Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2006

Ηθικοί φραγμοί

Όπως λένε και οι περισσότεροι τελικά είμαι πολύ βλαμμένος, ζώ σε μια πραγματικότητα που καμιά σχέση δεν έχει με την παρούσα. Ίσως και να ζώ σε κάποια άλλη ηλιακή πραγματικότητα, αλλά έτσι μου αρέσει και δεν το αλλάζω.

Τώρα θα με ρωτήσετε με τι φλάσαρα πάλι?

Κάτι λίγα απο την φθινοπωρινή ατμόσφαιρα των ημερών, κάτι η ψυχοσύνθεση μου, κάτι αυτά που έμαθα τις τελευταίες μέρες, γίνανε ένα περίεργο μείγμα και μου έκατσε έτσι.

Το πιστεύω μου είναι ότι πρέπει να υπάρχουν ηθικοί φραγμοί για ότι και αν κάνουμε στην ζωή μας, ακόμα και για τα πιο extreme ή πιο κατακριτέα απο το σύνολο της κοινωνίας. Θέλεις να κλέψεις? κάντο, αν δεν μπορείς να το σταματήσεις. Αλλά μην κλέψεις απο τον φτωχό ή απο την εκκλησία, αλλά απο εκεί που δεν έχουνε τι να τα κάνουνε (τυχαίο και ακραίο παράδειγμα).

Πρέπει να ξέρεις μέχρι που μπορείς να τεντώσεις το σχοινί. Θέλεις να ξενοκοιμηθείς? κάντο, αλλά όχι με γνωστό, εκεί μπλέκει αρκετά το πράγμα. Βρές κάποιον(α) άσχετο και κάνε ότι γουστάρεις, πρέπει να είναι με κάποιον κοινό γνωστό? Δεν μπορώ να το καταλάβω.

Ποτέ να μην χωθείς σε άλλο ζευγάρι, άλλωστε υπάρχουν τόσοι(ες) & τόσοι(ες), πρέπει να πας να μπλεχτείς και να χωθείς ανάμεσα σε κάποιο ζευγάρι? Και να είναι και γνωστό το ζευγάρι αυτό?

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος να γίνει αυτό?!?!?!

Ένα βήμα παραπέρα να κοιτάξεις υπάρχουν χιλιάδες που περιμένουν για τέτοιες καταστάσεις, είναι μόνοι τους και άγνωστοι. Γιατί να γίνει στον κοντινό κύκλο? Να μου πείς ότι πάντα έτσι γίνεται.

Το ξέρω, αλλά δεν το καταλαβαίνω. Αυτός είναι και ο λόγος που λέω ότι ο καθένας μας πρέπει να έχει ηθικούς φραγμούς και να τους προσαρμόζει ανάλογα.

Ηθικός φραγμός:
Δεν πρέπει να ξενοκοιμηθείς. Δεν μπορείς να το τηρήσεις? Κάντο, αλλά προσάρμοσε τον φραγμό σεκάποια άλλα όρια. Κάντο αλλά όχι με γνωστό, όχι να χωθείς σε ζευγάρι......

Άβυσος η ψυχή του ανθρώπου

16 Comments:

At 11:18 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ρουπίδιο, αναρωτιέμαι με τι αφορμή τα γράφεις αυτά. Πράγματι δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να προσπαθείς να καρπωθείς την ευτυχία των τρίτων. Το θέμα είναι πως αν δεν έχει κάποιος ηθικούς φραγμούς, δεν σέβεται γενικότερα τίποτα, δεν θα κάνει εκπτώσεις, θα συνεχίσει να φέρεται όπως ξέρει και μπορεί, δεν θα αποτελέσει για εκείνον ή εκείνη εμπόδιο το ότι πλέον το πεδίο του εμπλέκει ζευγάρι φιλικό. Ο θεός να μας φυλάει απο τέτοιους. (είχα γνωστή νυμφομανή, ασ'τα)

 
At 11:34 π.μ., Blogger roupis said...

Έχει σημασία η αφορμή??

