Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006

Blogger beta

Μετακομίσαμε και το blog στον καινούριο server του google. Δεν το έχω ψάξει ακόμα να δώ τι καινούριο υπάρχει, θ αγίνει εν καιρό και αυτό.

Η μετάβαση πάντως δεν ήταν και η ομαλότατη που θα μπορούσε να γίνει. Κάποια σημεία στο template εμφανίστηκαν με ιερογλυφικά με αποτέλεσμα να έχω το ίδιο αποτέλεσμα και στο blog. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε αρκετή ώρα για να διορθώσω, και να επανέλθει σε φυσιολογική μορφή.


Πάντως δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις, η μετάβαση. Με μια πρώτη ματιά δεν είδα κάτι φοβερό σε δυνατότητες, ίσως να κάνω και λάθος αφού δεν το έψαξα όσο πρέπει.

Μια ματια πάντως και σε άλλες γειτονιές, δεν θα είναι άσχημη. Να δούμε τι προσφέρουν και αυτοί ρε αδερφέ.

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα πολύ περισσότερα απο το google, που για τώρα τουλάχιστον δεν φαίνονται. ϊσως να φταίει ότι είναι ακόμη στην περαματική Beta έκδοση και με τον καιρό, θα συμβούν πολλά και καλά.

Το ελπίζω και το εύχομαι

3 Comments:

At 12:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ξέρεις τι με εκνευρίζει στα νέα πράγματα του οίκου σου?
το ότι πρέπει κάθε φορά να καταχωρώ τα στοιχεία μου για να σε σχολιάσω.

Κάθε φορά.
Εκνευριστικό.
Δεν έχει μνήμη.
Εσύ έχεις?

 
At 12:53 μ.μ., Blogger roupis said...

Δυστηχώς έτσι είναι.....

Αν και είναι standar πλέον, ότι όποιος ασχολήται μαζί μου παιδεύεται αρκετά

Άλλους τους αποζημιώνει το αποτέλεσμα, άλλους όχι

 
At 1:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ας είναι. Ακόμη κι ας μη βγαίνει σε λινκάκι το ονοματάκι μου. Για πάρτη σου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home