί για να εξυπηρετείς τον κόσμο και τους γιατρούς. Δεν θα αφήσω εγώ μια ανεγκέφαλη υπάλληλο να μου καταστρέψει τη ζωή. Κάθε λάθος κίνηση η πληροφορία δικιά σου μπορεί να με φέρει 2-3 χρόνια μακρυά απο την ειδικότητα. Έχεις συνείδηση του τί πρέπει να κάνεις και πόση ευθύνη έχεις εκεί που βρίσκεσαι?
-Πληροφορίες μετά τις 12
-Επιμένεις έτσι? οκ, 12:00 ακριβώς θα πάρω, εάν δεν το σηκώσεις περίμενε καταγγελία ονομαστική γιατί ούτε και χτές απάντησες και μετά τα λέμε απο άλλη σκοπιά
-Γενική Ιατρική μου είπατε??? για να δούμε
-Δεν θέλω τώρα, μετά τις 12. Θα σε έχω στο τηλέφωνο μέχρι τις 2 να αγωνιάς πότε θα πάρω, και για να σε πληροφορήσω η συνομιλία έχει καταγραφεί, οπότε τα λέμε μετά τις 12....κάποια μέρα
-Κύριε, κύριε, μια στιγμή
-Αι σιχτίρ, μπουρούχα

22 Comments:

At 12:02 μ.μ., Blogger ptwsh said...

Μπουρούχα; Έτσι της είπες;

Ε για πες τη συνέχεια ντε! Εξυπηρετήθηκες εντέλει;

 
At 2:06 μ.μ., Blogger Kwlogria said...

Σε προσκυνώ, πέφτω κάτω, ακουμπώ τη μούρη μου στο πάτωμα με πλατύ χαμόγελο, μασάω αποτσίγαρα, βγάζω το βρακί μου και το κυματίζω στη Μεσογείων ως ένδειξη απόλυτης υποταγής σε σένα και τον τρόπο που μίλησες στη μαλάκω, θέλω φωτογραφία σου να τη βάλω wallpaper και κορνίζα σε κάθε τοίχο του σπιτιού μου, θα έρχομαι στο ιατρείο σου να στα σκάω μια φορά το μήνα έτσι γιατί είσαι ΘΕΟΣ, ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΩ! ΕΥΓΕ, ΕΥΓΕ, ΕΥΓΕ, ΕΥΓΕ, ΕΥΓΕ, ΕΥΓΕ, ΜΠΡΑΒΟ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ! ΕΥΓΕ! Το τι το φχαριστήθηκα, δε λέγεται! ΕΥΓΕ!

 
At 3:00 μ.μ., Blogger srm1033 said...

Είσαι ο άνθρωπος μου, τέλος! Πότε θα κανονίσουμε να κάνεις και καναδυο τηλεφωνάκια για πάρτη μου? Στο δήμο που μένω όχι τίποτα σπουδαίο....:)))

 
At 3:47 μ.μ., Blogger roupis said...

ptwsh -> συνέχεια δεν υπάρχει, σήμερα δεν ήθελα να συγχυστώ και δεν της τηλεφώνησα, αύριο πάλι

kwlogria - convinced -> κάτι τέτοια τα έχω συνηθίσει, έχω πάνω μου εκ γενετής τον επονομαζόμενο "ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗ", τραβάει τα πάντα και σε μεγάλη απόσταση.

Οπότε έχει γίνει συνήθεια και η αντίδραση

Ότι θέλετε το κάνουμε, στείλτε στοιχεία μόνο.

 
At 1:53 π.μ., Blogger vlacha said...

Πράγματι, το "Αϊ σιχτίρ, μπουρούχα", 'ηταν όλα τα λεφτά!
Παρεπιπτόντως, ποιά είναι η άποψή σου για το φακελάκι; Τι λες, θα υποπέσεις κι εσύ στο ατόπημα;
:)

 
At 10:29 π.μ., Blogger roupis said...

vlacha -> Λάθος άτομο ρώτησες, εξηγώ:
Ένας απο τους πολλούς λόγους που με έκανε να αποφασίσω Γενική Ιατρική είναι ότι δεν μπορω να συμβαδίσω με το "σύστημα".

Σκοπεύω και ρίχνω το μεγαλύτερο βάρος στο ιδιωτικό ιατρείο, δεν με συγκυνεί μια θέση σε κάποιο νοσοκομείο.

Οπότε no νοσοκομείο no φακελάκι

 
At 1:40 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τελικά τι έγινε?
Πάρε την τηλέφωνο και κάνε update
πληηηηηηηηηηηηηηηηηηζ

 
At 2:17 μ.μ., Blogger tripokarydos said...

ΟLE !!! τρυποκάρυδος

 
At 2:21 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Μπουρούχα";;;;;;;;
Μα....μπουρούχα;;;;;;;!!!!!!
Μα .....δεν το πιστεύω!!!!!!!

 
At 2:29 μ.μ., Blogger mithrandir said...

Χαχα Θεός!