Όλα τα περίεργα εδώ, αν γράψω τη ζωή μου σε βιβλίο (τα προσωπικά και τα άκρως κοντινά) θα γίνει best seller

Θα μεταφραστεί σε 30 γλώσες τουλάχιστον και θα πέσει το γέλιο της μαιμούς.

Κάποτε θα το κάνω, αλλά είναι νωρίς ακόμα, ακόμα γυρνάει ο "τροχός" και με γοργούς ρυθμούς.....

 
At 11:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλύτερα πούλα τα δικαιώματα για την τηλεόραση. Αυτοτελή επεισόδια, ο πρωταγωνιστής εσύ, σε ρόλο αφηγητή.
Πρώτο επεισόδιο: "Στους δύο τρίτος δεν χωρεί", δεύτερο "το πρώτο ραντεβού της διστακτικής φίλης μου", τρίτο "πώς γνώρισα την Αργυρένια", χιχι.
Δεν υπάρχει ιερό και όσιο, παλιοκατάσταση που λέει και ένας φίλος μου, ελπίζω τουλάχιστον σε έμάς να πέσει το λαχείο.

 
At 12:04 μ.μ., Blogger roupis said...

Στο εύχομαι, αλλά μην ξεχάσεις την λεπτομερεια που κάνει την διαφορά.

Για να σου κάτσει ο πρώτος λαχνός θα πρέπει να "αγοράσεις" λαχείο!!!!!

 
At 12:11 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σωστά μιλάς. Πάντως έχω κάνει το πρώτο βήμα, καταγράφω αγαπημένους αριθμούς, τουλάχιστον να πιάσω τον λήγοντα (το έπιασες το υποννοούμενο ρουπίδιο?)

 
At 12:35 μ.μ., Blogger roupis said...

Μόνο για το λήγοντα πάς?

Δεν το περίμενα αυτό.....

Με πιάνεις αδιάβαστο (τουλάχιστον)

 
At 1:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τον πρώτο αριθμό θέλω, και μάλιστα μετά από πολλά τζακ ποτ (υπάρχει και στα λαχεία?)

όμως όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα- λένε.

Δεν είμαι ολιγαρκής αλλά υπάρχει η πεποίθηση ότι πρέπει να στοχεύεις πιο ψηλά από εκεί που θες για να πετύχεις τον σκοπό σου, και στα τοξάκια αυτό δεν κάνουμε; Πιο ψηλά σημαδεύουμε για να φτάσουμε στο κέντρο.

Εγώ απλά ορίζω και τα χαμηλά μου, τα όρια στον πήχυ μου κατάλαβες;

 
At 3:55 μ.μ., Blogger Clowd said...

Tην ίδια απορία είχα κι εγώ κάποτε και μάλιστα την εξέφρασα σε κάποιον που ήξερα ότι είναι μπλεγμένος με παντρεμένη και ξέρεις τι μου απάντησε;
Οι παντρεμένοι δεν έχουν από εσένα απαιτήσεις, περνάς καλά κι ε΄συ κι ο άλλος και that' s all.
Ωραία λογική σκέφτηκα και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια!!!

 
At 4:10 μ.μ., Blogger roupis said...

argyrenia -> ζητάς πολλά για να πάρεις τα απαιτούμενα!!!!

Αλλά ξέρεις και τα down limits, μια χαρά σε βρίσκω.

clowd -> καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Νομίζω ότι έκανες το καλύτερο, που την έκανες με ελαφρά......

Και γώ το ψάχνω, δεν έχω καταλάβει ακόμα την λογική αυτή.

 
At 5:10 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

όπως λέει και η φίλη μου η Στελλα: δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες...

Ειμαι του μοτό "μην κρίνεις για να μην κριθείς"

Ο καθείς με τα ελαττωματικά του όρια :))

 
At 5:22 μ.μ., Blogger roupis said...

Το να έχεις άποψη μικρή μου ολλανδέζα δεν σημαίνει ότι κρίνεις.

Το συμβάν είναι γενικού χαρακτήρα και δεν αναφέρεται σε πρόσωπα ή καταστάσεις συγκεκριμένα.....

