Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2006

Σύγκρουση (μετωπική) απόψεων

Σάββατο πρωϊ, σηκώνομαι και μετά τα υποχρεωτικά (πλύσιμο - ντύσιμο - πρωϊνό) ετοιμάζω το φραπέ και κατεβαίνω για εφημερίδα. Η καλημέρα με τον φαρμακοποιό και μπαίνω στο ψιλικατζίδικο. Χρόνια πολλά πίσω απο το ταμείο ο κυρ Τάκης, αλλά εδώ και κανά δυό χρόνια βγήκε στη σύνταξη, οπότε ανάλαβε ο γιός του.

Και με τους δύο γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, με επακόλουθο κάθε φορά που θα συναντηθούμε να πούμε μερικές λέξεις για κάποιο θέμα. Μερικές φορές είναι γενικού ενδιαφέροντος όπως πολιτική, αθλητικά, απεργίες και πολλά άλλα. Κάποιες άλλες το θέμα είναι προσωπικό, για κάτι που θέλει κάποιος απο μας να κάνει, για την οικογένεια και τα σχετικά.

Μπαίνοντας σήμερα υπάρχει μια γειτόνισσα που ψάχνει τις εφημερίδες, μεγάλη σε ηλικία αλλά γνωστή φυσιογνωμία. Της ρίχνω την καλημέρα μου με νεύμα, ανταποδίδει. Αμέσως μπαίνει άλλη μία απο τις γνωστές φάτσες της γειτονιάς μας καλημερίζει όλους και παίρνει θέση δίπλα στις εφημερίδες ψάχνοντας να βρεί τι θα αγοράσει.

Τότε αρχίζει τον διάλογο μαζί μου ο κυρ-Τάκης. Σχετικά με την ιατρική, ότι έφτασα στο τέλος και θα αρχίσω να δουλεύω, ότι παιδεύτηκα αρκετά χρόνια και τα σχετικά. Περισσότερο μονόλος ήτανε παρά διάλογος. Τελειώνοντας μου λέει ότι ασχέτως ειδικότητας που θα ακολουθήσω μετά να γυρίσω στην γειτονιά, νάχουν και αυτοί ένα δικό τους άτομο έμπιστο να πηγαίνουν και να μην τους ξεχάσω αν γίνω "μεγάλος & τρανός".

Ακούγωντας όλο αυτό η μία απο τις δύο, αρχίζει να μονολογεί ότι δεν έκανα και κάτι σημαντικό για να μιλάει έτσι ο κυρ-Τάκης. Σχεδόν γέρασα (όπως το είπε) για να φτάσω εδώ και αυτό δεν είναι επιτυχία, αλλά να μην προτρέχω γιατί μπορεί κάτι να συμβεί στην πορεία και να μην δουλέψω ποτέ σαν γιατρός.

Οι τρείς μας ( εγώ, ο τάκης και ο γιός του) την ακούμε χωρίς κάποιος να αντιδράσει, να πεί κάτι. Άλλωστε εγώ τα έχω συνηθίσει αυτά και έπαψα πλέον να ασχολούμε με το τι λέει ο καθένας. Η δεύτερη όμως που ήτανε στις εφημερίδες ακούγωντας όλα αυτά τα παίρνει και αρχίζει με τη μία να της τα χώνει.

Στο στυλ ποια είναι αυτή να κρίνει εμένα, ότι ζηλεύει που έφτασα σε αυτό το σημείο, ενώ τα δικά της παιδιά δεν είχανε τη δυνατότητα (νοητική) να κάνουνε κάτι αντίστοιχο κτλ.

Έχω μείνει άφωνος με το όλο σκηνικό, βλέπω το γιό του τάκη να ακουμπα πίσω στην πολυθρόνα να ανάβει τσιγάρο και να τις χαζεύει. Μάλλον το απολαμβάνε, λές και πήγε σινεμά ένα πράγμα. Ο κυρ-τάκης έχει φορέσει ένα φοβερό χαμόγελο και ακούει με όλη του την προσοχή τον "περίεργο" διάλογο.

Ξαφνικά ανεβαίνει ο τόνος του διαλόγου και έχει πλέον περάσει σε έντονο τσακωμό, με εκατέρωθεν κατηγορίες και πέρασε στα διάφορα "μυστικά" που ήξερε η μία για την άλλη. Στέκομαι και τις κοιτάω, δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που γίνεται (αν και δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά πάντα με πιάνει αδιάβαστο το όλο ζήτημα), αρχίζω να γελάω γυρίζω στον τάκη και του λέω:

-Χαράς το κουράγιο σου, τόσα χρόνια να υπομένεις τέτόιες καταστάσεις.
-Μπά, αυτά ήτανε τα ωραία του επαγγέλματος, μου λείψανε κάτι τέτοια, για αυτό άλλωστε έρχομαι τακτικά στο μαγαζί να πετύχω τέτοιες φάσεις.

