Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 07, 2006

Δεν ξέρω τίποτα πια.....

Πραγματικά δεν ξέρω τίποτα, δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον να ασχοληθώ. Είναι μια απο εκείνες τις περίεργες περιόδους που δεν με αγγίζει τίποτα. Έπιασα πάτο.

Βαρεμάρα μεγάλη, δεν ξέρω γιατί (λέμε τώρα) δεν ξέρω πώς ή ποιός ή ακόμα και για πόσο, αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

Πιάνω το βιβλίο αλλά δε με κρατάει πάνω απο..... 3- 4 λεπτά και γυρνάω στην εύκολη λύση. Ακουστικά, για να μην φοβηθεί και η γειτονιά και αρχίζω το παιχνίδι στο PC. Τα αγαπημένα μου φυσικά είναι τα first person shooting games. Δεν υπάρχει τίτλος να μην το έχω παίξει και τερματίσει. Χρόνια ολόκληρα με αυτά τα παιχνίδια, έχω σκοτώσει άπειρους γερμανούς, ρώσους,βιετκόνγκ, τέρατα διαφόρων μορφών μέχρι και το serius sam έχω τελειώσει όλες τις εκδόσεις (καλή δουλειά απο τους κροάτες, δεν μπορώ να πώ)

Αλλά δεν τραβάει έτσι άλλο η δουλειά, λίγες μέρες ακόμα μέχρι το τέλος της εβδομάδας, ώστε να μπορέσω να βάλω αύριο το pathologic και να τελειώσω και μετά ένα είναι σίγουρο. Το διάβασμα, αλλά με βαριά καρδιά θα γίνει. Πρέπει όμως και δεν παίρνει άλλη αναβολή.

Αν και θα ήθελα άλλα πράγματα να κάνω και δεν μπορώ ή δεν θέλω να τα κάνω τώρα, γιατί ίσως τα θεωρώ ότι δεν έχουν τα κατάληλο timing. Όταν όμως το αποφασίσω μάλλον θάναι αρκετά αργά για οποιαδήποτε κίνηση, οπότε τον ήπιαμε.

Περίεργες καταστάσεις, χωρίς αρχή και τέλος. Καλύτερα να πώ με αρχή αλλά χωρίς τέλος.

Γενικότητες και αόριστα λόγια. Δε βαριέσαι, έτσι μούκατσε έτσι τα έγραψα. Τουλάχιστον ξέρω ότι κάποια δικά μου άτομα περνάνε καλύτερα, είναι κάτι και αυτό. Θα ήθελα να ξέρω και για κάποια άλλα αλλά μας "έκοψε η λογοκρισία", οπότε σκάσε και κολύμπα τώρα.

Πολλά έγραψα, ας συνεχίσω το warpath για σήμερα, απο αύριο είπαμε: pathologic

Να περνάτε καλά, κάθε στιγμή, σε ότι και αν κάνετε.

34 Comments:

At 9:03 π.μ., Blogger Afrikanos said...

μωρ'τι'ναι τουτος,α?

εχεις 10 μερες να φανεις, νομιζουμε οτι επαθες κανα εμφραγμα μετα τον τελικο και ξαφνικα...τσουπ!
Να'τος και σκαει μ'ενα πενθιμο διαβατηριο!
Ευτυχως δλδ που στελνω και κανα μηνυμα να σε "ξυπνησω" απο το gaming και να καταλαβεις οτι σε ψαχνουμε!

(σορυ για το χωσιμο αλλα μου'λειψες...)

Τ'απογευμα σε περιμενω να μιλησουμε!
Άϊντε!:-)))

 
At 10:59 π.μ., Blogger roupis said...

Το πένθιμο που το είδες? Πένθιμο είναι οτι βαριέμαι?

Τότε να το κόψω και να βαριέμαι.... περισότερο!!!!

 
At 11:12 π.μ., Blogger Afrikanos said...

οχι, δεν ειναι αυτο! Σιγουρα οχι αυτο!;-)

...Αλλα τα αλλα απο "κοντα"!

 
At 11:23 π.μ., Blogger roupis said...

Γαμω τα προσόντα σου γαμώ, πόσα χρόνια σου λέω:
Αν έχεις να πείς κάτι πές το, πάντα χάνεις το σωστό timming.

