Τρίτη, Ιουνίου 16, 2009

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΒΟΛΟ

Λοιπον να σας πω μια καλησπερα απο το βολο. Ειμαι στην πολη εδω και 50 μερες σχεδον, και θα κατσω αλλο τοσο και μετα........... και μετα τα τρελλα γουστα. Παμε αλλονησο, ολα τα λεφτα. Εκει εχει να πεσει το γελιο της μαιμους, να μη νπω και του πιθηκου μαζι.

Για οσους δεν καταλαβανε περι τινος προκειται, εφυγα απο την Αθηνα, την τρελη και αλοπαρμενη για να κανω το αγροτικο μου. 3μηνη εκπαιδευση (αυτο εδω θελει πολυ μα πολυ συζητηση, αλλα αφου ολοι το λενε ετσι ...........ας ειναι) στο νοσοκομειο του Βολου και μετα, μαζευω το laptop, την σιδερωστρα μου και την LCD tv μου και παμε στο νησι. Αλλα πραγματα δεν χωραει το οχημα να παρω γιατι ηδη το εχω φουλαρει με καλαμια ψαρεματος, ολα τα απαραιτητα για το υποβρυχιο ψαρεμα οποτε φρακαρε το κακομοιρο. Ενα αντιηλιακο θα το χωρεσω στο ωτουλαπακι (υποθετω).

Οσο για την περιοχη εδω και την πολη, απλα no comments. Εχει απιστευτα μερη, ορεινα και παραλιακα. Αλλα το clue φυσικα ειναι τα τσιπουραδικα. Ακομα η ανδρικη πλευρα δεν κατεφερε να βρει το δρομο για κανα ορθαδικο, μομνο η γυναικεια πλευρα της παρεας το καταφερε. Εμεις για οπου και να ξεκινησουμε, παμε σαν τα ζομπι, βουρ για το τσιπουραδικο. Εχουμε απιστευτο γελιο.

Παραλιες απιστευτες, μερη φοβερα και μεσα σε ολα αυτα τα χωρια (ορεινα) του πηλιου. Αν και μεχρι τωρα μονο σε παραλιες στην πλευρα του Αιγαιου εχουμε απλωσει τις απιστευτες κορμαρες μας. Παγασητικο δεν εχουμε τιμησει ακομα, σιγα σιγα πιστευω να γινει και αυτο (αν εχουμε χρονο πριν παμε στο νησι).

Οπως καταλαβατε πολυ καλα, ο roupis επιστρεφει, με τρελλες ιστοριες, απιθανες καταστασεις και φυσικα πολλες πολλες φωτο.

Εχουμε πολλα να διηγηθουμε και να ριξουμε απιστευτο γελιο.

Αυτα για τωρα. Συντομα νεωτερα και φωτο.

Και πριν κλεισω, να στειλω τις καλυτερες ευχες μου σε 2 bloggers που συντομα παντευονται επισημως και τυχανχει να ειμαι κουμπαρος (ρε σεις το σκεφτηκατε καλα??????????)

2 Comments:

At 11:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

gia to na pantreytoyme i to na se kanoyme koymparo???
xaxaxaxaxaxaxa
oti ki an ennoeis, i apantisi einai NAI!!!

(malaka, exw na grapsw tooooooooooso kairo poy exw ksexasei ta user kai pass mou!!!!)

 
At 11:38 μ.μ., Blogger roupis said...

Για το πρωτο τωρα πιαααα........

Φυσικα για το δευτερο ρωταω, αντε με το καλο.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home