Άρα γιατί να μην έχεις άποψη?

Για να μην με κρίνουνε?

Είναι ευπρόσδεκτοι.

Αλήθεια πότε πάμε για κανά καφεδάκι?

 
At 5:47 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

το μοτό αναφέρεται περσότερο στην απλοϊκή-εύκολη κριτική .
'Αποψη βεβαίως να'χεις... απλώς εγώ κρατώ πάντα μια επιφύλαξη (και 2) για τις πράξεις που υπερβαίνουν τα όρια... Αναγνωρίζω δηλαδή το οτι επειδή ακριβώς ειναι δικά μου ειναι και υποκειμενικά....
Το να μπεις σ'ενα ζευγάρι συμφωνώ οτι είναι μάλλον εκτός ορίων, το να μπεις σ'ενα γνωστό ζευγάρι είναι ακόμα πιο εκτός...
Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις, και μεγάλο λόγο ας μην λέμε, κρατώ αυτό που σου είπα: μια επιφύλαξη....

Θα ήθελα απλώς όσοι με/σε/μας/τους κρίνουνε να είχαν τα ίδια μετρα και σταθμά και για τον εαυτό τους.

Και βέβαια διαφωνώ (πως το 'παθα) στο "ειναι ευπρόσδεκτοι"...
Για μένα δεν είναι. Δικαίωμα να κάνεις κριτική δίνει μόνο η οικειότητα που προκύπτει μετα απο χρόνο, δοκιμασίες, γνώση και προϋποθέτει καλή προέρεση αν όχι αγάπη. Όλοι οι υπολοιποι κάνουν κουτσομπολιό....και το κουτσομπολιό δεν μ'αρεσει...

Ανοιξες μεγάλο θέμα... και μπορώ να γράφω μέρες χιχιχιχιι

 
At 5:51 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

επίσης μου κάνουν κακό κλικ λεξούλες/χαρακτηρισμοί που δεν είναι απαραίτητο να έχουν σχέση με το θέμα (κάνα χαπάκι? )
οπότε μην δίνεις και πολύ σημασία....

(προαίρεση ε? μου ξέφυγε)

 
At 8:07 μ.μ., Blogger roupis said...

Σε βλέπω ότι εισαι για μερικά σφηνάκια για να στανιάρεις.

Θα το κανονίσουμε να ξεδώσεις, καλή η φιλοσοφία αλλά πάν μέτρον άριστον που λέγανε και οι αρχαίοι.

Να σοθ πώ και γώ το έχω ανάγκη, και μεγάλη μάλιστα

 
At 9:42 μ.μ., Blogger So_Far said...

Μακάρι να υπήρχαν ηθικοί φραγμοί από πολλούς, αλλά δυστυχώς είναι άγνωστο. Άσε που αν τολμήσεις και μιλήσεις γι' αυτούς κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς και γραφικός... άστα να πάνε

 
At 2:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

νομίζω πως, μολονότι η σύναψη ερωτικής σχέσης με κάποιον εντός του κοινωνικού μας κύκλου περιπλέκει τα πράγματα, είναι πολύ πιο αναμενόμενο να ''μπλέξουμε'' με κάποιον γνωστό παρά με κάποιον τυχαίο.
τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω...
δεν ξέρω απλά μου φαίνεται πολύ ανθρώπινο να σε ελκύσει ένας άνθρωπος τον οποίο γνωρίζεις και εκτιμάς
από την αλλη το ''θέλω να αποκτήσω έναν ερωτικό δεσμό, έτσι γενικά και αόριστα, οπότε καλύτερα να είναι με κάποιον εκτός του κύκλου μου ώστε να μην υπάρξουν περιπλοκές'' μου φαίνεται κάπως ψυχρό, κάπως υπολογιστικό
αυτό που θέλω να πω είναι πως καποιες φορές πράγματα απλά συμβαίνουν απρόσμενα, όχι επειδή τα σχεδιάσαμε, αλλά επειδή η χημεία μας με έναν άλλον άνθρωπο ''παραήταν'' έντονη

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home