Παίρνω τον καπνό και την εφημερίδα και φεύγω. Απίστευτο, γελάω μόνος μου, ακούγονται ακόμα και εκτός μαγαζιού να συνεχίζουν τον τσακωμό τους.

Ρε περίεργος κόσμος...............

27 Comments:

At 12:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μοιραία προσωπικότητα. Με την απλή αναφορά του ονόματος, δημιουργείται χάος στην Δέλτα της γειτονιάς.

Μικροαστικές κυρίες διαπληκτίζονται για λογαριασμό σου, η περιοχή χωρισμένη σε δύο στρατόπεδα. Γιατρός λοιπόν.

 
At 12:59 μ.μ., Blogger roupis said...

Αφου τα είπαμε χτές, να είσαι προετοιμασμένη για πολλά...... περίεργα.

Μάλλον δεν έδωσες βάση, σε ότι είπα.

Δουλεύεις και σήμερα?

 
At 3:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι να σου πω.Εγώ μια φορά που έγινε μια φασαρία και υπήρχες κι εσύ εκεί γύρο μπήκα να επέμβω και θυμάσαι τι έγινε!!!Πάντως δε σε αναγνωρίζω.Το λογικό θα ήταν να την καντίλιαζες!Είσαι τέρας ψυχραιμίας.Θα γίνεις το πρώτυπό μου...

 
At 3:49 μ.μ., Blogger roupis said...

Λές να μην θυμάμαι????

2 επεμβάσεις έκανα μέχρι τώρα στο διάφραγμα.....

Τέρας είμαι σίγουρα, τι είδους χωράει πολύ κουβέντα, αν βάζαμε και τίποτα ουζάκια και καλό μεζέ θα το συζητάγαμε μερικούς.....μήνες.

Τι λές, είσαι μέσα?

 
At 10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΤΕ;
ΠΟΤΕ

ΠΟΤΕ;

 
At 12:50 π.μ., Blogger roupis said...

Θα το κανονίσουμε λίαν συντόμως

Μάζευε δυνάμεις να σταθείς στο ύψος σου

 
At 3:34 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προκλητικό μου ακούγεται...
Στο ύψος μου λοιπόν.Ότι πεις.Αφού με ξέρεις!

 
At 8:01 π.μ., Blogger So_Far said...

roupis, όπου περνάει τα χαλάει...

 
At 11:22 π.μ., Blogger roupis said...

So_far: το σχολιάκι είναι πολύ .... πολύ ..... μα πολύ...... κολακευτικό.

You make my day baby, keep walking (ασχετο)

galaxias: αν μαζευτούμε εγώ, εσύ και κανας ακόμα απο τους βλαμμένους το μόνο σίγουρο είναι η πρόκληση για το μαγαζί που θα μας φιλοξενήσει.

Οπότε καλά κάνει & σου ακούγεται προκλητικό, και μη μας το παίζεις αθώα περιστερά, εσύ τα ξέρεις καλά κάτι τέτοια

 
At 12:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μιλήσατε για βλαμμένους;
Για βλαμμένες τίποτα;
Εμείς δεν έχουμε ψυχή;
Ττςτςτςτςτς!!!!

Ρούπι, πως τα καταφέρνεις στην ποδιά σου να σφάζονται ώριμες...κυρίες;

Εμένα ούτε ο κολλητός δεν το κάνει για πάρτυ μου.........:ο(

ΥΣ. Μην παρεξηγήσεις ΚΑΙ αυτό το σχόλιο. Ξεχειλίζει από χιούμορ.
Πάω να ζωγραφίσω και μια φατσούλα χαμογελαστή ΝνΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ με το συμπάθειο!!!!!

ΥΣ βου και βγαίνω: Μου θύμωσες;

 
At 12:26 μ.μ., Blogger roupis said...

Φυσικά και είναι καλοδεχούμενες & οι βλαμμένες...