Και τώρα που το σκέφτομαι, όταν λές "κοντά", πόσο κοντά εννοείς?!?!?!?!?!

 
At 12:23 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ωχ! αρχίσαμε τα κοντά???

ωχ ωχ ωχ.... έλα και δεν μου πάει το φανάρι!!!!

:ΡΡΡΡΡΡ

 
At 3:42 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

ξυπνησαμε με ορεξουλες πρωι-πρωι Μικρη μου???

εχεις δικιο, εγω φταιω!

Δεν θα το ξανακανω το χτεσινο!:-)ΡΡΡΡ

 
At 3:44 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ναι καλά.... μην ορκίζεσαι......

 
At 3:57 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

Μονο μην με μουλαρωσεις!
:-)))

:-ΡΡΡΡΡ

 
At 4:31 μ.μ., Blogger The Architect said...

τελικα δεν χαθηκα μονο εγω ε...
ρε αφρικανε, ασε τον ρουπακα να τερματισει τα games τουλαχιστον αυτο το κανουμε ολοι καλα.μας εμεινε απο πανω αυτη η γλυκια συνηθεια...

 
At 5:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ουφ υπάρχουν κι άλλοι που νιώθουν όπως εγώ! Ευτυχώς... (?!)

 
At 5:57 μ.μ., Blogger So_Far said...

Κουράγιο! σε συμπονώ! κι εγώ διαβάζω κάτι καινούρια τεχνικά βιβλία και ώρες ώρες νομίζω ότι θα πηδήξω από το παράθυρο. Ώρες - ώρες αναρωτιέμαι πότε θα τελειώσει το διάβασμα! Δε γινόμουν κομμώτρια καλύτερα, το πιο σύγχρονο που θα είχα μάθει θα ήταν τα extensions!

 
At 6:44 μ.μ., Blogger roupis said...

Πολύ κίνηση έπεσε ξαφνικά, βλέπω & νέα πρόσωπα, μια χαρά.

@afrikanos74: αφου το πας μέχρι εκεί δεν μας λες και τι είναι αυτό το περίεργο που έκανες χτές το βράδυ στην μικρή ολλανδέζα?

@μικρή ολλανδέζα: δεν βλέπω τον αφρικάνο να μας διαφωτίζει για χτές το βράδυ, οπότε ρίχνω όλες τις ελπίδες μου σε σένα, μην ντρέπεσαι. ΜΟΛΟΓΑ!!!

@the architect: ρε το παλικάρι, πούσε ρε αρχηγέ? Πως και απο τα μέρη μας? Εσυ παίζεις κανα παιχνιδάκι η δεν προλαβαίνεις με το γραφείο τώρα?

@so_far: αν διαβάζεις κορίτσι μου τότε καταλαβαίνεις αλλά σε νιώθω & εγώ, όσο για το κομμωτήριο είσαι 100% μέσα, το σκέφτομαι τακτικά. Είναι αργά λές για τέτοιες ιδέες????

@argyrenia: καλώστηνα στην παρέα μας, καρκίνος με ωροσκόπιο υδροχόο???? Ψώνησες απο σβέρκο, στο λέει καρκίνος με ωροσκόπιο σκορπιό.
Μη μας ξεχνάς, να περνάς τακτικά
Κερνάμε & φοντανάκι

 
At 9:07 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

είπε το παιδί "μονο μην με μουλαρώσεις"????

σε μένα????????

για ρώτα τον τι ΜΟΥ έκανε χθες το βράδυ?!?!?!?! για ρώτα τον!!!?!?!?!?

α και μην ξεχάσεις να ρωτήσεις : πότε νομίζει οτι θα μου το ξανακάνει? ΕΕΕ???

:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

 
At 10:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

roupis! To φοντανάκι η αδυναμία μου... Θα βαρεθείς να με διαβάζεις λοιπόν! Όσο για τον συνδυασμό των ζωδίων μας, σου έχω ποιηματάκι στο σπίτι μου, πέρνα να σε φιλέψω!

 
At 7:04 π.μ., Blogger So_Far said...

Μας φαντάζεσαι ? Τρελό γέλιο!

 
At 9:00 π.μ., Blogger Afrikanos said...

Πωπωπωπω!!!

