Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006

Μια βαρετή ημέρα

    Ίσως να ξύπνησα στραβα, ίσως το ένστικτο οτι κατι σήμερα δεν θα πάει καλά αλλά δεν μου αρέσει η σημερινή ημέρα. Κάτι δεν μου κολλάει, δεν μου πάει καλά. Ας ελπίσω οτι είναι μόνο η ιδέα μου και τιποτα περισσότερο.
   Αν και πρωϊ πρωϊ με πηρε τηλ η κολλητή μου και μου έλεγε τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη σχέση της, προβλήματα σοβαρά, όχι του τύππου "μου είπε, μου έκανε..." αλλά οργανικά που έχουν έμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα της σχέσης και επιδρούν καταλυτικά στην ψυχολογία της.
   Αν ξυπνάς με ψιλοχάλια διάθεση και στο πρώτο τηλ ακούς για τέτοια πράγματα, πως να σκεφτώ οτι θα είναι μια ωραία και ήσυχη ημέρα? Μάλλον θα ακολουθήσω το νόημα ενός παλιού τραγουδιού για σήμερα "θα κάτσω σπιτι, θα αράξω σπίτι". Το διάβασμα θα είναι η ενασχόληση μου (και) για σήμερα, όπως και τα τελευταία ......... (ξέχασα και πόσα είναι) χρόνια.
   Θα σκοτώσω με αυτόν τον τρόπο το χρόνο μου μέχρι ν απέσει το βραδάκυ και να χωθώ μπροστά στην TV για να δώ το ματσάκι. Τελικός Champion League σήμερα και αυτό δεν χάνετε. Αν και πιστεύω οτι θα είναι φόλα το μάτς, παρόλα αυτά θα πρέπει να το δώ.

   Ελπίζω να περάσετε καλύτερα απο εμένα σήμερα.