Αλλά μέχρι τώρα δεν έχουμε βρεί τόσο μα τόσο βλαμμένες ώστε να μας αντέχουν και τη βγάζουμε solo

Όταν γίνει το σκηνικό θα λάβεις πρόσκληση, αρκεί να αντέχεις 3 πράγματα

Οινόπνευμα - γέλια μέχρι δακρύων - πολύ μα πολύ βλακεία ώστε να ντρέπεσαι που είσαι μαζί μας

Και γράψε ελεύθερα ότι θές, εκείνη την περίεργη φορά κλειδώσανε πολλές συγκυρίες μαζί και μου βγήκε έτσι.

Μην αγχώνεσαι, άλλωστε το blog μου χαρακτηρίζεσαι απο το φιλελεύθερο ήθος της μοναρχικής δημοκρατίας!!!!!

 
At 1:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αντέχω.....
Αντέχω κι άλλα περισσότερα, έλααααααααααα.........βάλε μου κι άλλα δύσκολα!!!!

ΥΣ. Γονάτισε και θα σε συγχωρέσω για κείνες τις κλειδωμένες συγκυρίες... :ΡΡΡΡΡΡΡ

 
At 1:49 μ.μ., Blogger roupis said...

Αυτά είναι τα πιο δύσκολα, τα υπόλοιπα δεν είναι ούτε καν άξια λόγου.

Φυσικά και γονατίζω και όχι μόνο αυτό αλλά προσφέρω και άνθος....

Κίτρινο τριαντάφυλλο....

Το χρώμα δεν είναι συμβολικό, απλά είναι το αγαπημένο μου

 
At 6:28 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

στους κανα-δυο βλαμμενους με παιζετε κι εμενα?????
ε????
ΕΕΕΕ???????

γιατι αν δε με παιξετε θα το πω στην μαμα μου! μπουχουχου!

Υ.Γ. τι ειναι το Υ.Σ???

Υ.Γ.2 μονο σε σενα συμβαινουν αυτες οι φασεις ρε γμτ! σε μενα γιατι οχι? να γελασει κι εμενα το χειλακι μου? Βιβλιιιιιιιιιιοοοοοοοοοο, βιβλιο να γραψουμε και γρηγορα!!!!!!

 
At 9:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κύριε Ρούπη με εκπλήσσετε!!!
Δεν ήξερα ότι μπορείτε να είστε τόσο ιππότης...(εκτός από πότης).

Πρέπει να το ομολογήσω, με ρίξατε!

Κρίμα που δεν είναι συμβολικό, είχα συνειρμούς να κάνω απίστευτους.

Εντελώς τυχαίως, είναι κι εμένα το αγαπημένο μου μαζί με τις γαρδένιες...

Αφρικανάκι μου, να πας να το πεις στο μάμυ σου βρε.
Το ΥΣ σημαίνει "Υστερα Σκέφτηκα".
Ναι το παθαίνω ενίοτε ΚΑΙ αυτό!

Και ίσως θα έπρεπε να φορέσεις κανά σλιπάκι για να σου τύχουν τέτοιες φάσεις κι εσένα.
Έτσι όπως κυκλοφορείς, τρομάζει ο κόσμος χαρά μου!!!!!!!!

 
At 10:45 μ.μ., Blogger So_Far said...

Πολύ συντηρητική η κοινωνία μας φίλτατε γιατρέ. Δεν μπορεί ούτε πλάκα να κάνει κανείς!

 
At 10:17 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα roupis, καλή βδομάδα! Το Σάββατο πετάχτηκα από το γραφείο για λίγο και μπήκα να σε διαβάσω.

Πάντα δίνω βάση καλό μου, αλλά κάθε φορά είναι καλό να εκπλήσσεσαι, να ξεκινάς σαν να μην έχεις κανένα δεδομένο, μόνο αυτό της ανατροπής, έτσι doc?

 
At 10:22 π.μ., Blogger roupis said...

afrikanos74 -> είσαι ένας απο τους υπόλοιπους βλαμμένους...

Γι'αυτό άσε την κλάψα, δεν πιάνει, δεν μας ρίχνεις.

natalia -> κάνε ελεύθερα και τους συνειρμούς σου, αφού σου κάθεται ωραία το χρωματάκι.

Αρκετοι δεν το γουστάρουν γιατί το θεωρούν το χρώμα του μίσους, εκεί κόλαγε και το ότι δεν είναι συμβολικό το χρώμα.

so_far -> συνεταιρούλα γιατί μούτρωσες?

Ποιός άθλιος δεν σε αφήνει να κάνεις πλάκα?

Μήπως αναφέρεσαι στο δικό μου σχολιάκι? Αν ναι, γράφτηκε με καλή διάθεση

Ίσως θα πρέπει να συνηθίσεις το Black χιούμορ μου, τώρα που θα ανοίξουμε και το κομμωτήριο πρέπει να τα ξέρεις αυτά.