Λιγες ωρες σ'αφησα κι εγινε χαμος στο "μαγαζακι"!!!:-)))

Αργυρένια, αν μαζευτουμε ολοι οι καρκινοι της βλογοσφαιρας (καρκινος με ωροσκοπο τοξοτη!) θα κανουμε αυτοδυναμο κομμα!!!

Ρουπακα, να σε δω ρε να βαζεις extension και τι στον κοσμο αυτον τον ματαιο!;-))))

Μικρη μου, εισαι σιγουρη οτι θελεις να του πω???
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ??????
:-))))))))))))
Ποσο συντομα το θες? Ε,ποσο? ΠΟΣΟ???
:-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

 
At 12:03 μ.μ., Blogger roupis said...

@argyrenia: κανε παιχνιδι & δεν θα σε βαρεθώ..... να σε διαβάζω.

Κάνω εξήγηση γιατί μερικοί....ψηλοί εδώ μέσα θα το παραποιήσουν.

Έρχομαι για το ποίημα, για φοντανάκι & κανα καφεδάκι.

@s0_far: θα γίνουμε πρώτη μούρη στας αθήνας, για σκέψου το.....


@afrikanos74: τα πρώτα μου πειράματα θα τα κάνω στην κεφαλή σου, θα σε βγάλω & σε διαφήμιση στην τν.

Έχουμε κάνει σχέδιο με την so_far, δεν μας γλυτώνεις με τίποτα

 
At 12:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

βρε roupis μου με ρού(μ)πωσες!
Εγώ η ρομαντική καρδιά σου αφιέρωσα κοτζάμ ποίημα κι εσύ παρανόησες. Παρ'το αλλιώς!

 
At 1:35 μ.μ., Blogger roupis said...

Οπότε όπως βλέπω με επαλήθεύεις, αναφέρεις ότι μου αφιέρωσες το ποίημα, ότι είσαι ρομαντική καρδιά κ.τ.λ.

Άρα το ποίημα ήτανε για μένα (όπως λές)

Το "πήρα" σαν απλό ποίημα και έκανα το comment, αν το "πάρω" τώρα ότι το έγραψες για μένα τότε λίγα έγραψα. Και δεν γίνεται να το πάρω αλλιώς αφού μου το αφιέρωσες πρίν καν γνωριστούμε (λέω εγώ τώρα με το φτωχό μυαλό μου)

 
At 1:45 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η εκτενής απάντηση μου πάνω στο ποίημα βρίσκεται στο σπίτι μου στο σχετικό post, αλλά...

1. μακάρι να μπορούσα να γράψω ποίηση σαν την Κική Δημουλά
2. αυτό θα σήμαινε ότι ξαφνικά βρέθηκε ένας άνθρωπος που έστω και ηλεκτρονικά με εμπνέει να του εκδηλώνομαι έμμετρα (σχεδόν)
3. αν γινόταν αυτή η υπέρβαση θα σήμαινε ότι... βρε μπα να είσαι εκείνος ? Ο πατέρας των παιδιών μου?

roupis- α σ τ ε ι ε υ ο μ α ι , καθ'ότι και χωρατατζού μεγάλη. Πιάστηκα από τη λέξη συνδυασμός και σου το αφιέρωσα... Μου αρέσει όμως ο τρόπος που σκέφτεσαι... Συνέχισε παιδί μου.

 
At 1:51 μ.μ., Blogger roupis said...

οτι πείς mamy, συνεχίζω.

Άλλωστε στις γυναίκες ποτέ δεν λέω όχι, ακολουθώ πάντα το δρόμο που χαράζουν αυτές!!!!

 
At 2:03 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υποψιάζομαι όμως μεγάλο αριθμό γυναικών, άρα και συνεχή αλλαγή πορείας, το zig zag σου μπορεί να σε ζάλισε και νιώθεις πως βαριέσαι...(προηγούμενο post)

 
At 2:15 μ.μ., Blogger roupis said...

Ποιός λέει τέτοιες κακοήθειες για μένα να του καεί το video.

Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα, δεν με αφήνει η μαμά μου κατα πρώτον

Δεύτερον με το ζόρι κατέχω τα πλέον βασικά σε όλους τους τομείς

Και τρίτον δεν έχω ούτε τα "φώντα" (υλικά να μην παρεξηγηθούμε) για πολλές γυναίκες.