 
At 2:59 μ.μ., Blogger roupis said...

argyrenia -> δεν ξαναπήρα, αλλά σε κάποια στιγμή θα γίνει, οπότε αν αξίζει θα γίνει το update

tripokarydos -> συμφωνώ & επαυξάνω: OLE OLE OLE, καλως ήρθες στην παρέα μας.

natalia -> σε εντυπωσίασε το "μπουρούχα"? έχω καταπληκτικό "λεξιλόγιο", με πολλές εκπλήξεις!!!!

mithrandir -> έτσι έτσι, το γέλιο δίνει χαρά και ζωή, καλως ήρθες και εσύ στην μικρή τρελλή παρεούλα μας

 
At 3:23 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

το ότι ξέρω το μαλακομαγνήτη σου είναι γεγονός...
το ότι ξέρω ότι σου έχουν τύχει πολλά περίεργα, κι αυτό είναι γεγονός...

αλλά το ότι θα έσκαγε τέτοιος διάλογος δεν το περίμενα!!!!!

Πολλάααααααααααααα χαμόγελα και γέλια λέμε!!!!!

 
At 3:25 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Τώρα πως έγινε αυτό με το παραπάνω σχόλιο...μόνο ο Γούγλης το ξέρει!!!

 
At 10:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με εντυπωσίασε ότι γνωρίζεις μια τέτοια λέξη....
Τη θεωρούσα από τα μέρη μου και συνηθίζω να τη λέω.....

 
At 8:29 μ.μ., Blogger Heliotypon said...

Εγώ ανάλογη περίπτωση με την αλλαγή διπλώματος οδήγησης. 'Εστειλα επιστολή με περίπου 30 κοινοποιήσεις σε υπηρεσίες, υπουργεία, γραφείο πρωθυπουργού, εφημερίδες, ραδιοσταθμούς, και έδωσα και συνέντευξη από τηλεφώνου σε ραδ. σταθμό! Αποτέλεσμα: 'Εκαναν ΕΔΕ εις βάρος της κυρίας, μέχρι που μου τηλεφώνησε και με εκλιπαρούσε να στείλω φαξ στον προϊστάμενό της και να του λέω ότι δεν μου μίλησε άσκημα! Να σας πω ένα μυστικό: 'Οταν γράφετε επιστολή σε υπηρεσία στείλτε κοινοποιήσεις σε όσο περισσότερα πορϊστάμενα κλιμάκια και ΜΜΕ μπορείτε. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να την αγνοήσουν. Χέζονται από φόβο όταν το θέμα πάρει δημοσιότητα. Γιατί είναι και θρασύδειλοι, οι λεχρίτες!

 
At 2:09 π.μ., Blogger Fibi said...

XA XA XA
Ελληνική γραφειοκρατία φίλε μου, θυμάμαι όταν έκανα την πρακτική μου σε δημόσια υπηρεσία έτριωα τα ματάκια μου με αυτά που έβλεπα και άκουγα εκ των έσω :Ρ

 
At 2:10 π.μ., Blogger Fibi said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 1:17 π.μ., Blogger Akis Konstantinidis said...

Αν είστε καλά παιδάκια κι αν δεν έχετε πρόβλημα να ακούσετε τα πιο άσχημα και προσβλητικά λόγάκια,αλλά και απειλές κατά της ζωής του(ναι,ναι,έτσι είναι)θα σας πω κι εγώ δυο κουβεντούλες που άλλαξα με εκλεκτό υπάλληλο του ΚΤΕΟ !!!

 
At 10:40 π.μ., Blogger roupis said...

afrikanos ->Και καλά ο γούγλης φταίει..., άντε ας φταίει αυτός, αφού έτσι το θέλεις

natalia -> ξέρω πολλούς κατα τόπους διαλέκτους, και φυσικά συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις

heliotypon -> έτσι θέλουνε, αλλιώς δεν ιδρώνει το αυτί τους, καλώς μας ήρθες στην παρεούλα μας

fibi -> ρίξε μας ένα δείγμα να γελάσουμε λιγάκι με το τι έβλεπες και άκουγες, μην μας κρατας στο σκοτάδι

αδαμαντιοσ(ς)-αντωνιοσ(ς) -> βλέπεις που σε διορθώνω? μάλλον ακόμα ρέει το αλκοόλ του ΣΚ μέσα σου. Καλά ρε συ , σε είδε άνθρωποσς και τσακώθηκε μαζί σου?
Θα πρέπει να νιώθει μεγάλη ανία στη ζωή του για να κάνει κάτι τέτοιο...

 
At 11:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

A Roupis.Εκεί είναι το κόλπο.Δε με είδε.Απο το τηλέφωνο έγινε όλη η ιστορία όπως και η δικιά σου.Κι εγώ για ερώτηση πήρα και κετέληξα με 200 πίεση και μια καλή υποψηφιότητα για τις φυλακές!Γι αυτό είπε και πολλά και τα χρεώθηκε όλα!!!Βέβαια ούτε κι εγώ τον είδα αλλά απ'όσο με ξέρεις εμένα και την βλακεία που κουβαλάω,αυτό δεν νομίζω να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα!!!

 
At 11:44 π.μ., Blogger roupis said...

Ξέρω ξέρω, αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε.

Αλλά επιμένω ότι αν του στείλεις μια φωτογραφία σου μέχρι που αλλάζει πόλη ο κακομοίρης

Μήπως νάρθω εγώ που είμαι ήρεμος να του μιλήσω?

 
At 2:39 μ.μ., Blogger portokali00 said...

Για έλα.Οχι μόνο ήρεμος.Είσαι και πολύ μετρημένος στα λόγια σου!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home