Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

9 μέρες μετά

Και έτσι απλά χωρίς να το καταλάβω πέρασαν 9 μέρες απο τις εξετάσεις. Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα ότι δεν θα ξαναδιαβάσω για το δοαταπ, γιατί το διάβασμα δεν τελειώνει σχεδόν ποτέ με το επάγγελμα που διάλεξα.

Οι γιορτές θα είναι μια χαρά φέτος τουλάχιστον απο θέμα διάθεσης. Όσο για το πρακτικό κομμάτι των γιορτών ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φύγω μέχρι την παρασκευή για σαλλονίκη, εκεί θα περάσουμε τα χριστούγεννα. Μετά παίζει να γυρίσω αθήνα, να προχωρήσω ακόμα πιο βόρεια μέχρι σερβία για πρωτοχρονιά, αλλά ακό μα δεν το έχω σκεφτεί.

Και δεν το βλέπω να το αναλύω, απλά θα πάρω και διαβατήριο μαζί μου και όπως κάτσει η δουλειά

Έτσι το έχω ανάγκη να γίνει, να μην σκέφτομαι το τι πρέπει να γίνει και το πώς θα γίνει, απλά αν μούρθει να το κάνω. Φυσικά με πιέζει ο χρόνος και θα πρέπει να γυρίσω για να ετοιμάσω τα χαρτιά για ειδικότητα, για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, για ιατρικό σύλλογο και για αγροτικό (που μεταξύ μας χλωμό το βλέπω να πηγαίνω).

Το τι χαρτούρα χρειάζεται καλύτερα να μην το σχολιάσω, αυτό το έρμο το πτυχίο πόσες φορές έχει μεταφραστεί είναι απίστευτο, ούτε φειγ φολάν να ήθελα να το κάνω και να το μοίραζα στο σύνταγμα, τεςπα

Άσε που θα πρέπει μια ολόκληρη μέρα να κλείσω ένα ΚΕΠ για προσωπική χρήση, εκτός του ότι θέλουν τα απίστευτα πιστοποιητικά πρέπει να τα έχω και χ4.

Τη βλέπω τη δουλειά, θα πάω καμιά μέρα με γλυκά και ουίσκια θα κλείσουμε το ΚΕΠ και όλη μέρα θα δουλεύουν για μένα, το μεσημέρι θα παραγγείλουμε πίτσες, κατα προτίμηση απο πίτσα hut για να τσιμπήσουμε και καμιά σουπιέρα και το απόγευμα θα τους παραγγείλω και γλυκάκια, αλλιώς βλέπω να με διώχνουν με τις κλωτσιές (χριστουγεννιάτικα πάλι θα αρχίσω τα μπινελίκια).

Τι σχεδιάκια έχετε κάνει για τις γιορτές σας?

Ρίξτε καμιά καλή ιδέα μπας και το κάνω και εγώ, μαζί με όλα τα άλλα.

6 Comments:

At 11:17 π.μ., Blogger vlacha said...

Καλημέρα!
Κουράγιο με την χαρτούρα, η Ελλάδα έχει θαφτεί μέσα σε αυτή!
Εγώ οικογενειακά θα τα περάσω και φέτος (δυστυχώς) γιατί δεν έχω άδεια για να πάω κανένα ταξιδάκι (γμτ). Κάτι τέτοιες στιγμές αναπολώ τα φοιτητικά χρόνια. Λες αν γράψω γράμμα στον Αη Βασίλη να γίνει κάτι;

 
At 8:39 π.μ., Blogger roupis said...

Εννοείτε να του γράψεις και να ζητήσεις το "δώρο" σου.

Οικογενειακά, δεν είναι άσχημα. Μερικές φορές το πιό απλό είναι και το καλύτερο

 
At 8:25 μ.μ., Blogger srm1033 said...

μας έλειψες βρε. Σε ζηλεύω που δεν έχεις πρόγραμμα και κάνεις ότι σου καπνίσει. Εμείς θα τραβήξουμε για Ολυμπο μερια κανα 4ημερο. Καλά να περάσεις , καλές γιορτές.

 
At 10:10 π.μ., Blogger roupis said...

4ήμερο στην πιερία???? ΜΙα χαρά σας βρίσκω, ωραία θα είναι γιατί κλαίγεσαι?

Θα επανέλθω δριμύτερος

 
At 10:22 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Kαλές γιορτές ρουπάκο και οοοοοτι επιθυμείς!
Οσο για ειδικότητα αυτό με το ψυχιατρο-κάτι νομίζω οτι ειναι το πιο πρέπον....
Να υπολογίζεις καμιά 10αριά πελάτες απο μένα :))))
Και εμένα μέσα!

 
At 3:19 μ.μ., Blogger Kwlogria said...

Δε μπορώ να πω τι θα κάνω γιατί είμαι ινκόγκνιτο αλλά σου εύχομαι να περάσεις ΓΑΜΗΣΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Φιλιά πολλά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
:):):):):):):):):):)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home