Σκυλόφατσα, περίεργος, παππούς, ανάποδος, ούτε κάν όχημα δεν διαθέτει η ομάδα, οπότε τι να με κάνουν εμένα οι γυναίκες????????

 
At 2:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

roupis, η ρίζα του κακού βρίσκεται ενδεχομένως στο μητριαρχικό περιβάλλον στο οποίο γαλουχήθηκες και στις ερωτικές περιπτύξεις με γυναίκες οι οποίες ντροπιάζοντας το φύλο μας, σε άφηναν να καταλάβεις ότι η ύπαρξη ενός οχήματος πολλών κυβικών μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Συν τοις άλλοις, διακρίνω μία ανασφάλεια, ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας και μία τάση να κατηγορείς τον εαυτό σου.

Πω πω μέχρι και εμένα την ίδια ψάρωσα...

Δεν μας πείθεις roupis, είσαι μεγάλο λαμόγιο εσύ, μη ρωτάς, διαίσθηση Καρκίνου...

 
At 2:26 μ.μ., Blogger So_Far said...

Φέρελπις γιατρός και έμπειρη μηχανικός το έριξαν στα extensions! ( Trailer στο νεανικό δελτίο του STAR )

Extensions από έμπειρο επιτελείο γιατρού & μηχανικού. Εγγυημένο αποτέλεσμα ( Αγγελία στη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ )

 
At 2:45 μ.μ., Blogger roupis said...

@argyrenia: νάσαι καλά, σου χρωστάω. Τέτοιο γέλιο έιχα καιρό να ρίξω.

Άκου λαμόγιο, φοβερό. Έχει περάσει αρκετός καιρός που με στόλισαν με το συγκεκριμένο επίθετο, νάσαι καλά.

Μούφτιαξες την διάθεση, όσο για τη διαίσθηση του καρκίνου...... δεν το σχολιάζω. Ξέρουμε και οι 2 αρκετά καλά.


@so_far: βλέπω άρχισες να το σκέφτεσαι, είσαι σε καλό δρόμο. Όσο για την διευθυντική θέση που κατέχεις μην αγχώνεσαι

Σου παραχωρώ την αντίστοιχη στο κομμωτήριο

Λοιπόν....??????

Πως το βλέπεις?

 
At 2:57 μ.μ., Blogger Afrikanos said...

θελω κοτσιδακια και πλεξουδες,ενταξει???

και θα κανω φοβερη διαφημιση,λεμε!!!

 
At 3:03 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

anytime baby!

 
At 3:04 μ.μ., Blogger roupis said...

αφρικάνε ότι θέλεις, φτάνει να συμφωνήσει η so_far και τα άλλα θα τα βρούμε.

Θα σε κάνω μοντελάκι

 
At 5:16 μ.μ., Blogger So_Far said...

Πας καλά; Δεν θέλω διευθυντική θέση. Εγώ ό,τι έκανα έκανα με τα διευθυντιλίκια. Πάει τελείωσα. Η σειρά σου τώρα ....

 
At 5:29 μ.μ., Blogger roupis said...

Δεν είμαι για τέτοιες καρέκλες εγώ

Βρήκα τι θα κάνουμε, χωρίς διευθυντές και τέτοια. Θα είναι πολύ high το μαγαζί, μόνο υπάληλοι, χωρίς ανώτερο κλιμάκιο.

Για περιοχή? Καμιά καλή ιδέα?

 
At 8:54 μ.μ., Blogger So_Far said...

Γλυφάδα. Θα πιάσει σίγουρα

 
At 10:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να μαι κι εγώ.Λέω να πάω για μια κρέπα και το θεώρησα σωστό να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας!!!
Δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγω ποτέ δε βαρέθηκα να τρώω!!!
Ούτε και να πίνω.
ΕΙΜΑΙ ΖΩΟ

ΓΟΥΡΟΥΝΙ;
ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;

 
At 3:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλα τι γινεται εδω ολα καρκινακια ειμαστε...αααααα.... (καρκινος με ωροσκοπο τοξοτη εδω)...για να μαζευτουμε σιγα σιγα....

αφρικα εχουμε κ τον ιδιο ωροσκοπο my friend..

φλακια σ'ολους

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home