 
At 10:27 π.μ., Blogger roupis said...

argyrenia -> καλώς το κοριτσόπουλο...

Καταρχήν να ρωτήσω: το doc σημαίνει docyment ή doctor? ( τι είπα πάλι ο ...ης?)

Είσαι της ανατροπής δηλαδή?

Very good, γιατί όποιος κάνει παρέα μαζί μου μόνο ανατροπές βλέπει

Την καλημέρα μου στο γραφείο (όχι στο έπιπλο, στους υπαλλήλους)

Αααα, και μια ερωτησούλα απλή: το γαλακτομπούρεκο σου αρέσει?

 
At 10:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

roupis προβλέπω να μην κάνω ρούπι από το blog σου! Doc όπως docile [dOusail]

επίθ. (για πρόσωπα ή ζώα:) πειθήνιος, υπάκουος, ευπειθής: docile husband υπάκουος σύζυγος (πάρτα!)

αν μου αρέσει το γαλακτομπούρεκο, φακελώνομαι αυτομάτως? Θα ανήκω στην κατηγορία με εκείνες που το μελώνουν το μπουρέκι?

ε ναι λοιπόν μου αρέσει αλλά λιγώνομαι εύκολα, μπετώνω που λένε.

Τι με συμβουλεύεις σαν γιατρός?

Μόνο ανατροπές γλυκέ μου, αν η κατάσταση είναι προβλέψιμη, χασμουριέμαι.

 
At 12:34 μ.μ., Blogger roupis said...

Θα είσαι μόνιμη στο blog μου?

Ααα τότε πρέπει να κάνω μπουφέ με καφεδάκι, βουτήματα και όλα τα σχετικά, πρέπει η φιλοξενία να έχει και κάποιο επίπεδο.

Για το υπάκουος δεν φέρνω καμία αντίρρηση, άλλωστε σχεδόν ποτέ δεν λέω όχι στις γυναίκες!!!!!!!

Ένα μόνο πράγμα μοπρώ να πώ σίγουρα για μένα και την ζωή μου:

Ποτέ μα ποτέ δεν έχει παραπονεθεί θηλυκό ότι είναι βαρετά

Αντιθέτως με τα πολλά και περίεργα που συνήθως συμβαίνουν, αναζητούν ηρεμία αλλά δύσκολα να κάτσει

Οπότε χασμουριτό μονο μετα απο συγκεκριμένες καταστάσεις που με δυσκολία βρίσκεις δύναμη για αναπνοή και μόνο

 
At 12:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πονηρούλη μου... Στην περίπτωση σου η θεωρία ταυτίζεται με την πράξη;

 
At 1:03 μ.μ., Blogger roupis said...

Καλά δεν είπαμε ότι δεν τα λέμε όλα γιατί θα χαθεί η όλη μαγεία.

άλλωστε δεν έχει ουσία να σου πώ κάποιο "ναί" , "όχι", "μπορεί" ή κάτι άλλο.....

Άστο να πλανάται έτσι στην ατμόσφαιρα, είναι πιο..... πιο.... κάπως τεςπα.

 
At 1:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ήταν ρητορικο το ερώτημα.

 
At 2:19 μ.μ., Blogger So_Far said...

Όχι βρε παιδί μου, γιατί να μουτρώσω μαζί σου? Και το σχόλιό σου μια χαρά. Με άλλο σχόλιο μούτρωσα. Λες και είμαστε σε γειτονιά του '60. Τέλος πάντων. Όσο για το κομμωτήριο είπαμε θα γίνει πάει και τελείωσε

 
At 3:43 μ.μ., Blogger roupis said...

argyrenia -> και η απάντηση όπως είδες ρητορική ήτανε

so_far-> μη δίνεις βάση, δεν υπάρχει λόγος να χαλιέσαι

Κάνε οτι δεν είδες τίποτα.......

 
At 10:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρούπη μου, το να δίνεις ένα τριαντάφυλλο σε μια γυναίκα μπορεί να σημαίνει πολλά.
Πάνω από όλα όμως είναι ευγενική χειρονομία προς το πρόσωπό της.
Το ότι είναι κίτρινο μπορεί να δηλώνει αντικρουόμενα συναισθήματα, κάτι που φυσικά είναι το στοιχείο μου!!!!

So_far μήπως είπα κάτι εγώ κάτι που σε πείραξε;
Αν ναι, σου ζητώ συγνώμη, όλα μου τα σχόλια είναι γραμμένα με την καλύτερη των διαθέσεων....

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home