Κυριακή, Μαΐου 04, 2008

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ...... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

Μου πήρε λίγες μέρες να συνέλθω απο το στραπάτσο της πρωτομαγιάς και σήμερα που συνήλθα κάπως λέω να σας τα πώ.

Το να πας σαλονίκη και να κάνεις 5 ώρες άντε 6, άντε και 7 με καμιά στάση παραπάνω το καταλαβαίνω. Αλλά να κάνεις 5 ώρες μέχρι το σούνιο, πως σας φαίνεται? Μούρθε να βγάλω το δέρμα μου ως άλλος κροταλίας, ο φραπές τελείωσε την πρώτη ώρα, φάγαμε και τα μηλαράκια μας, κάναμε και μισό πακέτο στριφτά και πέφτει το μάτι μου πρώτα στο ρολοϊ.

Έχουν περάσει περί τις 3 ώρες, μετά στο κοντέρ (τι ήθελα να το μηδενίσω ο μαλάκας?) μόλις 38 χιλ, δηλ κοντά στα απίστευτα 13 χιλ ανα ώρα.

Κάνας αθληταράς δεν είμαι, τα κιλάκια μας τα παραπάνω τάχουμε (και με το παραπάνω), αλλά και με τα πόδια 13 χιλ την ώρα μπορεί και να τα έκανα.

Απίστευτη κίνηση, φοβερό μποτιλιάρισμα και όλα αυτά για να πιάσω το μάη. Καλά μούλεγε ο κολλητός να αράξω σπίτι και να πιάσω τον "άλλο τον μάη", αλλά εγώ ήθελα να πάω για να πιάσω το μάη και έτσι και αλλιώς. Δύο σε ένα κάτι, όπως τα σαμπουάν. Τελικά την φάγαμα την πατάτα και ησυχάσαμε.

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ άλλη πρωτομαγιά αν είμαι αθήνα δεν ξεκινάω την ημέρα εκείνη ούτε για το περίπτερο.

Έτσι για να στανιάρω, παίρνω σήμερα το κασκολάκι μου και πάω γήπεδο να εκτονοθώ, ένεκα απο αύριο δουλειά πάλι, οπότε λίγη ακόμα εκτόνωση την θέλω.

Πάω να φωνάξω για την ιδέα, γιατί ομάδα δεν έχουμε για να φωνάξω, ελπίζω να μην φάμε πάλι 4.

Θα δείξει...........

3 Comments:

At 1:53 μ.μ., Blogger vlacha said...

Καταρχάς welcome back!
Εγώ Λίμνη Πλαστήρα ήμουν την Πρωτομαγιά και τέτοια κίνηση δεν είχα ξαναδεί! Οπότε φαντάζομαι τι γινόταν στο Σούνιο! Τώρα τα κεφάλια μέσα! Γμτ!!!

Φιλιά!!!

 
At 11:44 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ναι αμε...καλυτερα να εχεις ΗΔΗ φυγει την Πρωτομαγια...

με τις υγειες σου.

.....ασχετο...τι ομαδα εισαι? γιατι ειμαι φανατικη Παγκραταρα...λεγε! σε απειλησα?

 
At 6:21 μ.μ., Blogger roupis said...

vlacha -> Φοβερή η λίμνη ε????? Ελπίζω να πέρασες ωραία

exofthalmi -> θα δεις στο επόμενο ποστ, αν και η αλήθεια είναι οτι τρομοκρατήθηκα κομματάκι.....

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home